Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vertex, miten se on kartallasi  (Luettu 46514 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« : 02.08.2007 17:53:33 »

Täällä on puhuttu Vertexistä ja vasta sen takia ymmärsin että se saattaa olla syy miksi elämääni tulee jatkuvasti skorpioneja  Smiley eli vertexini on skorpionissa.

Miten teillä muilla, missä vertexinne on ja minkälaiset ovat suhteenne vertex merkkinne ihmisiin? Onko heitä paljon elämässänne?

Minulla on hyvin läheiset suhteet skorpioni ihmisiin ja tulen yleensä hyvin heidän kanssaan juttuun ja monet heistä ovat tulleet minulle hyvin läheisiksi. Tosin joihinkin skorpioneihin on sellainen viha rakkaus suhde  Smiley

Jännää on se että aina kun elämässäni tapahtuu jotain uutta/suurta niin elämääni pulpahtaa jostain uusi skorpioni  Shocked Tai jos yksi skorpioni syystä tai toisesta katoaa elämästäni niin tilalle tulee ainakin yksi tai useampi  Smiley
Lapsuudesta saakka vierelläni on ollut läheinen skorpioni jonka kanssa olen jakanut paljon. Nyt skorpioneja on useita. Täytyy vielä mainita sekin että vaikka miehelläni ei ole mitään skorpionia kartallaan niin hänestäkin löytyy pluto-ihmistä sillä pluto on suoraan askendantilla  Smiley

Ihan kuin jokin kosminen voima viljelisi skorpioneja vierelleni  Grin Ja jos ihminen ei ole aurinko skorpioni niin ainakin hänellä on skorpioni askendantti.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1 : 02.08.2007 19:06:28 »

Minulla on  vertex  neitsyt ssä ja  aspect_opp ssa Dark moon Lilithiin (puuttuu kuvakkeista!). Ennemminkin  askendentti ja  kuuneitsyt itä liittyy/on liittynyt läheisesti elämääni, kuin  aurinko   neitsyt itä.  :Smiley
Hmmmm,  vertex ini on huoneessa 7  Huh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #2 : 02.08.2007 19:26:11 »

Vertex 5 astetta neitsyt ja muutama tärkeä neitsyt ollut elämässäni, nykyinen kumppanini jonka  aurinko :aspect_con:vertexiini. Tuntuu pätevän vain miehiin, naisneitsyissä pahimpia vihollisiani idiot2
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 02.08.2007 19:43:06 »

Minulla on vertex Vaa'assa ja voi että, en todellakaan ole sinut sen kanssa! Kartallani ei ole yhtään Vaakaa, ja lähinnä maata ja vettä, enkä vaaoista pahemmin perusta.  Embarrassed Olen seurustellut yhden kanssa ja siitä jäi traumat.  :Smiley En ole lainkaan sinut vaakojen miellyttäjä - ja päättämättömyyspuolien kanssa, vihaan myös noita piirteitä muissa ihmisissä.  Embarrassed En myöskään siedä leijumista, pelkkää älyllisyyttä, ilmamaista tavoittamattomuutta ja sitä, että pahimmassa tapauksessa vaakamainen miellyttäminen menee valehtelemiseksi. Tiedän että minun on opeteltava tulemaan näiden asioiden kanssa toimene, mutta se on vaikeaa...

Veikkaan että vertex minun kohdallani viittaa elämän tärkeisiin tapahtumiin ja monet niistä liittyvät voimakkaasti sairauteeni, joka taas liittyy munuaisiin, joita vaaka hallitsee. Eli siis uskon että tämä on se "vertexini".
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #4 : 02.08.2007 23:18:31 »

Hmm.. Vertex on jouskarissa.. Isoisä on jousimies, veli on jousimies, yks tyyppi ketä kerran tapailin oli jousimies..

Syntymäkartalla vertexin aspektit tekevät kolmiota pholukseen ja erisiin, mitä sitten tarkoittanevat..  Smiley Onhan nuita kolme isoa planeettaa sitten myös jouskarin merkissä muutenkin, jupiter, uranus, ja neptunus.
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Pentti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #5 : 03.08.2007 08:59:58 »

 vertex  rapu ja jotenkin vetää kyllä semmoset herkkikset puoleensa ja yleensä ottaen nätit naiset on nimittäin  aspect_con  venus   
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #6 : 03.08.2007 12:05:07 »

Vertex 6.huoneessa ja vaa'assa. Yhtymässä venukseen ja plutoon. Ihmettelinkin kun vaakamiehet on niin vetovoimaisia  Shocked Kuitenkaan yhdenkään vaa'an kanssa en ole seurustellut.
Ainoa lähisukulais-vaaka oli isäni.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #7 : 03.08.2007 18:18:34 »

Artemis, jännä juttu nuo ympärilläsi pyörivät skorpionit. Itse asiassa aika hauska  Cheesy 

Minulla on  vertex vaaka, enkä ole törmännyt vastaavaan. Loppujen lopuksi tunnen tosi vähän vaakoja (?). Tulen kyllä yleensä hyvin toimeen kaikkien ilma-immeisten kanssa, mutten koe mitää erityistä yhteyttä nimenomaan vaakoihin.

Nuorempana haalin ympärilleni vesi- ja jousimiehiä, ja nyt aikuisena neitsyitä. Aurinkoni on vesimiehessä (11. huone) ja DC:ni jousimiehessä, joten nuo kaksi ensimmäistä ovat aika ennalta-arvattavia. Mutta mistä ihmeestä neitsyet elämääni eksyivät...? Sitä olen miettinyt. Heitä tuli kertarysäyksellä kolme, ja kiinnyin heti neitsytmäiseen analyyttisyyteen ja mustaan huumoriin. Minulla on juno neitsyt  Huh
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #8 : 03.08.2007 18:18:44 »

Minulla on vertex Vaa'assa ja voi että, en todellakaan ole sinut sen kanssa! Kartallani ei ole yhtään Vaakaa, ja lähinnä maata ja vettä, enkä vaaoista pahemmin perusta.  Embarrassed Olen seurustellut yhden kanssa ja siitä jäi traumat.  :Smiley En ole lainkaan sinut vaakojen miellyttäjä - ja päättämättömyyspuolien kanssa, vihaan myös noita piirteitä muissa ihmisissä.  Embarrassed En myöskään siedä leijumista, pelkkää älyllisyyttä, ilmamaista tavoittamattomuutta ja sitä, että pahimmassa tapauksessa vaakamainen miellyttäminen menee valehtelemiseksi. Tiedän että minun on opeteltava tulemaan näiden asioiden kanssa toimene, mutta se on vaikeaa...

Veikkaan että vertex minun kohdallani viittaa elämän tärkeisiin tapahtumiin ja monet niistä liittyvät voimakkaasti sairauteeni, joka taas liittyy munuaisiin, joita vaaka hallitsee. Eli siis uskon että tämä on se "vertexini".

Minulla on vähän samanlaisia ajatuksia kaksosista koska heitä en läheisesti tunne eikä kartallani ole mitään kaksosissa niin minulle se merkki on jäänyt todella tavoittamattomaksi ja vieraaksi ja jos kaksoseen törmään niin en saa heistä "kiinni" enkä pääse samalle aaltopituudelle. Outo juttu!

Tänään keskustelin ystävättäreni  aurinko  skorpioniaskendentti  oinas kanssa ja tuntui kun olisi puhunut itsensä kanssa  Grin Uskomattoman samankaltaiset ajatukset  Smiley Jännää tavata joskus ihmisiä jotka ovat samankaltaisia, usein kun pidän itseäni outona tai kummallisena tai vain hankalana niin sitten kun kohtaa toisen samanlaisen niin tulee hyvä fiilis ettei olekkaan ainoa  Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #9 : 03.08.2007 18:25:22 »

Artemis, jännä juttu nuo ympärilläsi pyörivät skorpionit. Itse asiassa aika hauska  Cheesy 

Minulla on  vertex vaaka, enkä ole törmännyt vastaavaan. Loppujen lopuksi tunnen tosi vähän vaakoja (?). Tulen kyllä yleensä hyvin toimeen kaikkien ilma-immeisten kanssa, mutten koe mitää erityistä yhteyttä nimenomaan vaakoihin.

Nuorempana haalin ympärilleni vesi- ja jousimiehiä, ja nyt aikuisena neitsyitä. Aurinkoni on vesimiehessä (11. huone) ja DC:ni jousimiehessä, joten nuo kaksi ensimmäistä ovat aika ennalta-arvattavia. Mutta mistä ihmeestä neitsyet elämääni eksyivät...? Sitä olen miettinyt. Heitä tuli kertarysäyksellä kolme, ja kiinnyin heti neitsytmäiseen analyyttisyyteen ja mustaan huumoriin. Minulla on juno neitsyt  Huh

Niin on  Smiley
Kun vanhempani erosivat (isäni on skorpioni) tapasin rakkaimman ystäväni. Eli kun isäni väistyi elämästäni tuli rakas ystävättäreni  aurinko  skorpioni elämääni.
Kun tapasin nykyisen mieheni tuli roppakaupalla skorpioneja kaupan päälle  Grin
Kun ystävättäreni sai lapsen ja näin ollen tietenkin luonnollisesti tapasimme vähemmän niin sain uuden ystävän  aurinko  skorpioni ja  askendentti  skorpioni  Smiley
Sitten skorpioneja tuli ja meni, tapasin jopa yhden herra skorpionin joka sai minut aina raivostumaan  Grin Vieläkään en oikein ymmärrä häntä  :Smiley
Sitten vaihdoin työpaikkaa ja oli hiukan ongelmia parisuhteessa niin työpaikan kautta sain triplasti skorpioneja ystävikseni.
Myös eräs mies ystävä jonka kanssa on aina jännä jännite on tietystikkin  askendentti  skorpioni.
Kaikenkaikkiaan skorpioneja on ainakin 10 joiden kanssa tulee vietettyä paljon aikaa  Smiley
tallennettu
Miljoonakala
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #10 : 07.08.2007 11:45:56 »

Ihan pakko taas olla vastarannankiiskenä.

 vertex on leijonassa, eikä se oman kokemuksen mukaan ole ollut millään lailla merkittävä tekijä elämässäni. Äitini on itseasiassa juuri ja juuri leijonan puolella, mutta hän on koko elämänsä elänyt vakaasti uskoen olevansa neitsyt. Hänen kartallaan onkin paljon neitsyttä, joten vaikutus on tullut muualta eikä niinkään auringosta. Välit äitiini ovat olleet ihan hyvät, mutta koen silti olevani Daddy's Girl.

Leijonia ei elämässäni tähän mennessä ole ollut riesaksi asti. En muista kuin yhden puolitutun, jonka kanssa välit ovat sittemmin viilenneet siinä määrin, etten enää jaksa kuunnella hänen negaatioitaan ja kehumisen kerjäämistään. Yhtään leijonamiestä en muista ikiaikaisista poikaystävistä, enpä muista edes keskustelleeni leijonamiehen kanssa!!

Antivertex sen sijaan on vetänyt vesimiehiä elämääni. Isäni on vesimies, samoin  4-5 oikein hyvää ystävääni. Työpaikalla ymmärsin kaikkein helpoiten vesimiehiä.
Että näinkin voi olla...

~Miljoonakala
tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #11 : 07.08.2007 12:49:49 »

Miten toi  vertex näkyy kartala en löydä  idiot2 miltä se näyttää  coolsmiley
tallennettu

Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #12 : 07.08.2007 13:22:16 »

Kun teet kartan esim. www.astro.com sivulla niin siellä saat vertexin näkyviin kun valitset sen valikosta.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #13 : 07.08.2007 13:39:12 »

Nebra, täällä Astron kartalla Vertex ei taida näkyä, mutta jos menet Astro.com:iin, niin siellä pystyy Additional objects -valikosta valita Vertexin kartalle (kerro, jos tarvitset lisäohjeita).

Artemis, minäkin olen ihmetellyt elämässäni pyöriviä Skorppareita, mutta ainakaan omasta Vertexistäni ei selitystä sille löydy. Isäni on  aurinko skorpioni, samoin exäni sekä nykyinen mieheni. Hyvä ystäväni on  askendentti skorpioni ja kahdella muulla hyvällä ystävälläni  aurinko aspect_con pluto ja  aurinko aspect_opp pluto.

Vertex on kartallani Neitsyessä, ihan tarkalleen aurinkoani vastapäätä. Läheisiä Neitsyitä tai Neitsyt-vaikutteisia ei elämässäni ole ollut ensimmäisen poikaystäväni jälkeen (hänelläkin muuten  aurinko aspect_con pluto), kahdella hyvällä ystävällä tosin on Venukset Neitsyessä ja tavaraa 6. huoneessa, miehellä puolestaan Pluto-Jupiter-Mars-stelliumi Neitsyessä. Mikään noista ei kuitenkaan osu kovin lähelle Vertexiäni. En ole huomannut Vertexini suhteen mitään muuta erikoista kuin sen, että se muodostaa Yodin/bumerangin kärjen karttani  kuu aspect_ssx aurinko aspect_ssx venus -kuvion kanssa. Aurinkoni on siis samassa asteessa kuin Antivertex.

Vertexistä lisää juttua mm. ketjuissa Vertexin merkitys... (sisältää myös lopussa aspekti-infoa), Vertex synastriassa ja vertex (sisältää hyvän Vertex-linkin).
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #14 : 08.08.2007 06:42:33 »

Minä   idiot2 kun en löydä kyseistä valikkoa, Additional objects.  Täältä www.astro.com ista, en osaa englantia  coolsmiley
ja kysyisin vielä kun laittaa omat tiedot tuonne niin onko kellon aika sama kuin suomessa  Huh
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: