Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kun huone jakaantuu useammalle merkille?  (Luettu 5609 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Norna
Vieras
« : 20.07.2008 19:16:19 »

 Hei saisiko jotain apua tähän armasti yksinkertaiseen ongelmaan johon en kuitenkaan tunnu löytävän mistään selkoa... Eli mitä tapahtuu huoneen tulkinnassa kun se jakaantuu kahteen tai useampaankin merkkiin, vai vaikuttaako se mitenkään? Tulkintahan tapahtuu kuitenkin taivaankappaleiden kautta.

  idiot2
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #1 : 05.08.2008 11:35:43 »

Kukaan ei näytä vielä vastanneen, joten tässä jotain lyhyesti. Toivottavasti et ole kyllästynyt odotteluun!

Tulkinta toki tapahtuu taivaankappaleiden kautta, mutta myös huoneilla ja merkeillä on merkitystä. Onhan esim. askendentinkin merkki tärkeä, se aloittaa "minä-huoneen" eli 1. huoneen. Tärkeimmät ovat tietysti akselien kärjet eli AC (1. huone), DC (7. huone), MC (10. huone) ja IC (4. huone), mutta myös muita huoneita voidaan tulkita merkkien kautta. Jos ajatellaan, että planeetta vastaa kysymykseen MITÄ, niin huone vastaa kysymykseen MISSÄ (millä elämänalueella) ja merkki MILLÄ TAVALLA.

Huoneen tulkinnassa otetaan huomioon se merkki, josta huone alkaa eli ns. huoneen kärki. Nämä kohdat (merkit ja asteet) on listattu yleensä karttaohjelmissa karttaympyrän alla tai vieressä. Joskus on tosiaan niin, että huone ulottuu useamman merkin alueelle ja joku merkki (tai parikin, kuten itselläni) saattaa jäädä kokonaan huoneen sisään. Nämä ovat ns. "komerossa" olevia merkkejä ja niitä voidaan tulkita siten, että ko. merkin ominaisuudet ovat kenties vähemmän näkyviä kyseisen ihmisen elämässä, ikään kuin piilossa.

Kurkkaapa Lunean tekemä mainio liitetiedosto, joka löytyy ensimmäisestä viestistä tässä ketjussa: Rakkauden rastit kartalla. Siinä on kerrottu, miten rakkauden osalta tulkita näitä "komerossa" olevia merkkejä. Smiley Samaa tulkintatekniikkaa voi soveltaa muihinkin elämänalueisiin.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 05.08.2008 11:40:37 »

juuri pari pv sitten ymmärsin vihdoin mikä on kärki.

minulla kauris on komerossa 3. huoneen kohdalla ja rapu samoin 9. huoneessa. no suhteina nuo  kauris  rapu  ei jatkuneet vaikka kemiaa ja muuta oli. eikä kartalla ole muuta  kauris rapu. pitikö siis kokea erilaista vai mistä oli kyse. joskus vielä tiedän.
« Viimeksi muokattu: 05.08.2008 11:49:49 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Norna
Vieras
« Vastaus #3 : 05.08.2008 16:51:56 »

 Kiitoksia, en mä oikeastaan edes jäänyt odottelemaan (kärsimätön oinas kun olen eikä vastausta tullut sillä eikä seuraavallakaan sekunnilla  :Smiley ), lähdin itse etsimään tietoa mutten kuitenkaan nyt täysin selkeätä löytänyt. Toi rakkauden rastit-juttu pitää lukaista läpi nyt kun vähän enemmän tajuaa alkeita niin voi olla jotain mahiksia ymmärtääkin  Cheesy.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #4 : 05.08.2008 17:30:01 »

Pitänee perehtyä näihinkin paremmin Tongue  Mulla on 1. huoneen komerossa  vesimies kalat ja 7. huoneessa  leijona neitsyt - 1. huoneessa  mars juno kauris ja  vesta vesimies , 7. huoneessa  kuu leijona , PF  vertex neitsyt . Mitäköhän noista sitten voisi päätellä..?  Huh
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #5 : 04.09.2022 17:16:39 »

Nonnii.
Tämä aihe aukaisi monta ymmärryssolmua. Itsellä AC  vesimies mutta 1huone jatkuu yli 90 astetta eli  harka asti. Vastaavasti 7h  :leijona:sta aina  skorpioni saakka.
Olen aina miettinyt miksi kalat/ oinas sekä neitsyt/ vaaka juurikaan näy käytöksessäni. Moni tapa luonteessani selittyy tällä ketjulla.
Esim kalat- tunneasiat ei paljon kiinnosta alkuihastuksen jälkeen. ♈ kuviot ovat kuin atomipommi useimmille. Eivät ehdi reagoida.  neitsyt tyypit ainoastaan ärsyttää. Vaaka sapettaa, kun suoraa vastausta ei koskaan saa. Pitäis mielistellä, eikä mun sielu sellaiseen taivu. Minkäs tuolle voi, senkin ajan voi tehdä jotain järkevää.
Sitä on olla AC   vesimies .

 police
« Viimeksi muokattu: 04.09.2022 17:19:20 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
merenlehti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #6 : 07.09.2022 17:52:46 »

Minulla härkä (luultavasti mennyt sinne jääräpäisyyttään, kun joku on väittänyt, ettei härkä voi viihtyä komerossa ja päättänyt näyttää, että voipas) ja kaksonen sekä skorpioni  (on tainnut itse haluta mennä sinne) ja jousimies majailevat komerossa.



Tuossa aika hyvä ja perustason blogiteksti aiheeseen (englanniksi): https://www.aquariuspapers.com/astrology/2007/09/intercepted-pla.html
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #7 : 07.09.2022 20:27:53 »

Mun kartalla on kokonainen stellium komerossa aurinko merkurius venus  uranus  jousimies sekä pluto saturnus  vaaka . Mun kartalla merkkejä, jotka ei osu mihinkään huoneen kärjelle  jousimies kaksoset ja  oinas vaaka

piti googlata lisää linkkejä tähän aiheeseen ja tuli todella mielenkiintoisia näkökulmia. Komerossa oleva planeetta käyttäytyy vähän kuin se olisi 12. huoneessa tai sitten perääntyvä. Se ei saa jotenkin täyttä voimaansa käyttöön. Monessa mainittiin, että nämä komerossa olevat planeetat on hyvin raskaita tekijöitä kartalla, alitajuisesti ja sitä ei ehkä edes tiedosta miten raskaita ne on. Voi pojat, noiden komeroiden kanssa olen elänyt melkein 40 vuotta niin voin sanoa, että aikamoista kyytiä on ollut. Onneksi minulla on  jupiter skorpioni joka on ollut tuon  jousimies komeron avain. Lisäksi tr.  pluto myllersi nuorempana tuon koko huoneen läpi, että kyllä sitä komeroa raivattiin ja pöyhittiin ihan huolella. Huh huh. Kieltämättä nyt kun ajattelee, niin tulee vähän sellanen olo, että joo, olipas se aika rankkaa.

Mutta se mikä oli mielenkiintoista ja itselleni uusi ajatus niin komerossa oleva planeetta ilmaisee sen huoneen kärjellä olevaa merkkiä, jossa on, koska se oma energia on tavallaan jumissa. Ilmankos itse olen aina kokenut skorpioni hyvin vahvasti. Olen itse asiassa ajatellut, että se liittyy siihen kun olen syntynyt siinä merkkien taitteessa, vaikka oikeasti se onkin johtunut tuosta komerosta.

Mutta mutta, tuo toinen komero. Siitä en ole ihan varma, sen avain taitaa olla edelleen vähän hukassa.  pluto saturnus  vaaka 5. huoneessa, jonka kärjessä on  neitsyt

 vaaka hallitsija on 6. huoneen komerossa  jousimies samoin huoneen kärjen hallitsija merkurius. Eli tämä luovuus juttu on varmaan se mihin jatkossa etsin avaimia...

Jännää miten tätäkin on katsonut kartaltaan monta kertaa, mutta sitten se kokonaan unohtuu... Kiitos kun nostitte tätä aihetta esille.  Smiley
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #8 : 12.10.2022 04:00:29 »

Taisi joku etsiä tätä keskustelua komero.merkeista.
Näin varhaisaamun tunteina löytää komeroita ja komeroista sitä sun tätä.
Siispä unille takas.     Shocked
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: