Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Osaisiko joku sanoa tähän jotakin?  (Luettu 4012 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
flover
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 23.05.2008 09:13:18 »

Hei
Löytyykö täältä kortinnostoa, näkijää, ennustajaa mitä apua vain?
Olisin hyvin kiitollinen.

Olen 41 v. nainen. Avioliitossa ja meillä on 1 lapsi.
Minua huolestuttaa ihmissuhde asiat ennen kaikkea.
En tiedä enää mistään mitään. Kaikki vain  on tuntunut menevän kuin unessa.
Ihan kuin jokin olisi nyt aukaissut verhot, ja ihmettelen että kuulunko minä tänne?
Vaikka olemme naimisissa, tunnen oloni aika yksinäiseksi.

Tunnen että jotakin on tapahtumassa.

Ja toinen mystinen juttu.
En tiedä miksi jo pitemmän aikaa olen törmännyt tuntemattomiin ihmisiin.
Ihmiset kaupassa kysyvät neuvoa (vaikken ole ede kaupassa töissä)
Jos olen ravintolassa, ihmiset alkavat heti kertoa ongelmistaan.
Junassa tuntemattomat alkavat puhumaan minulle sairauksistaan, ongelmistaan yms.
n. kk sitten aivan tuntematon nainen esitteli minulle vaatteita , joita oli ostanut, nainen ei ollut "kaheli". Eilen junassa ensi yksi juopunut tuli juttelemaan hetkeksi. Sitten nuori tyttö kysyi josko katsoisin hänen laukkuaan, kun hän käy WC:ssä. Myös perheeni on huomannut tämän ja ihmettelevät kovasti. Olen kysellyt asiasta muilta, että tuleeko ihmiset heiltä kyselemään tai kertoilemaan, mutta näin ei ole käynyt.
Teenkö kärpäsestä härkäsen vai onko asialla jokin tarkoitus?  Huh
______________________

« Viimeksi muokattu: 11.06.2008 07:27:35 kirjoittanut flover » tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #1 : 29.05.2008 19:40:19 »

Olen aika amatööri vielä tarotieni kanssa, joten en tiedä, onko tulkintani täysin luotettava Smiley

Nostamieni korttien perusteella kehottaisin ottamaan omaa aikaa ja miettimään tilannettasi.Kuuntele itseäsi, alitajuntasi viestejä.Mitä ne kertovat?Ehkä ne auttavat sinua ratkaisemaan ongelmasi.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Ninalii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #2 : 30.05.2008 02:46:45 »

Mä en ihan oikeesti tiedä mistään mitään, en ole ennustaja tai näkijä tai mitään muutakaan.

Mutta, outoa kihelmöintiä tunnen kun luen sun viestin... Tähän oli pakko palata uudestaan ja uudestaan ja lukea sitä läpi. Olen hieman huono pukea tätä tunnetta sanoiksi, ilman että kuulostan ihan hullulta  Smiley. Kuitenkin, tuntuu siltä että paljon energiaa on sinussa lähtenyt liikenteeseen, joka tulee viemään sua eteenpäin ja ylöspäin. Jotain kuitenkin, kuten sanoit, ihmiset tulee puhumaan sun kanssa, ja niin minäkin palasin tänne lukemaan sun viestiä uudestaan.

Täällä on ihan hyviäkin ennustajia, niin toivotaan että joku heistä lukee sun viestin, niin saisit luotettavamman vastauksen. Älä nyt liikaa kiinnitä huomiota mun höpinöihin, saatan oikeesti olla ihan hakoteillä  Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 30.05.2008 08:17:14 »

parisuhteesi:

elämässäsi on tainut tulla todella nopea värähtelytason nousu..aivan kuten itse sanoit että verhot tavallaan aukesivat.Sinulle halutaan nyt aika pitkälle sanoa ja opettaa luottamaan oman sydämesi ääneen ja ymmärtämään ettei kaikkia asioita pidä ratkaista järjellä.

Älä myöskään yritä liikaa ratkaista mitään asiaa vaan anna asioiden kulkea omalla painollaan ja luota siihen että oma sisäinen säteilysi saa kaikki asiat oikealla tavalla loksahtamaan paikalleen.

joskus jos koitamme joitain asioita ratkasita liian suurella innolla menevät itse asiat vain tiukemmalle solmulle.yksinäisyyden tunne saattaa johtua hyvinkin pitkälle siitä että sinun tarvitsee pysähtyä huomaan jotta tärkeää ei ole se mitä teet vaan kuinka teet - se mitä teet niin sen täytyy olla itseäsi tyydyttävää eikä tavallaan pakosta tehtyä.

tuo toinen mielestäsi mystinen juttu kertoo mielestäni myös juurikin tuosta oman värähtelytasosi noususta ja siitä että olet kenties saamassa omia kanaviasi auki joilla auttaa/kuunnella muita ihmisiä...näin ollen myös tietyt ihmiset magneetin lailla hakeutuvat seuraasi.
tallennettu

susakata
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #4 : 30.05.2008 09:51:54 »

syvällä sydämessäsi on pelko menettämisestä. huoli selviämisestä yksin, nakertaa mieltäsi. tuo nyt esiin voimasi ja vahvuutesi, unohda pelko. se antaa sinulle uutta voimaa piristää elämääsi ja rakkauttasi. pelon hävitessä epäilyt suhteestasi häviää. Mikä on seuraava askel elämässäsi? löydä se pelottomasti.
sinulla on sisäinen ja ulkoinen kyky saada sisäinen yltäkylläisyys näkyviin ja jakaa se muiden kanssa. Nämä rikkaudet on jaettava, niistä on kerrottava, jos niiden arvon halutaan säilyvän. Olet vetänyt puoleesi kaikki ne ihmiset, jotka ovat osa elämääsi. olet itse luonnut itsellesi elämäsi jokaisen tilanteen ja luot myös  todellisuutesi. tiedätkö sisällä olevista rikkauksista? jaatko niitä anteliaasti? Olet sisäisesti ja ulkoisesti rikas ja vapaa. nauti kaikesta kiitollisena ja antaumuksella.  Grin
tallennettu
flover
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #5 : 11.06.2008 07:35:42 »

Hei
Löytyykö täältä kortinnostoa, näkijää, ennustajaa mitä apua vain?
Olisin hyvin kiitollinen.
... Teenkö kärpäsestä härkäsen vai onko asialla jokin tarkoitus?  Huh
______________________
Lisäys:
Kiitos Teille kaikille, jotka otitte osaa viestiini. Kaikki näkemykset, neuvot, huomiot ovat
minulle tärkeitä. Kaikki on kovin epäselvää, mitä minä olen, tehtäväni, jne.
Yritän tässä jotenkin opetella kuuntelemaan itseäni, pohdiskella asioita syvällisemmin.


Susakata kirjoitti:
...Mikä on seuraava askel elämässäsi? löydä se pelottomasti. = En tiedä vielä?
...Sinulla on sisäinen ja ulkoinen kyky saada sisäinen yltäkylläisyys näkyviin ja
   jakaa se muiden kanssa. = Ei ihan avautunut
...Nämä rikkaudet on jaettava, niistä on kerrottava, jos niiden arvon halutaan säilyvän.=?
   Mitkä rikkaudet? Mitä kerrottava?
...Tiedätkö sisällä olevista rikkauksista?  = En tiedä
   Jaatko niitä anteliaasti?  = ?

En osaa nähdä itseäni "mitä olen". Näen vain nuo huonot puoleni.-
 Pitäisi varmaan olla äiti vieressä opettamassa minua  Embarrassed


Covertina
...tuosta oman värähtelytasosi noususta ja siitä että olet kenties saamassa omia kanaviasi
   auki joilla auttaa/kuunnella muita ihmisiä...näin ollen myös tietyt ihmiset magneetin lailla
    hakeutuvat seuraasi. = Omia kanavia? Voisiko auttaminen olla minun elämäntehtäväni?


Ninalii
...Kiitos kannustavasta kommentista. Sain neuvoja :0)

aeiouyäö
...Niin kuin jo aiemmin kirjoitin: Opettelen kuuntelemaan sisintäni.

Kaikkea tässä sattuilee koko ajan. Eilenkin minua vain tuijotettiin juna-asemalla.
Enkä vain kuvitellut taas asiaa, vaan sen huomasi myös työkaverinikin.
Opastin viimeviikolla vanhaa miestä R-kioskille, jne. Tuntuu vain niin oudolta.
Lisäksi noita höyheniä on ilmestynyt milloin mistäkin lähettyvilleni. Niitä on hiuksissa,
 tai lentelee taivaalta. Ja  soul mate, ja sielunkumppani sanat pomppivat silmilleni...

Minulla alkaa loma.  coolsmiley
Ensiviikolla kokeilen jotain aivan uutta. Minulta puhdistetaan aurakenttä ja saan energia hoitoa.
Painun mökille pariksi viikoksi "halaamaan puita". Kuuntelen lehtien kahinaa tuulessa ja grillailen
perheeni kanssa.

Ja olen tietoinen siitä, että en jäänyt yksikseni näitten ajatuksieni kanssa,
vaan sinä jaoit ne minun kanssani. Kiitos sinulle ja oikein hyvää kesää!
 smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: