Äänestys
Kysymys: ONKO HOMOUS SAIRAUS/EI HYVÄKSYTTÄVÄÄ?
KYLLÄ - 13 (11.8%)
EI - 97 (88.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 95

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Homous = Sairaus?  (Luettu 70124 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« : 19.05.2008 14:30:21 »

Pieneen laudalla käytyyn väittelyyn perustuen kysyisin teiltä, hyvät Astrolaiset, ovatko homo-/lesbosuhteet väärin?
Kommentteja otetaan avoimin mielin vastaan.
Oma kantani on, että ne ovat täysin hyväksyttäviä ja jokaista ihmistä tulee kunnioittaa ja rakastaa sellaisena, kuin hän on.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 19.05.2008 15:53:29 »

Pieneen laudalla käytyyn väittelyyn perustuen kysyisin teiltä, hyvät Astrolaiset, ovatko homo-/lesbosuhteet väärin?
Kommentteja otetaan avoimin mielin vastaan.
Oma kantani on, että ne ovat täysin hyväksyttäviä ja jokaista ihmistä tulee kunnioittaa ja rakastaa sellaisena, kuin hän on.

Ei homous sairaus ole vaan vinksahtanut sukupuolivietti, joka ei tähtää suvun jatkamiseen, vaan irstauteen.
Historia tuntee seuraavat homot: stalin, hitler, napoleon.
Joka laittaa miettimään onko homon sukupuolivietti ainoa vietti joka on vinksallaan.
Ja näinollen ei ole todellakaan hyväksyttävää.
  Wink Wink Wink Wink

Kuten ei muukaan vinksallaan olevat sukupuoliviettien lajit.
kuen pedofiilia, lesbous, insesti, eläimiin sekaantujat.

Sukupuolivietti tähtää hyväksyttävänä vain ja ainoastaan suvun jatkamiseen.

Tarkoittaako tuo viimeinen lause siis sitä, että ehkäisy seksiä harrastettaessa olisi kiellettyä? Vai ymmärsinkö väärin?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #2 : 19.05.2008 16:12:14 »

Itse näin Buddhalaisena ja jos joku nyt haluaa määritellä niin enemmän homona kuin heterona  2funny ja vieläpä ihan luterilaisen papin siunaamassa rekisteröidyssä parisuhteessa olleena nuorena harvinaisen terveenä ja hyväntuulisena miehenä ja Jumalan osana/lapsena sanoisin, että kaikki rakkauden ilmaisut ovat mielestäni sallittuja ja itseasiassa jos tätä maailmatilaa avoimesti katselee - niin kipeästi tervetulleita.

Pelkohan se taitaa olla juuri se ajattelumalli joka luo niitä rajoja toistemme välille ja tietämättömyys on omiaa lisäämään pelkoa. Ikiaijan kaltaisten ihmisten olisi hyvä laajentaa(rakkaus) vähän näkemyksiään, jos ei muuten niin ainakin siinä mielessä, että en minä mielestäni miehen kanssa 'sillai' ollessani mitenkään sen kummemmin irstaile. Mielestäni seksin voisi myös korvata sanalla; fyysiset rakkaudenosoitukset. Se on hyvin parantavaa kummallekkin osapuolelle.

Ja tähän nyt haluisin vielä lisätä kun niin monet etenkin mielestään 'hetero miehet' jostain merkillisestä syystä ajattelevat, että 'meikäläiset' eivät ajattele muuta kuin seksiä, niin vapautan nyt teidät kaikki tästä harhasta ja kerron, että minulla on kyllä terve ja viriili seksielämä, mutta pääasiassa teen työtä, syön, maksan laskuja ja paljon paljon veroja, lajittelen jätteet, urheilen, pesen pyykkiä, vietän aikaa ystävien ja kulttuurinparissa, tutkin henkistä elämää ja arvostan rajattomasti rakkautta ja Jumalaa. Näihin asioihin minun aikani pääasiassa kuluu pikemminkin kuin siihen itseensä, vaikka sekin on kyllä kieltämättä joskus oikein mukavaa  smitten
« Viimeksi muokattu: 19.05.2008 16:20:12 kirjoittanut Theus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #3 : 19.05.2008 16:16:25 »

Tarkoittaako tuo viimeinen lause siis sitä, että ehkäisy seksiä harrastettaessa olisi kiellettyä? Vai ymmärsinkö väärin?

Muuttaako ehkäisy sukupuolivietin laatua ?? idiot2 idiot2 idiot2

Vai senkö takia irstautta harrastetaan, että pelätään jälkeläisiä.

 idiot2 idiot2 idiot2 idiot2



Noh...en minä kyllä lapsukaisiakaan pelkää jos sitä tarkoitat.
Itseasiassa jossain elämän vaiheessa olen ajatellut adoptoida kumppanini kanssa sellaisen lapsen jolla ei ole omia vanhempia ja kuten hyvin tiedämme tällä reippaasti ylikansoittuneella planeetalla on valitettavasti paaaljon tälläisiä surullisia ja vähäosaisia lapsia.

Itseasiassa olen joskus miettinyt, että vaikka olisinkin 'hetero' niin siitä huolimatta haluaisin hankkia lapseni adoptoimalla... sen verran humanistia minusta löytyy.
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 19.05.2008 16:29:42 »

Hmm, jos pohditaan homoseksuaalinen kanssakäyminen on irstailua voidaanko samalla heittää ilmaan kysymys siitä, onko rakkaudellinen seksi kahden samaa sukupuoltaolevan henkilön välillä sopimattomampaa kuin eläimellinen, tunteeton, toista kunnioittamaton nylkyttäminen kahden heteron välillä?

Meitä on niin moneen junaan! Grin Omasta tuttavapiiristä löytyy sekä homoa, että lesboja että biseksuaaleja ja ihan samanlaisia ihmisiä he ovat kuin heteroystävänikin. Heidän sukupuolinen rakkaudenkohteensa sattuu vain edustamaan samaa fyysistä muotoa kuin he itse. Sieluinahan me emme edusta mitään sukupuolta ja jos ajatellaan, että rakkaus ja irstaton elämä kuuluu vain kahden eri sukupuolta edustavan olennon välille eikö elämä henkitasolla, jossa ei ole sukupuolia, olisi silkkaa tuskaa?

Loppuun siteeraus Avenuw-Q:n kappaleesta "If you were gay" (jos olisit homo)

"If you were gay, that´d be Okay
Jos olisit homo, se olisi okei
I mean ´cause hey, I´d like you anyway!
tarkoitan siis että hei, minä pitäisi sinusta kaikesta huolimatta
Because you see, if it were me,
Sillä ymmärräthän, että jos se olisin minä
I would feel free to say 'hey guess what, I´m gay!" (but I´m not gay)
Olisin vapaa sanomaa 'hei,arvaa mitä, olen homo!' (mutta en ole)

If you were queer, I´d still be here
Jos olisit hintti, pysyisin silti täällä
year after year, because your dear to me.
vuodesta toiseen, koska olet minulle rakas
And I know that you, would accept me too,
Ja tiedän että sinäkin hyväksyisit minut
if I told you today 'hey guess what, I´m gay (but I´m not gay)
Jos kertoisin sinulle tänään 'hei,arvaa mitä, olen homo' (mutta en ole)

I´m happy just being with you
Olen onnellinen vain saadessasi olla kanssasi
so what should it matter to me
joten mitäpä se minulle kuuluisi
what you do in bed with guys.
mitä puuhailet pedissä miesten kanssa

If you were gay, I´d shout HOORAY!
Jos olisit homo, huutaisin HURRAA!
And here I´d stay, but I wouldn´t get in your way.
Ja pysyisin täällä, mutta en tulisi tiellesi.
You can count on me, to always be,
voit luottaa aina minuun, että
beside you every day, to tell you it´s okay,
olen aina vierelläsi jokaisen päivän ajan, sanomassa että se on okei
you were just born that way
sinä vain synnyit tuollaiseksi
and as they say, it´s in your DNA,
ja kuten sanotaan, se on DNA:ssasi
you´re gay!
olet homo!
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #5 : 19.05.2008 16:32:04 »

Jahas...
No olen varmasti onnellinen myös siinäkin mielessä, mutta meidän 'papit' kyllä lähinnä tekevät henkisiä harjoituksi, lausuvat mantroja - nam myo ho reng ge kyo - ja opettajat ihmisiä kuinka rakastaa ihmisiä, itseä ja elämää.
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #6 : 19.05.2008 17:09:20 »

Hmm, jos pohditaan homoseksuaalinen kanssakäyminen on irstailua voidaanko samalla heittää ilmaan kysymys siitä, onko rakkaudellinen seksi kahden samaa sukupuoltaolevan henkilön välillä sopimattomampaa kuin eläimellinen, tunteeton, toista kunnioittamaton nylkyttäminen kahden heteron välillä?

Yritä hyvä ihminen ymmärtää sukupuolivietillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.
Joten sillä ei tarvitse ratsastaa kuin paavi konsanaan, mutta väärällä laitumella.
Sukupuoliviettiä on vain helpompi toteuttaa rakastamansa ihmisen kanssa.
Mutta heterot harrastavat sitä luonnonmukaisesti.
Hetero mies ja nainen voi rakastaa samaa sukupuolta olevaa niin paljon että asettavat jopa henkensä alttiiksi toisen samaa sukupuolta olevan eteen.
Mutta siitä huolimatta eivät irstaile keskenään.

On olemassa myös äidin, isän, veljen, siskon rakkautta.
Mutta eivät irstaile keskenään.

Onko vaikeeaa ymmärtää lunnonmukaisuus.
 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2

Heteroiden luonnonmukaisuudempi suhteessa muihin on tyhjä argumentti ja  sillä ei ole arvoa.

-Eläinkunnasta löytyy paljon homoja mm. delfiinit joita ymmärtääkseni pidetään jotenkin 'korkeina olentoina', tosin tästä en tiedä enempää.

-Toisekseen jos se kerran on 'luonnotonta, miksi Luoja loi esim miehelle ns. g-pisteen - niin - juuri sinne, mikä sinua nyt taitaa tässä kovasti kammoksuttaa... hui hui  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 19.05.2008 17:14:19 kirjoittanut Theus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #7 : 19.05.2008 17:13:45 »


Yritä hyvä ihminen ymmärtää sukupuolivietillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.


Toistan itseäni:
Seksi on elämänvoiman jakamista ja vaihtoa näin henkisessä mielessä. Elämä, Jumala ja rakkaus ovat synonyymejä keskenään.

Näin ollen seksi on, fyysinen rakkauden, elämän, Jumalan osoitus ja ilmankos se tuntuu useimmistä niin hyvältä.  smitten
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #8 : 19.05.2008 17:42:03 »

Hauskaa, että minut ohjattiin tänään koneen ääreen tälle foorumille, etenkin kun nyt sattui olemaan aikaa.

Viime lauantaina oli kansainvälinen homofobian vastaisuuden päivä ja jos katsoitte telkkaria sattumalta samana päivänä rikottiin maailmanennätys senaatintorilla valtavalla 20 000 krysanteemista rakennetulla hymyllä. : http://www.dnaoy.fi/DNA-konserni/Media/Tiedotteet/Sivut/Senaatintorimuuttuulauantaina175kukkamereksi.aspx

Antaa kaikkien kukkien kukkia  smitten

1705-järjestö, jonka flyerin 'saattumalta' löysin juuri laukustani argumentoi toimintaanta seuraavasti:

Homofobia tarkoittaa tosiasioihin perustumatonta pelkoa, inhoa, vastenmielisyyttä tai syrjintää homoseksuaalisuutta tai homoseksuaalisia ihmisiä kohtaan.

Homofobiassa kyse on lähinnä ennakkoasenteisiin liittyvästä vihasta tai inhosta, ja sitä voi verrata ilmiönä rasismiin tai seksismiin, ei lääketieteellisiin fobioihin. (homofobia on lääketieteellinen fobia. toim.huom.)

Homofobia voi ilmetä homojen tai homoikksi kuviteltujen ihmisten kartteluna, syrjintänä tai pahimmillaan väkivaltana heitä kohtaan.
Ilmiö koskee myös muita seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä, esimerkiksi lesboja, biseksuaaleja ja trans.ihmisiä.

Lue lisää: www.homofobia.fi

17. TOUKOKUUTA

Kansainvälinen homofobian vastainen päivä (International day against homophobia / IDAHO) on 17. toukokuuta. Teemapäivä nimitettiin ensikerran vuonna 2005.

Päivän päämääränä on saada ihmiset käsittämään, että homofobia on häpeällistä, että siihen liittyvät rakenteet on purettava yhteiskunnasta ja että homofobiaa vastaan on työkenneltävä.

Tarkoituksena on herättää kaikenlaista toimintaa eripuolillla maailmaa, jotta valtaväestö saataisiin paremmin tietoisiksi seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen olemassaolosata janäiden kohtaamasta syrjinnästä ja homofobiasta.

Lue lisää: www.1705.fi

Kampanjan nimi tänävuonna oli:
ONKO SULLA OIKEUS...
...elää elämääsi olematta kaapissa?
...olla oma itsesi?
...olla ja elää hyväksyttynä ei-heterona?
...rakastaa toista, jos tämä on samaa sukupuolta kuin itse olet?
...osoittaa julkisesti hellyyttä rakastamallesi ihmiselle?
...olla ja elää ilman, että sinua pidetään aina ensin heterona?

laitan vielä tähän loppuun Jenni Vartiaisen kappaleen ihmisten edessä: http://youtube.com/watch?v=PKidLh1Ryq4
« Viimeksi muokattu: 19.05.2008 17:43:34 kirjoittanut Theus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 19.05.2008 19:29:38 »

On pakko sanoa, että Theus, puhut asiaa  Wink

Ikiaika, mitä tapahtuu tuolloin?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
katsomerta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #10 : 19.05.2008 19:47:28 »

Lainaus
...olla ja elää hyväksyttynä ei-heterona?....Homofobia tarkoittaa tosiasioihin perustumatonta pelkoa, inhoa, vastenmielisyyttä...

Mielestäni kaikkien ei tarvitse hyväksyä kaikkia ihmisiä ja on säälittävää leimata vaikka homofobia tai rasismi peloksi. Jokainen ihminen, joka haluaa väkisin saada muut hyväksymään itsensä, voisi miettiä miksi hän haluaa alistaa muut sillä tavalla ja mitä ongelmia hänellä on itsensä kanssa.


En hyväksy kuitenkaan mitään syrjintää perustuen vaikka homouteen, tai mihin vaan työpaikoilla tai muissa sellaisissa tilanteissa, mutta hyväksyn muiden mielipiteen, kyllä minäkin joudun sen hyväksymään etteivät kaikki ehkä pidä minusta, valinnoistani tai ominaisuuksistani, eikä se ole ongelma.

Vähän enemmän suvaitsevaisuutta toivoisin näiltä itseään suvaitsevaisina pitäviltä ihmisiltä. On ikävää huomata miten suvaitsemattomuus kukoistaa aina siellä missä suvaitsevaisuudesta eniten toitotetaan.

Itseäni ei kiinnosta kenenkään seksuaalinen suuntautuminen tai vaikka hiusten väri, eikä kyllä paljon muutkaan ominaisuudet.

  Smiley  askendentti aspect_con juno
tallennettu

Nouseva Skorpioni yhtymässä Plutoon, Aurinko Kauris, Kuu Vesimies.
Hurmerinta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 19.05.2008 20:17:33 »

Katsomerta tiivisti asian hienosti!

Vihaan seksuaalisesti "erilaisuutta" hakevien ihmisten tarvetta hakea identiteettiä homoudesta tai lesboudesta. Se on nykyaikana hyvin yleistä, vaikka ihan normaalejakin homoja olen tavannut.
tallennettu

Huvimaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Inhoan aamuja


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 21.05.2008 04:01:28 »

Vastaus on tietenkin:Ei ole,vuonna 1981 homoseksuaalisuus poistettiin sairausluokituksesta.
Erikoista on esittää tämän tyylisiä kysymyksiä, annetaan ihmisten monimuotoisuuden kukkia. Kaikki me olemme tarpeellisia ihmisiä, oli sitten kysymys seksuaalisesta suuntautumisesta tai uskonnollisesta vakaumuksesta;vammaisia ihmisiä unohtamatta. Tai uudet suomalaiset jotka ovat syntyneet jossain muussa maassa.

Jokainen ihminen on omassa kehitysvaiheessa, jotkut oppivat monimuotoisuuden merkityksen, toiset eivät opi sitä koskaan;ja toisilla ei ole haluakaan laajentaa tietämystään ihmisten monimuotoisuudesta.

Kaikille kuuluu oikeus ihmisarvoiseen elämään omana itsenä.
Ismo Ylimäki
Amnestyn jäsen
« Viimeksi muokattu: 21.05.2008 05:49:33 kirjoittanut Lämpöä ja voimaa » tallennettu

Aurinko paistaa risukasaankin.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 21.05.2008 08:14:24 »

On pakko sanoa, että Theus, puhut asiaa  Wink
Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Myös minulla.
 Wink Wink Wink Wink

Ikiaika, mitä tapahtuu tuolloin?
Asia on minua kiinnostanut paljon, olen etsinyt "Nostrastakin"
vastausta. Mutta en ole löytänyt, osaa piloittaa ennustuksensa niin hyvin.
Mutta sattumalta törmäsin erääseen professoriin, joka kertoi hiljaisista tutkimuksista, mitä tiedetään tulevaksi, ja he etsivät vimmatusti maailmanlaajuisesti keinoa estää suuri tuho.
Meiltä on vaarassa ensimmäiseksi mennä sähköt koko maapallolta.
Ja kun lasketaan mitkä on jälkiseuraamukset talvella kun ei kaupungeissa ole vettä ei ruokaa, niin tietää mitä tapahtuu.
Seuraava vaihe on magneettikenttien raju liikehdintä, joka varmasti aiheuttaa luonnonmullistuksia.
Että populaatiota tullaan karsimaan.

Syy tähän on rajuin ihmiskunnan kokema aurinkomyrsky minkä tiedemiehet ovat laskeneet tulevaksi 2024.
Minä yhdistän sen vuoteen 2012.

Aaa. Now I'm so scared  Embarrassed Pirskatti kun taas menee aiheen ohi, mutta olisi ilo kuulla vielä lisääkin. Hienoa, että olet tutkinut asiaa, Ikiaika.  Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #14 : 21.05.2008 09:42:14 »

G-piste siellä yksisilmäisen uumenissa ei ole ole homouden luonnon (evoluution) antama hyväksyntä sijaintinsa vuoksi.  Sillä on toiminnallinen funktio -eli eturauhanen tuottaa siittiöiden sekaan sitä kosteutta jota mälliksi kutsutaan. Joillakin naisilla tämä löytyy myös, kohdun seinämästä mutta ilman samaa funktiota... vaikka 4-D on väittänyt joidenkin naisten kykenevän ejakulaatioon (ilman simeniä kuitenkin, niin pitkällä ei olla vielä  2funny)
Mutta jos tarkastella näin niin, samoinhan voidaan sitten ajatella, että lesbon "merkki" on suuri klitori  Huh Onhan se ollut sikiöasteella se, mistä kasvaa se penis sitten joillekkin... Niin ja ne "kassit" on kummallakin sukupuolella, toisella vaan lämpötilan säätelyn merkityksen vuoksi siellä kehon ulkopuolla roikkumassa -siittiöt kun ei tykkää kuumasta  Cheesy
Onko homous sairaus -ei.
Onko se jokin "vika" -kuka tietää... geneettisesti on pystytty todistamaan, että joillakin on kromosomitasolla poikkeavuutta ja siksi em.naisen henkinen maailma on miehen ruumissa. Tiede on vielä niin lapsen kengissä ja ennakkoasenteet muokkaavat myös tutkimussuuntia.
Jos sitten puhutaan "vioista" ihmisen sukupuoliviettiä ohjaavissa toiminnoissa, merkitystä luulisi olevan enemmän siinä aiheuttaako se muille haittaa, tai onko se lainvastaista -pedofiilia.
Tiedän! Homous on ollut joskus lailla kielletty, mutta josko nyt se voidaan ohittaa toteamalla; ollaan kasvettu siitä ajasta!? Mutta oletan (toivon!), että lasten fyysinen koskemattomuus säilyy laissa ja yleisellä tasolla asiana, josta ei koskaan luovuta  police
Fyysisen hyvän tuottaminen ja saaminen perustuu juuri antamiseen ja saamiseen, KUMMANKIN SUOSTUMUKSELLA ja oikeastaan tähän täytysi ymmärtää myös se suostumuksen saamistapa. Toista kiristämällä, uhkailemalla yms ei ole rehellinen ja aito suostumus, eli silloin ei ole sama asia kuin oikeasti haluta  police Lapsi (sinne 20v. asti, jotkut pidempäänkin -riippuen ko.elämästä) ei kykene arvioimaan puhtaasti itselleen hyvää tekevää antamista ja saamista, koska on naiivi ja aikuiset osaavat hienosti manipuloida.
Mutta eiköhän kaksi aikuista samaa sukupuolta olevaa henkilö kykene siihen? Niin, silloin onko sillä merkitystä mitä me muut tuumataan asiasta? Varsinkin jos he eivät tuo sitä koko ajan ja joka paikassa ilmi... aivan kuin heteropareilla joillakin on taipumuksena  :Smiley lain pykälät ovat tukena; julkisella paikalla "uffaafaa" on kielletty   police Olettasin tämän johtuvan muiden kanssa ihmisten kunnioittamisen tarpeesta... joka tulisikin muistaa joka tilanteessa, puhutaan sitten mistä tahansa itselle tärkeästä tai rakkaasta jutusta ja sen esiintuomisesta  angel
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: