Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eri horoskooppimerkkien kemiat  (Luettu 96034 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« : 14.03.2008 10:39:17 »

Hei,
Yritin täältä "astroviidakosta" etsiä eri horoskooppimerkkien sopivuutta. Siis että mitkä merkit tulevat hyvin toimeen keskenään ja mitkä ei ja onko eroa sukupuolella kun miettii näitä asioita ?

En vaan löytänyt...

Emisa
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 14.03.2008 16:19:51 »

Pääpiirteissään voisi sanoa, että ilmamerkit tulevat toimeen keskenään, mutta sopivat hyvin yhteen myös tulimerkkien kanssa. Sama pätee myös toisinpäin.

Vastaavasti maamerkit pärjäävät hyvin yhdessä, mutta yhteensopivuutta on myös vesimerkkien kanssa. Oppositiomerkit vetävät usein vahvastikin toisiaan puoleensa, mutta suhteet eivät ole välttämättä sieltä helpoimmasta päästä.

Muistin virkineeksi:

Tulimerkkejä ovat Oinas, Leijona ja Jousimies
Ilmamerkkejä ovat Kaksonen, Vaaka ja Vesimies
Maamerkkejä ovat Härkä, Neitsyt ja Kauris
Vesimerkkejä ovat Rapu, Skorpioni ja Kalat.

Oppositiomerkit:

Oinas-Vaaka
Härkä-Skorpioni
Kaksonen-Jousimies
Rapu-Kauris
Leijona-Vesimies
Neitsyt-Kalat

Kemioihin vaikuttavat synastriassa tietysti monet muutkin asiat, mutta Aurinkomerkin lisäksi kannattaa tsekata ainakin Kuumerkki. Monesti sielujen sympatiaa löytyy sellaisissa tapauksissa, jossa toisen Kuumerkki on sama kuin toisen Aurinkomerkki. Kuun ja Auringon oppositio voi myös toimia hyvin synastriassa.

Esim. itse tapailen tällä hetkellä Kauris-miestä, jolla Kuu on Vesimiehessä. Aurinko on siis maamerkissä ja Kuu ilmamerkissä. Itselläni Aurinko on ilmavassa Kaksosessa ja Kuu maanläheisessä Härässä. Aurinkomerkkien yhteensopimattomuuden kyllä huomaa, mutta kumpikaan ei ole näköjään ollut halukas vielä iskemään hanskoja tiskiin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #2 : 14.03.2008 17:17:03 »

Jännää tuossa kauris-kaksonen asetelmassa on se, että useimmiten kuitenkin viihdyn melko hyvin kaksosien kanssa. Vaikka olen kauris. Syvällisempi suhde varmaan vaatisi työtä melko lailla(en ole koskaan ollut tällaisessa tilanteessa), mutta ystävänä toimii, kumma kyllä.

Todennäköisesti tuo nousu jousimies vaikuttaa asiaan.  Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 14.03.2008 18:53:05 »

Juu, tuo askendenttimerkki on varsin tärkeä ihmisten välisissä kemioissa. Sehän on se ensivaikutelma, minkä annamme itsestämme muille.

Yleissääntönä pidettäneen kai sitä, että vastakkaiset nousumerkit ovat erittäin vetovoimaisia. Esim. henkilöllä A nousumerkki Ravussa ja henkilöllä B Kauriissa. Ainahan tämä ei mene kuitenkaan näin. Nousu-Ravun kumppanilla/ystävällä voikin olla Aurinko tai Kuu Kauriissa.

Sitten on vielä hyvä ottaa huomioon kumppaneita kuvaavan deskendentin eli laskumerkin hallitsija. Edellistä esimerkkiä jatkaaksemme, nousu-Ravun laskumerkki on Kauris, täsmälleen askendenttia vastapäätä. Kauriin merkkiä hallitsee Saturnus. Tässä tapauksessa Saturnuksen merkkisijainti voi hyvinkin paljon kertoa siitä, millaisia ihmisiä vetää puoleensa.

Muistin virkineeksi vielä eri merkkien hallitsijaplaneetat:

Oinas: Mars  mars
Härkä: Venus  venus
Kaksoset: Merkurius  merkurius
Rapu: Kuu  kuu
Leijona: Aurinko  aurinko
Neitsyt: Merkurius  merkurius
Vaaka: Venus  venus
Skorpioni: Pluto  pluto
Jousimies: Jupiter  jupiter
Kauris: Saturnus  saturnus
Vesimies: Uranus  uranus
Kalat: Neptunus  neptunus

Esim. tuo edellä mainittu  aurinko kauris kuu vesimies -miesystäväni on nousumerkiltään Vaaka ja laskumerkki osuu näin ollen Oinaaseen. Oinaan hallitsija Mars on hänellä Jousimiehessä ja hän tulikin ennen joulua maininneeksi, että tuttavapiirissä on menossa syntymäpäiväbuumi. Eli hän on Jouskari-magneetti.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4 : 14.03.2008 19:32:03 »

Minä taas tuossa viikolla mietin, että miksi ihmeessä itselleni Leijonat ovat tärkeitä (mm. paras työkaveri, poikani).  Selitys voisi löytyä karttani suuresta ja hallitsevasta 5. huoneesta.

Toki myös Rapujen kanssa kulkee (=  askendentti-merkki) ja Kaksosten. Siihen voisi selitys löytyä hallitsevasta Ilman merkistä (minulla on sekä Ilma että Vesi hallitsevia).
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #5 : 14.03.2008 21:53:23 »

Minä varsinainen skorppari magneetti ( 3. huoneen kärki  skorpioni), mieheni + ystäviä tässä merkissä. Lisaksi tulen Vaakojen kanssa oikein hyvin hyvin toimeen, Mutta totta on, että miehinä minulla on ollut kaikki vesimerkit. Kalat kaikkein hankalimpia näistä meikäläiselle, k.o merkille sattuu Dc, Chiron, sekä 7., että 8. huoneen kärjet. En tunnu kestävän kaloja kuin pieninä annoksina. Grin Naiskaloja kyllä paremmin.

Järkytyksekseni totesin, etten tunne tai tiedä tavanneeni yhtäkään Kaurista tai Leijonaa!!! Mistähän tämmönen?  Shocked

Planeettojen sijainti syntymäkartalta löytyykin tuolta allekirjoituksesta.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #6 : 14.03.2008 22:29:20 »


Niin no, enpä ala suosimaan tahi syrjimään ketään horoskooppimerkkien perusteella..

Heh, joku vuosi sitten muistan kun joku tuntematon yöllinen kulkijamies tuli kysymään horoskooppimerkkiäni ja kun vastasin että Kalat niin häneltä tuli hyvin spontaanisti HYI!!  2funny
Mitä lie oli joku kalatyttönen hänelle sitten tehnyt..

HIH!
Minä kertoessani olevani Neitsyt, taas  Huh AIJJAA! Välillä on pakko keventää sanomalla, että "ota ihan rauhassa, en pure".  2funny
Ihmisillä vahvat stereotypiatkin merkkejä kohtaa. Olemmehan kaiken summa kuitenkin.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #7 : 15.03.2008 20:36:43 »

Kaikista eniten olen tuntenut vetoa yhteen oinasmieheen ja sen jälkeen tulee kalat, vaaka ja skorppari.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #8 : 16.03.2008 01:22:29 »

Humhumhummm.. Tässä yön pimeinä tunteina rupesin miettimään elämäni "suuria" rakkauksia, toinen on  kaksoset -mies, jonka kanssa vietin 5 vuotta elämästäni ja toinen on tämän hetkinen,  vaaka -mies.. Heh, näin jouskariksi en ole ollut mikään seikkailijaluonne, ainakaan ihmissuhteissa - kumma kyllä, kun mulle se turvallisuus ja vakaus on tärkeät elementit.. Vaikkakin taas sitä tilaa elää myös omaa elämää on oltava, liian rajoittavuus ahdistaa Undecided  Eli sen takia ei miehiäkään ole plakkariin kertynyt, koska otan suhteet vakavasti enkä lähde ihan kenen tahansa matkaan, rima on korkealla.. Wink

Kun jäin miettimään näitä elämäni miehiä sekä niitä satunnaisia kahvittelu/treffituttavuuksia jostain vuosien takaa (joiden horoskooppi oli tiedossa), niin selkeästi vedän ilmaelementin miehiä puoleeni, ihan siis vakavassa mielessä - ehkä se johtunee siitä, koska mun kartalla on ilmaa aivan olemattoman vähän, tulta sitten senkin edestä Huh  Nyt tosin puhun vain  aurinko -merkistä.. Mutta tosiaan, nämä elämäni miehet, jotka ovat jättäneet syvimmät jäljet elämääni ovat olleet ilmaelementin edustajia.. Ei-vakavassa mielessä eniten on ollut vesielementin miehiä, pari tulielementtiä mahtuu mukaan, muttei muistaakseni yhtään maaelementtiä, kumma homma! Huh

Jäin tässä miettimään mun ja exäni yhteensopivuuksia: suhde oli alussa hyvä, huumoripitoinen ja mukaan mahtui paljon rientoja. Loppuaikoina valtapeli oli ottanut niskalenkin suhteessa, suhde oli puolin sun toisin pomottelua ja yhteisymmärrys oli kadonnut.. Loppupeleissä ei vaan sovittu yhteen ja lähdettiin eri teille..

Jäin miettimään, että miten nousumerkki ja  kuu vaikuttavat toisiinsa? Onko niistä apua, jos esim. toisen kuumerkki menee yksiin toisen nousumerkin kanssa? Koska mulla on  kuu leijona ja  askendentti kauris , exällä  kuu harka ja  askendentti kaksoset - eli tuossa ainakin mun  askendentti ja exän  kuu sopisivat yhteen.. Tosin tästä huolimatta oltiin usein kyllä ihan eri aaltopituudella.. Meillä ei myöskään tuo oppositioasetelma toiminut, siis mä olen  aurinko jousimies ja exä  aurinko kaksoset .. Jotain samanlaista oli, mutta kuitenkin ihan liikaa erilaista..

Nykyisen kanssa on ainakin tähän mennessä ollut suhteellisen leppoisaa Smiley  Hellyyttä ja herkkyyttä, läheisyyttä sekä keskustelut ovat olleet syviä, pitkiä.. smitten  Tuntuu vain siltä, että nyt on sen oikean ihmisen kanssa - ainakin mitä tähtikartan asetelmiin on uskominen.. Koska mä  aurinko jousimies , mies  aurinko vaaka , mä  askendentti kauris , mies  askendentti neitsyt - eli nämä näyttäisivät pelittävän yhteen. Tosin sitten taas olen huomannut välillä eroavaisuuksia ainakin ajatusmaailmassa, varmaan tuo kuiden oppositio, eli mä  kuu leijona , mies  kuu vesimies .. Ja reagointi on myös ihan eri luokkaa, meikäläinen kun reagoi voimalla sekä iloihin että suruihin ja suuttuessa räjähtää tai rupeaa oikuttelemaan, mies taas on kuin viilipytty, johon ei mikään tunnu vaikuttavan..

11. huoneen kärki löytyy multa  jousimies - tulimerkkejä löytyy eniten ystäväpiiristä, mutta ei sitten juurikaan jousimiehiä, ainoastaan yksi jouskari mahtuu piireihin..

Pieniä pohdintoja yön pimeinä tunteina.. buck2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
herttaässä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #9 : 28.03.2008 16:24:29 »

Lainaus
5 SYDÄNTÄ: ["Teidän liittonne edustaa parasta mahdollista tähtimerkkien yhteensopivuutta. Pidä lujasti kiinni tästä ihmisestä!"]

oinas ja vaaka
oinas ja jousimies

härkä ja härkä
härkä ja neitsyt
härkä ja kauris

kaksoset ja vaaka
kaksoset ja vesimies

rapu ja rapu
rapu ja skorpioni
rapu ja kauris
rapu ja kalat

leijona ja leijona
leijona ja jousimies

neitsyt ja härkä
neitsyt ja neitsyt
neitsyt ja kauris

vaaka ja oinas
vaaka ja kaksoset
vaaka ja jousimies
vaaka ja vesimies

jousimies ja oinas
jousimies ja leijona
jousimies ja vaaka
jousimies ja jousimies
jousimies ja vesimies

kauris ja härkä
kauris ja rapu
kauris ja neitsyt
kauris ja kauris
kauris ja kalat

vesimies ja kaksoset
vesimies ja vaaka
vesimies ja jousimies
vesimies ja vesimies

kalat ja rapu
kalat ja skorpioni
kalat ja kauris
kalat ja kalat


~~~~~~


4 SYDÄNTÄ: ["Sovitte toisillenne lähes täydellisesti. Opetelkaa sopimaan silloin tällöin ilmaantuvat riidat, sillä tällainen onni tulee harvoin kohdalle."]

oinas ja kaksoset
oinas ja leijona
oinas ja vesimies

härkä ja rapu
härkä ja skorpioni
härkä ja kalat

kaksoset ja oinas
kaksoset ja kaksoset
kaksoset ja leijona
kaksoset ja neitsyt
kaksoset ja jousimies

rapu ja härkä
rapu ja neitsyt

leijona ja oinas
leijona ja kaksoset
leijona ja vaaka

neitsyt ja kaksoset
neitsyt ja rapu
neitsyt ja skorpioni
neitsyt ja kalat

vaaka ja leijona
vaaka ja vaaka

skorpioni ja härkä
skorpioni ja neitsyt
skorpioni ja skorpioni
skorpioni ja kauris

jousimies ja kaksoset

kauris ja skorpioni

vesimies ja oinas

kalat ja härkä
kalat ja neitsyt


~~~~~~


3 SYDÄNTÄ: ["Teillä on hyvä suhde, vaikka sen eteen täytyy tehdä jonkin verran työtä. Sinun ei kuitenkaan kannata tarrata liikaa tähän tyyppiin, jos liian moni asia menee pieleen."]

oinas ja oinas
oinas ja skorpioni

härkä ja leijona
härkä ja vaaka
härkä ja vesimies

kaksoset ja rapu

rapu ja kaksoset
rapu ja leijona

leijona ja härkä
leijona ja rapu
leijona ja skorpioni
leijona ja kauris
leijona ja vesimies
leijona ja kalat

neitsyt ja vaaka

vaaka ja härkä
vaaka ja neitsyt
vaaka ja kalat

skorpioni ja oinas
skorpioni ja leijona
skorpioni ja jousimiess
skorpioni ja vesimies

jousimies ja skorpioni
jousimies ja kalat

kauris ja leijona
kauris ja vesimies

vesimies ja härkä
vesimies ja leijona
vesimies ja skorpioni
vesimies ja kauris
vesimies ja kalat

kalat ja leijona
kalat ja vaaka
kalat ja jousimies
kalat ja vesimies


~~~~~~


2 SYDÄNTÄ: [" Seurustelunne ovat haasteita täynnä, mutta onnistumisen mahdollisuudet ovat olemassa. Jos olet varmasti sitä mieltä, että hemmosta kannattaa pitää kiinni, niin ole valmis neuvottelemaan ja joustamaan."]

oinas ja rapu
oinas ja kauris
oinas ja kalat

härkä-

kaksoset ja kalat

rapu ja oinas
rapu ja vaaka
rapu ja jousimies

leijona-

neitsyt ja jousimies

vaaka ja rapu

skorpioni-

jousimies ja rapu
jousimies ja neitsyt

kauris ja oinas

vesimies-

kalat ja oinas
kalat ja kaksoset


~~~~~~


1 SYDÄN: [" Neuvoisin ennemminkin odottamaan ja katselemaan ympärille kuin sitoutumaan tähän ihmiseen. Mutta jos tunteesi ovat toista mieltä, niin kukaan ei estä sinua kokeilemasta. "]

oinas ja härkä
oinas ja neitsyt

härkä ja oinas
härkä ja kaksoset
härkä ja jousimies

kaksoset ja härkä
kaksoset ja skorpioni
kaksoset ja kauris

rapu ja vesimies

leijona ja neitsyt

neitsyt ja oinas
neitsyt ja leijona
neitsyt ja vesimies

vaaka ja skorpioni
vaaka ja kauris

skorpioni ja kaksoset
skorpioni ja vaaka

jousimies ja härkä
jousimies ja kauris

kauris ja kaksoset
kauris ja vaaka
kauris ja jousimies

vesimies ja rapu
vesimies ja neitsyt

kalat-

tällainen löytyi jostain.. ei kannata varmaan ottaa hirveän vakavasti, kyseessä ilmeisesti kuitenkin pelkkää aurinkomerkkien vertailua! tai miksei muitakin merkkejä voisi verrata tämän mukaan Smiley
tallennettu

Aurinko Oinaassa
ASC Vaa'assa
Kuu Kaksosissa
Merkurius Oinaassa
Venus Kaksosissa
Mars Ravussa

Valkoinen Sähköinen Taikuri
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 29.03.2008 22:53:41 »

Analysoin tuossa omaa karttapankkiani tieteellisellä tarkkuudella, ja koska ihmissuhdeasioista puhutaan, otin mukaan Auringon, Kuun, Venuksen, Marsin ja askendenttimerkin. Näistä sitten yritin päätellä, mikä vaikuttaa kemioihin ja mikä ei.

Otoksessani on mukana 53 henkilöä, jotka ovat perheenjäseniä, sukulaisia, ex-miehiä + nykyinen mies, ystäviä, työ- ja harrastuskavereita ja muita tuttavia. Yhteistä näille kaikille on kuitenkin se, että näiden henkilöiden kanssa tulen tai ainakin joskus olen tullut ihan hyvin toimeen.

Aurinkomerkiltäni olen siis ilmava Kaksonen. Otoksessani Aurinkomerkit olivat jakaantuneet varsin epätasaisesti. Ylivoimaisesti eniten oli Oinaita, 10 kpl. Runsaasti löytyi myös Leijonia, Vaakoja ja Kauriita. Vesimerkeistä Kalat oli hyvin edustettuna. Härkiä oli vähiten, vain 1 kpl. Härkien puute on hieman outoa, oma Kuu on kuitenkin tässä merkissä. 

Oinaat, Vaa´at ja Kauriit on helppo selittää astrologisesti: deskendenttini on Kauriissa (=ystävät, kumppanit) ja deskendentin hallitsija Saturnus Oinaassa. Vaa´asta löytyy Mars, joka on oppositiossa deskendentin hallitsijaan. Tuliset Leijonat ovat tietty myös hyvää seuraa ilmavalle Kaksoselle, mutta muuten en keksi järkevää astrologista syytä hyvälle Leijona-edustukselle, kuten en myöskään Kalojen runsaudelle aineistoissa. Ehkä oman Auringon sijainti Kalojen huoneessa (12) vaikuttaa asiaan?

Kuumerkeissä ei ollut erityisempää hajontaa, en näytä syrjivän enkä suosivan mitään merkkiä.

Askendenttimerkkien puolesta näytän suosivan niin samanlaisuutta kuin vastakohtaisuuttakin. Itse olen  askendentti rapu. Aineistossa oli n. 10 prosenttiyksikköä odotettua enemmän niin nousu-Rapuja kuin nousu-Kauriitakin, joista jälkimmäiset ovat sentään näillä leveysasteilla melko harvinaisia. Suosio oli pois sitten AC-Leijonilta ja -Jousimiehiltä, joita oli vain puolet odotetusta.

Venus on itselläni Ravussa ja Mars Vaa´assa. Näytän suosivan voimakkaasti Venus-Oinaita, -Leijonia, -Skorpioneja ja -Kaloja. Mars taas saa tuttavilla olla mieluusti jossain Vaa´an ja Vesimiehen välillä. Mars-Jousimiehiä oli eniten.

Venuksen ja Marsin yhtymiä tai oppositioita pidetään synastriassa hyvinkin suotavina parisuhteissa, mutta omassa aineistossani ei ollut ainuttakaan Mars-Rapua tekemässä yhtymää minun Venukselleni. Mars-Kauriita löytyi sen sijaan runsaahkosti, mm. parilta ex-poikaystävältä. Sen sijaan oma Vaaka-Mars näytti vetävän puoleensa tyyppejä, joilla on Venus Oinaassa.

Se on vielä mainittava, että parisuhteissa miehen AC-DC -linja on sattunut todella usein Mars-Saturnus -oppositioni päälle. Romanttisessa mielessä vedän puoleeni nousu-Vaakoja ja aineiston ainoa nousu-Oinas oli pitkäaikainen avomieheni.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
christa88
Vieras
« Vastaus #11 : 31.03.2008 16:15:29 »


Mietiskelin tässä tuoreen exäni karttaa ja mun kartan yhteensopivuutta, miettiessäni miten paljon tätä ihmistä kaipaan kaikesta huolimatta. Noh, tässä on meidän kartat.

Mun kartta:

Aurinko Kalat
Nousumerkki Neitsyt
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Oinaassa
Mars Kauriissa

Hänen kartta:

Aurinko Vaa'assa
Nousumerkki(en ole ihan varma tästä) Neitsyt
Kuu Oinaassa
Merkurius Skorpionissa
Venus Vaa'assa
Mars Neitsyessä

Intohimoa riitti ja kiinnostus heräsi heti ensitapaamisestamme. Kun asiat olivat hyvin niin ne olivat todella hyvin. Muuten minulla oli vaikeuksia kun olen niin avoin tunteitteni kanssa, ja halusin enemmän tunteenosoituksia häneltä, se oli kai se suurin ongelma.
tallennettu
Aki no uta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #12 : 05.04.2008 21:39:14 »

Olen ollut aina niin kummissani, kun olen tällainen hieman kirjailíjaluonne ja erakko niin mulla on ainoastaan yksi ystäväksi (miespuolinen) luokiteltava ihminen, joka on säilynyt mun elämässä. mä olen neitsyt ja mun ystävä (filosofian maisteri) vesimies. miten tämä on mahdollista kaiken järjen mukaan! no toimii, kun ei olla koko aikaa yhteydessä...

no mun ystävä on  aurinko  vesimies , kuu  skorpioniaskendentti kaksoset mä  aurinko  neitsytkuu  kaksosetaskendentti  jousimies

Itte oon selitellyt asiaa silläkin, että vaikka frendi on vesimies, on sillä aika paljon neitsyttäkin vaikuttamassa. ja merkurius ja venus ovat molemmat kalassa.

Lisäksi meillä on molemmilla  venus  aspect_tri  uranus omilla kartoillamme ja yhteisellä kartalla venus ja uranus on muistaakseni yhtymässä.

mutta odotan vain, että päättyykö koskaan meidän ystävyys! on niin vaikea kuvitella sen päättyvän.





« Viimeksi muokattu: 09.04.2008 20:54:34 kirjoittanut Aki no uta » tallennettu

aurinko, merkurius, jupiter, saturnus - neitsyt
kuu - kaksonen
asc., neptunus - jousimies
venus - rapu
mars, uranus - skorpioni
pluto - vaaka
iltalehti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #13 : 19.06.2009 15:32:45 »

Jännää tuossa kauris-kaksonen asetelmassa on se, että useimmiten kuitenkin viihdyn melko hyvin kaksosien kanssa. Vaikka olen kauris. Syvällisempi suhde varmaan vaatisi työtä melko lailla(en ole koskaan ollut tällaisessa tilanteessa), mutta ystävänä toimii, kumma kyllä.

Todennäköisesti tuo nousu jousimies vaikuttaa asiaan.  Smiley Smiley

 Joo olen huomannut kauris naisena että parhaat pitkäaikaiset ystävättäreni on kaksoset mutta kaksos miesten kanssa en pääse puuta pitemmälle tai edes tule niin tutuksi että kysyisin mitä merkkiä ne on . Aina kiinnostaa astrologia, joten tulee kysyttyä ja arvioitua merkkiä..  Kuuminta on vaakan ja oinaan kanssa..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: