Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: OinasMies:hyvässä ja pahassa  (Luettu 67920 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« : 07.08.2008 16:30:48 »


tämä aloitus on tarkoitettu kaikille naisille jotka ovat koukussa OinasMieheen, ja yrittävät tavalla tai toisella pitää suhdetta kasassa.

 Smiley Smiley Smiley

tänne voi laittaa tuntojaan ja olojaan niin iloja kuin suruja, hyvässä kuin pahassa...kaiken tarkoitus on että oma olo paranee kirjoituksen myötä !!

 Smiley Smiley Smiley

joten mukaan kaikki joita tämä koskettaa...
tallennettu
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #1 : 09.08.2008 00:02:01 »


sain oinasmieheltäni viestin tänään, eli on hän ainakin hengissä.   :Smiley

oinasmiehessä on paljon hyviä piirteitä; iloinen, hymyilevä, oikeudenmukainen, huumorintajuinen, kantaa vastuunsa hyvin (työstä, lapsistaan), lämmin, innokas, herkkä...

siinä nyt muutamia tähän kohtaan.

 Smiley Smiley Smiley    smitten smitten smitten


mutta kyllä siinä yhteydenpidossa olisi toivomisen varaa. viikkoon en ole kuullut mitään , kunnes tänään viesti kaikki ok, loma lopussa, kiirettä pitää...

innostuin kovasti ja laitoin viestiä että on ollut kova ikävä...
ja ilmeisen kiirettä pitää kun vieläkään ei ole tuohon viestiin vastausta tullut !!

en tiedä rakastaako vai ei sitä pässiä...

 smitten tickedoff smitten tickedoff

pää menee pyörälle  :oinas:miehen kanssa.




 2funny 2funny 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 09.08.2008 09:33:26 »

no minusta tuo nyt on vähän hölmöä siltä ukolta, että jos muka on ikävää ja muuta, niin ei ehdi tavata.

tiedän kyllä miten tiiviisti tapaillaan kun oikeasti on tunteita, jos ei tavata niin tunteet on kyl muussa.

sinuna en ehkä roikkuisi kauan tai juttu jää "etäsuhteeksi" aina vaan.

tai siis pidä nyt ainakin toista yhtaikaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #3 : 09.08.2008 15:49:16 »



vaikka en häntä tänäänkään näe ... niin silti tunnen suurta  smitten smitten smitten  häntä kohtaan...


tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #4 : 11.08.2008 16:20:44 »

Ihan näin ens alkuun voin sanoa, että itelläni kun nyt on "kiikarissa" oinasmies, niin pidän hänen tavastaan kirjoittaa maileja mulle. Hänen huumorintaju on sellainen josta pidän; siinä tuntuu olevan ripaus myös seksuaalisuutta vaikka ei se juuri niillä sanoin tulekkaan esille. Se on varmaan se tietynlainen oveluus siinä taustalla kuinka asian ilmaisee Wink Pidän myös siitä, että on tietty väli mailien suhteen; on oikeen kutkuttavaa odotella jonkin aikaa kun mailia pukkaa. Minusta se, että liian tiiviisti ollaan tekemisissä vie sen hohdon koko jutusta. Sopivasti kun on väliä niin katotaas... Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #5 : 13.08.2008 14:21:41 »

tuo odottaminen on muuten kutkuttavaa....
tietyllä tavalla on hyvinkin ihanaa odottaa sitä viestiä tai yhteydenottoa...
toisinaan taas se malttamattomuus tulee esiin ja silloin ei yhtään huvita odottaa vaan onkin itse suuna päänä viesteilemässä!!

me oinaat onnistutaan kyllä...  Grin

tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6 : 13.08.2008 14:25:39 »

Aries77, oot ihan oikeessa Wink

Tuo kutkuttava odottaminen tekee oikeen hyvää kärsivällisyydelleni, joka välillä on aika huono... Tongue
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #7 : 13.08.2008 14:39:00 »

Aries77, oot ihan oikeessa Wink

Tuo kutkuttava odottaminen tekee oikeen hyvää kärsivällisyydelleni, joka välillä on aika huono... Tongue



no joo...kyllä oinasmiehen kanssa oppii väkisinkin kärsivällisyyttä!!
hyvä niin ... aina silloin kun järjellä ajattelee ... mutta auta armias kun ollaan järjestämässä tapaamista, ja jos oinasmies on vähänkään myöhässä...jo alkaa  knuppel2
armoton levottomuus ja odottaminen muuttuu tuskalliseksi ... siittä on kutkuttavuuet kaukana...

ja kun se oinasmies sieltä ilmestyy (myöhässä, kuten melk aina ) alkaa armoton  tickedoff

...joka tietenkin päättyy kuitenkin  smitten smitten smitten

joten...pakko myöntää että kyllä sillä oinasmiehelläkin on kestämistä !!

 Shocked Shocked Shocked

 Wink Grin
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #8 : 13.08.2008 14:53:12 »

Oinas-Oinas pari = siinä on kärsivällisyys kummallakin koetuksella, tai no ainakin osittain.

Inhoan muuten myöhästelyjä. Jos sovittuun aikaan ei ole saapunut paikalle, minä häippäsen, mutta perästä kanssa kuuluu myöhemmin.  Tongue
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #9 : 13.08.2008 15:59:22 »

Oinas-Oinas pari = siinä on kärsivällisyys kummallakin koetuksella, tai no ainakin osittain.

Inhoan muuten myöhästelyjä. Jos sovittuun aikaan ei ole saapunut paikalle, minä häippäsen, mutta perästä kanssa kuuluu myöhemmin.  Tongue



taitaa olla niin että oinaalle itselleen on haasteellisinta myöntää se että ehkä itsessäänkin on toisella kestämistä ...

ja sama minulla...perästä kuuluu jos töppäilee...mut niin odotan toisinkin päin...eihän sitä muuten voi oppia virheistään!!
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #10 : 13.08.2008 16:50:01 »

Oinas on varsinainen jukuripää. Mutta kaikki oinaathan eivät ole tulkinnan mukaisia. Mitähän siitä sitten loppujen lopuksi tulee, jos kumpanenki haluaa sanoa "kaapin paikan", tai sen viimeisen sanasen.

No en tiiä, mutta kahtotaas... Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #11 : 13.08.2008 23:37:26 »

Oinas on varsinainen jukuripää. Mutta kaikki oinaathan eivät ole tulkinnan mukaisia. Mitähän siitä sitten loppujen lopuksi tulee, jos kumpanenki haluaa sanoa "kaapin paikan", tai sen viimeisen sanasen.

No en tiiä, mutta kahtotaas... Wink

mää luulen et oinas-oinas kuvio on aina jonkinmatkaa sitä kissa/hiirileikkiä...väkisinkin...
intohimoa kyllä riittää ei siinä mitään, mutta jos/kun suhdetta pitäisi syventää, niin kyllä se jonkin aikaa on sellaasta soutamista ja huopaamista...!!!

voi mennä jokunen tovi...

se on oinaalle niin helppoa olla intohimoinen...mutta kun pitääs alkaa puhua siitä suhteesta ja miten sitä jatketaan niin johan meni vaikiaksi!!!!

ei me oinaat olla helppoja ei...!!

 Cheesy Cheesy Cheesy

tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #12 : 14.08.2008 10:05:58 »

Kun oon nyt ajatellut oikeestaan pidemmän aikaa, et jos kokeilis pitää miestä "koeajalla"; sellaiset 4-8kk. Näkis että millainen se toinen oikeen on. Vähän kuin kissa-hiiri leikkiä, mutta ei niin että tunteilla alkaisin leikkimään. Pidän siitä, (kuten jo aiemmin sanoin), että kun on sopivasti etäisyyttä niin se kutkuttava odotus aina sitten palkitaan Wink

Mä oon vielä kaiken lisäksi sellainen oinas, että mua ei saa hevillä samankaton alle asustamaan. Tykkään, et on oma reviiri ja saa olla ja mennä vapaasti. Vaivun välillä aika pitkiksikin ajoiksi omaan maailmaan Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 14.08.2008 11:46:39 »

Heh, edellinen suhteeni kesti 4kk ja seuraava 8kk. Onkohan tämä joku ratkaiseva aika.. joo-o, miehiä on kaikkialla, but.. but..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #14 : 14.08.2008 13:34:40 »

Mitäs*** Wild Star*** tarkoitit ratkaisevalla ajalla?

Vai onko oinaasta parisuhteeseen ollenkaan? Kun tiiän oinaita jotka ovat tyytyväisiä yksineloon, kuin yhdessäeloon. Sellainenkin "parisuhde" vois toimia, jossa ei asuta ollenkaan yhdessä... sitäkin oon miettinyt.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: