Selkä kipeä!

<< < (2/17) > >>

K-NRJ:
Kiitos vastauksista.

Itse arvelen että se on v-tutus joka sitä aiheuttaa.

Töissä menee muuten hyvin, mutta vähän ärsytystä johtuen siitä, että joku saa kaksi kertaa parempaa palkkaa "pärstäkertoimella" kun toinen, joka tekee työnsä kunnolla.

Täytyy huomenna pyytää miestä hieromaan selkää ja niskaa.

Voi tietysti olla sekin, että nukun huonossa asennossa. Itse vaan liittäisin tuon selkäkivun henkisiin paineisiin. 

Ippuska:
Mullakin on kipeä selkä - luulen: liikunnan puute  :(

Niin juuri - rentoutumista -- mielihyvää -> selkähyvää: hierontaa  :smiley6600:

Ikitosi:
Eli siis pistää selkään ja epäoikeudenmukaisuus? v_tuttaa?
Kummalla puolella kipu tuntuu?
Muita oireita? Ärtymystä, janoa/janottomuutta, mielitekoja, unia,...?

K-NRJ:
Tarkemmin sanottuna tuo kipu on ylhäällä, niskassa, joka on ihan kova. Jumissa.

Monesti pitää kesken työpäivän ja näin kotonakin nousta seisomaan, painaa päätä alas ja hieroa itse niskaa tai röyhistää rintaa eteen ja kädet yhdessä selän takana katsella taivaisiin...

Ärtymystä? Joo, taitaa olla normaalia enemmän nyt. Varsinkin viikko sitten teki mieli laukoa ihmisille ikäviä juttuja.  Kun eräs naimaton, lapseton, jo keski-iän ohittanut henkilö sanoi minulle yhden asian vähän ikävästi, niin meinasin ottaa puhelimen ja soittaa ja karjua hänelle että MITÄ SINÄ YKSINÄINEN VANHAPIIKA MISTÄÄN TIEDÄT, YKSIN OLET JA YKSIN KUOLET, KUKA SINUA MUISTAA KUN OLET VANHA, EI KUKAAN! VANHAPIIKA!!!  Mutta en sitten soittanut. Liekö tuo ärtymys jumittaa nyt selkää?

mateve:
Kaurisenergia  :smitten: itse vastasit itsellesi ihan oikein. Niska on itseppäisyyttä sekä taakan kantoa. Selkäsärkyyn on hyvä konsti josta olen kirjoittanutkin jossain aikaisemin. Seljamehu ja portviini, 3xpv. puolet ja puolet snapsilasiin ei nyt kuitenkaan piripintaan, ei se maistu niin hyvältä. Sen kun heittää kerralla nieluunsa, tukehtumatta, niin 5 päivää ja kipu on tiessään. Norjalaiset lääkärit suosittelevat tätä kuulema ja itsekin olen kokeillut ja se auttaa.
Meillä oli renki joka valitti selkäkipuaan, joka aamu kun tuli töihin annoin hänelle lasin käteen, oli kuulema kylillä kehunut että hänelläpä on hyvä emäntä antaa aamusta heti ryypyn, no 5 päivä niin hän ihmetteli että mitä nyt on, selkä ei ole enään kipeä, kertoi siitä minulle ja ryyppyjen antaminenkin loppui siihen, harmin paikka, olisi pitänyt pitää suuni kiinni, kertoi hän sitten myöhemin.

;)  Mateve

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu