Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 12.huoneen mystiikka.  (Luettu 50549 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« : 26.07.2007 11:46:19 »

Muutamalla ystävälläni on 12.huoneessa paljon tavaraa auringosta lähtien.
Miten teillä joilla siellä on tavaraa koette huoneen, ja miten näet sen vaikutuksen?

Itselläni ei siellä ole kuin Ceres
tallennettu
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #1 : 26.07.2007 14:05:32 »

Aika hyvin sen kokee, siis voimakas huone se on, vaikka sanotaanhan esim. että aurinko on "heikko" siellä kun aurinko edustaa yksilöllisyyttä ja 12. huone on sitten ihan päinvastainen. Askendentin lähellä olevat planeetat tuntee kyllä.

12. huone on minulle vähän hankala kun tuntuu ettei luonnistu helposti ne asiat joita tässä huoneessa olevat planeetat edustavat. crazy2 Analysoin niitä asioita paljon. Ja tuntuu myös välillä aika väärinymmärretyltä, tai ainakaan en jaksa selitellä itseäni ja ajatuksiani.. kun en välttämättä tiedä mitkä ne on.

Minulla on aurinko, venus ja merkurius siellä, ja sitten lilith myös.

Pelkään että menetän itseni, että en enää ole millainen olen nyt, että minusta tulee tylsempi tai jotain muuta mitä en halua, haluan kokea itseni enkä jäädä paitsi elämästä. Tosi itsepäinen olen, se on esteenä 12. huoneen kokemiselle, uskomiselle. Olen pelännyt tuntematonta. Välillä ajattelen että huone on liian kohtalokas, en voi itse asioille paljon mitään mutta jos yritän väkisin niin tulee vaan omituinen olo. Undecided

Joskus nuorempana olen ajatellut että ehkä minun kohtalona ei vain ole saada huomiota ja olla muiden ihmisten kanssa tai muutenkaan saada asioita joita haluan.. mutta onneksi ei enää siltä tunnu niin paljon. Ehkä täytyy vaan tehdä enemmän töitä.

Niin kauan kuin minulla on ajatuksia joista en pidä, en kunnolla puhu tai kirjoita, en halua että vahingossa lipsahtaa jotain. Tuntuu myös nololta ja tunnen itseni tyhmäksi välillä. Täytyy puhdistaa mieltä ja kohdata häiritsevät ajatukset jotta voi olla normaalisti. En pidä valehtelusta mutta rehellisyydessä ja avoimuudessa on parantamisen varaa, tulee huono omatunto ja tukahtunut olo jos jätän jotain kertomatta tai itsekseni käsittelemättä. Puhuessani tuntuu helposti että valehtelen vaikka en valehtelisi. Mutta yleensä koitan hallita tilanteita ja kertoa vain sopivia asioita. En yleensä kehtaa kertoa kaikkea koska otan asiat henkilökohtaisesti. Olo tuntuu hirveän itsekeskeiseltä joskus. Ja se vielä että en osaa päättää miten ajattelisin jostain asiosta... Kiinnitän myös paljon huomiota siihen miten muut puhuvat, mitä nokkeluuksia he sanovat. Koitan kuunnella jotta pystyn vastaamaan oikealla lailla nopeasti. On kiva myös koittaa puhua eri tyyleillä.
 
Haluan paljon aikaa yksin oloon jotta muut eivät häiritse, ei kiinnosta vastailla tyhjänpäiväisiin kysymyksiin jos minulla on jotain ajatustyötä kesken. En liiaksi välitä olla jalat maassa.

Pluto neliöi 12. huoneen aurinko-venus yhtymääni tuoden oman painostuksensa muutokseen mitä 12. huone edustaa. En ehkä ole "miellyttävin" henkilö noiden neliöiden ansiosta. Olen aina ollut kiinnostunut venus asioista mutta suuria pettymyksiä koen, tuntuu että ei ole tarpeeksi kauneutta yms. Rakastan muotia, hienoja vaatteita ja muuta jolla voit koristella itsesi, mutta olen huono-onninen vaateostoksilla ja olo tuntuu usein rumalta enkä ole koskaan oikein tuntenut oloani mukavaksi ja sellaiseksi että voin olla oma itseni ja ilmaista itseäni niin kuin haluan. Turhautuneisuutta. Angry

Merkurius onkin sitten vähiten aspektoitunut ja korostunut planeettani. Vähä onkelmallista kun se on kuitenkin niin tärkeä joka päiväisessä elämässä. Se on myös ihan siellä 12. huoneen "uumenissa", kun taas venus ja aurinko ovat lähempänä askendenttia. Tongue Ainakin näin luontaisesti sisäänpäinkääntyvänä voin viihdyttää itseäni ja hyväksyä yksin olon koska silloin voi olla oma itsensä eikä tarvitse tehdä kompromisseja.
tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #2 : 26.07.2007 17:26:02 »



Minulla on 12. huoneessa Kuu, Venus, Uranus ja Pluto Neitsyessä ja Merkurius Leijonassa. Tämä pläjäys tekee elämän kyllä ajoittain erittäin raskaaksi; alitajuinen elämä on paljon voimakkaampaa kuin konkreettinen ja alitajunnasta nousee ajoittain paljonkin kaikkea aina menneisiin aikoihin saakka.  Tämä aiheuttaa pientä identiteettikriisiäkin koska en tunne olevani kokonainen ja tässä ajassa.

Minulla on usein myös tunne, että elämän tapahtumat ovat jotenkin ennalta määrättyjä enkä pysty vaikuttamaan niihin itse ollenkaan. 

tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #3 : 26.07.2007 18:17:34 »

Kiitos  Smiley
Kuulen mielelläni lisääkin kommentteja tästä aiheesta. 12.huone jotenkin tuntuu vieraalta itselleni.
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #4 : 26.07.2007 20:30:46 »

Mielenkiintoisia ajatuksia ja pohdintoja Smiley Minulle 12. huone on ihan erityisen rakas kaikessa kuluttavuudessaankin. Kartallani se on ilman muuta merkittävin huone, ja tunnen sen vaikutuksen jokapäiväisessä elämässäni, esimerkiksi haaveina, erillisyyden tunteena, vetäytymishaluna (vilkkaasta nousumerkistäni huolimatta) sekä mielenkiintona henkisyyttä ja ihmismielen kiemuroita kohtaan.

Minulla on 12. huoneessa:
 marskuu ja  ceres  kaksoset
Kuun alasolmu  harka
 jupiterchironvestapallas, Lilith ja antivertex  oinas

Huoneen kärki on kaloissa.

Alasolmun myötä juuri 12. huone on minulle sitä kaikkein ominta aluetta. Vaikka puskenkin välillä keskitaivaan kauriin kunnianhimolla tuonne noususolmun 6. huoneeseen, tiedostan silti kaiken aikaa sisäisen herkkyyteni, henkisen estetiikan kaipuuni ja rajallisuuteni. Toisinaan haluan vain olla, vetäytyä ja kokea kaikessa hiljaisuudessa omia tunteitani. Itsesäälikään ei ole vierasta  :Smiley ... Pieni rypeminen itse asiassa piristää ja antaa nousevalle Marsille uutta potkua!

Vähän niinkuin Fenix-lintukin syntyy tuhkasta aina uudelleen  Wink

Tunteet pidän mieluiten pinnan alla, vaikka Kuu-kaksosina käsittelenkin niitä parhaiten juuri puhumalla (ja kirjoittamalla). Olen tarkka siitä, kenelle kerron omia asioitani, ja lähipiirini on pieni. Minussa on sosiaalinen puoleni, mutta aika ajoin tarvitsen myös yksinäisyyttä. Aikaa omille ajatuksilleni... niille 12. huoneen asioille.
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Ave^^
Vieras
« Vastaus #5 : 27.07.2007 11:36:49 »

onko se niin, että kehittymätön 12huone- ihminen hakee onnea itsensä ulkopuolelta (niinkuin kaikki ihmiset yleensä), mutta tuo huone jatkuvasti pakottaa pettymyksiin ja osoittaa ettei sieltä sitä onnea löydy. Kun hän huomaa kaiken mielenrauhan tulevan vain ja ainoastaan hänen itsensä sisältä, hän pystyy löytämään tuon huoneen hienoimman sisällön.
Siksi oikeastaan nämä ihmiset ovat siunatumpia, koska heille NÄYTETÄÄN se, ettei ulkopuolelta löydy onnea (muut taas voivat ikuisestikin räpiköidä väärään suuntaan), ja heidät pakotetaan oikealle tielle. Juuri tämän avulla he voivat löytää suurempia totuuksia helpommin kuin muut. Tämä huone on rankka, mutta siunaus.

minulla huoneessa on  kuu ja  kuunsolmu
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #6 : 27.07.2007 17:57:35 »

Mielenkiintoinen ajatus, Ave. Ja hyvinkin mahdollista  Smiley
tallennettu
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #7 : 27.07.2007 20:23:36 »

onko se niin, että kehittymätön 12huone- ihminen hakee onnea itsensä ulkopuolelta (niinkuin kaikki ihmiset yleensä), mutta tuo huone jatkuvasti pakottaa pettymyksiin ja osoittaa ettei sieltä sitä onnea löydy. Kun hän huomaa kaiken mielenrauhan tulevan vain ja ainoastaan hänen itsensä sisältä, hän pystyy löytämään tuon huoneen hienoimman sisällön.
Siksi oikeastaan nämä ihmiset ovat siunatumpia, koska heille NÄYTETÄÄN se, ettei ulkopuolelta löydy onnea (muut taas voivat ikuisestikin räpiköidä väärään suuntaan), ja heidät pakotetaan oikealle tielle. Juuri tämän avulla he voivat löytää suurempia totuuksia helpommin kuin muut. Tämä huone on rankka, mutta siunaus.



Sinäpä sen sanoit! Välillä on tuntunut helvetiltä kun ei tiedä mitä itsensä kanssa tekisi mutta sitten pilkahtaa toivo ja ymmärrys siitä että se on oikeastaan siunaus!

Ja joo, mullakin siis nousumars ja se saa uutta puhtia tajutessaan että ehei, ei tää vetelehtiminen ja kurjuus nyt yhtään sovi... :Smiley Mars on aina ollut tärkeä osa identiteettiäni. Tosin pelkkä innostus ei riitä ja välillä kun sitten taas pettyy niin takaisin ollaan 12.huoneessa... Vielä on opittavaa. :Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 28.07.2007 12:06:36 »

Itselläni 12. huoneessa on  aurinko ja  merkurius. Tähän huoneeseen liitetyt mystiikka ja sairaalat liittyvät kyllä minuunkin.  :Smiley. Unien ja alitajunnan maailma on minulle yhtä tärkeä ellei tärkeämpikin kuin ulkopuolisen maailman havainnointi.

Jossain muistan mainitun, että 12. huoneeseen liitetään egoa liuottava vaikutus. Minun egoni on todellakin saanut aikoinaan kuoliniskun, jonka takia toimin nyt sisäisen voiman varassa ( uranus ja  pluto aspektoi muuten kumpaakin yo. planeettaa). Kuoret ja naamiot on laskettu aikaa sitten. Tällä on ollut melko erikoinen vaikutus käytännön elämässä:

Jostain syystä vain harvat ihmiset vaivautuvat tutustumaan minuun kunnolla. Minä en mielestäni piilottele millään tavalla luonnettani enkä mielipiteitäni, mutta ihmisillä näyttää olevan todella voimakas tarve luoda minusta illuusioita ja uskoa ennemmin niihin kuin todellisuuteen. Toimin selkeästi peilinä, ehkä selkeämmin kuin moni muu. Minuun on ripusteltu runsain mitoin ominaisuuksia, joita minussa ei taatusti ole, mutta vastapuolessa on.  2funny Tämä on huvittavaakin tietyllä tapaa, ihmisethän kertovat tahattomasti näin omista ongelmistaan ja haaveistaan.

Ulkomaailma reagoi selkeästi helpoimmin nousevaan Venukseeni ja näistä reaktioista saisi kyllä aikaiseksi ihan oman topicinsa.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 28.07.2007 12:11:46 »

onko se niin, että kehittymätön 12huone- ihminen hakee onnea itsensä ulkopuolelta (niinkuin kaikki ihmiset yleensä), mutta tuo huone jatkuvasti pakottaa pettymyksiin ja osoittaa ettei sieltä sitä onnea löydy. Kun hän huomaa kaiken mielenrauhan tulevan vain ja ainoastaan hänen itsensä sisältä, hän pystyy löytämään tuon huoneen hienoimman sisällön.
Siksi oikeastaan nämä ihmiset ovat siunatumpia, koska heille NÄYTETÄÄN se, ettei ulkopuolelta löydy onnea (muut taas voivat ikuisestikin räpiköidä väärään suuntaan), ja heidät pakotetaan oikealle tielle. Juuri tämän avulla he voivat löytää suurempia totuuksia helpommin kuin muut. Tämä huone on rankka, mutta siunaus.

minulla huoneessa on  kuu ja  kuunsolmu

Tämä on niiiiin totta!

Minulla on 12.huoneessa Venus ja Jupiter, eli tavallaan onnen planeettani sijaitsevat varsin karmaisevassakin 12.huoneessa. Välillä olen sitä niinkin miettinyt, että kun karttani on muutenkin vaikea, niin onko ne kaikki onnetkin viety minulta viskaamalla ne 12.huoneeseeen. Sad

Kuitenkin, loppujen lopuksi olen kokenut 12.huoneen minulle erittäin tärkeänä. Lisäksi siellä on minulla noususolmu, joka pakottaa minut näiden 12.huoneen asioiden pariin. Jollain tavalla olen herännyt siihen viime vuosina, että olen oikeastaan koko elämäni ajan ollut "uskossa elämään" - tämä lienee Jupiterin tekosia. Minulla on voimakas sisäinen uskonnollinen elämä, josta en puhua pukahda oikein kellekään kunnolla - olen hyvin tavallisen näköinen tyttö, rakastan vaatteita, koruja, meikkejä ja ns. pinnallisia asioita ja silti sisälläni on kuin toinen maapallo.

Olen myös hyvin varhaisessa vaiheessa elämässäni ymmärtänyt, että onni tulee sisältä päin. Minusta tuntuu välillä niin pahalta nähdä ihmisiä kärvistelemässä elämässään ja tekisi mieli vain huutaa heille, että "Etkö tajua, sinä olet oman elämäsi seppä, sinulla on kädessäsi onnen avaimet, katso itseesi ja voit löytää sisältäsi miljoona kertaa enemmän, kuin mitä ikinä voisit materialla saavuttaa". Mutta ihmistä ei voi pakottaa, ja välillä on todella raskasta katsella muiden ihmisten kärsimyksiä vierestä.

12.huoneen asioista puhuminen on minulle sellainen piste, että tuntuu että sydämeni oikein itkee onnesta kun puhun näistä asioista - selvästi tunnen tämän noususolmun vaikutuksen. Smiley

Sairaalaan liitetty 12.huone näkyy kyllä elämässäni myös - minulla on vakava fyysinen sairaus, jonka takia voin jopa kuolla. Joudun myös ramppaamaan usein sairaalassa tämän asian takia. Toisaalta uskon, että nämä kovat sairaudelliset koettelemukset ovat niitä asioita, jotka ovat saaneet minut "uskoon". Lisäksi tämä sairaus on ollut myös se, joka on hakannut minut niin perusteellisesti maanrakoon, että egosta ei tosissaan ole tippaakaan jäljellä ja olen siis jotenkin muuriton, egoton, välinpitämätön ihmisten mielipiteistä suhteessa minuun, koska minulle ei ole vain yksinkertaisesti mitään väliä mitä he ajattelevat minusta, kun egolla ei ole minulle mitään merkitystä. Tämäkin siis 12.huoneen teemaa.

Myös Jupiter Oinaassa sekä Venus Vesimiehessä ovat saaneet minut erittäin kiinnostuneeksi esim. humanitaarisesta työstä, naisten kokemasta väkivallasta, vääryyksistä ja pahuuksista maailmassa. Tarkoitukseni olisikin, että jonain päivänä voisin yhdistää Kauriin (Aurinko, Neptunus, Merkurius 10.huoneessa MC Kauris, Uranus Jouskarissa MC:llä) kunnianhimon näihin 12.huoneen asioihin esim. humanitaarisen työn avulla...mutta se jääköön nähtäväksi vielä. Smiley

  
« Viimeksi muokattu: 28.07.2007 12:14:25 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #10 : 28.07.2007 12:30:02 »

Minulla on  jupiter uranus yhtymä 12. huoneessa Vaa'assa, ja nämä vielä yhtymässä laskusolmuun. Joissakin huonejärjestelmissä myös  pluto Neitsyessä osuu 12. huoneen puolelle.

Olen lapsesta asti ollut lievästi sanottuna kiinnostunut kaikenlaisista ihmismieleen liittyvistä kommervinkeistä. Psykologia, parapsykologia, uskonnot ja oikeastaan ihan mikä hyvänsä mikä alunperin juontuu ihmisen tietoisuudesta on minulle mannaa. Olen voimakkaasti "uskonnollinen" oman katsomukseni mukaisesti (se ei ole kristillinen). Olen kokenut asioita joita voidaan pitää yliluonnollisina, tai voidaan ajatella kumpuavan ihmisen omasta tietoisuudesta (lähinnä edellisiin elämiin liittyvää materiaalia).

Harmikseni joudun elämässäni näemmä myös tuon tuostakin tekemisiin mielen erilaisten vaivojen kanssa. Silloin kun ei ole oma mieli huiskin haiskin, on joku ulkopuolinen ihminen elämässäni jolla vippaa päässä. Olisikohan se sitten sitä Pluton tuomaa pimeyttä, vaiko Uranuksen hajottavaa energiaa suurentelevaan Jupiteriin yhtyneenä... En yhtään ihmettele ihmisiä joilla 12. huone on latautunut ja heille iskee kaikenlaisia messiaskomplekseja päähän. Kyllä se elämä välillä tuntuu melkoiselta kärsimykseltä kun oma pää on pahin vihollinen.

 uglystupid2
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Fiona
Vieras
« Vastaus #11 : 28.07.2007 18:39:13 »

Minulla on Juno ( juno ) Vaa'assa 12. huoneessa. Mitähän se tarkoittaa? 12. huoneen kärki on minulla Vaa'assa.  Huh Ja se ilmeisesti perääntyy, koska siinä on "Rx" -merkki myös...jos se "Rx" nyt tarkoitti perääntymistä? En enää muista... buck2  Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #12 : 29.07.2007 19:27:58 »

Minulla on 12.huoneessa Venus ja Jupiter, eli tavallaan onnen planeettani sijaitsevat varsin karmaisevassakin 12.huoneessa. Välillä olen sitä niinkin miettinyt, että kun karttani on muutenkin vaikea, niin onko ne kaikki onnetkin viety minulta viskaamalla ne 12.huoneeseeen. Sad

Tästä kommentistasi Ebenia tuli mieleen, että monesti 12. huonetta pidetään ehkä turhaan vieläkin jotenkin "pahana", kuten ilmeisesti joskus astrologian varhaisaikoina on tehty. Itselläni ei ole siellä mitään, mutten osaa nähdä sitä sen kummempana kuin muitakaan huoneita - joskin sanotaanhan Kalojen merkistäkin, että kaksi eri suuntiin uivaa Kalaa symboloi Kalojen kahta mahdollisuutta: vajota pohjamutiin tai pyrkiä pinnan kirkkaisiin vesiin. Ehkä 12. huoneesta on liian vähän nostettu niitä vähemmän maallisia asioita esiin: henkisyys, kosminen yhteys jne..? Se saattaa usein olla hiukan väärinymmärretty huone sikäli kuin Neptunus-planeetta tai Kalojen merkkikin. Esim. tuosta Jupiterista 12. huoneessa olen parikin kertaa törmännyt sanontaan "enkeli olkapäällä". Ainakin astrologi Erin Sullivan on käyttänyt tuota kuvausta ja kirjoittaa minusta muutenkin hyvin 12. huoneesta kirjassaan The Astrology of Family Dynamics. Tässä muutamia lainauksia, kun satun olemaan juuri kyseisessä kohdassa kirjaa:

Somewhere in the deepest recesses of the soul in all people is a place of perfect bliss - and a place of ultimate horror. This is the twelfth house. (Viittaus kaksijakoisuuteen...)

People with planets in the twelfth house find that they have a difficult time contacting the energies and agencies with which those planets are identified and are embodied by practical, conventional means. They seek and find myriad ways of reconnecting to the archetypal realm. The twelfth house planets are "last to be born" as they reside in this Watery womb of the collective. Very often, the only way to connect consciously with the planets therein is to mythologize, spiritualize or universalize them. They find that it is easier to turn the embodied aspect of the planetary agencies into something outside the human experience, or at least the Earthy human experience. This is why heavily tenanted twelfth house people are hard to pin down; they find themselves hard to grasp, as well! They want to find cosmic order in the sordid aspects of human life.


Erin Sullivan kirjoittaa vielä erikseen planeetoista 12. huoneessa:

The Sun in the twelfth is an indicator of the reluctant incarnate, he or she who would rather never have left the safety of the womb, but whose need for solar-system individuation was so overwhelming that their rejection of the cord of life was ultimately of their own choosing. Because the Sun in the twelfth speaks of an endangered origin or an insulated life, it means that there was an initial sense of adventure about being born, then a deep regret for such a foolish decision. The rest of the life is spent contemplating existence through a veil or at worst, the very worst, through bars of one sort or another.

Mercury in the twelfth house finds the most complicated way to say the simplest thing. Often, Mercury in the twelfth find it impossible to articulate the knowledge they have, because they live in the boundary of the conceptual and archetypal. They need to find a vehicle through which they might bridge those two split realms.

Venus there will have a mythic frame of reference around relationships, a fantasy of the perfect relationship - this might translate into a relationship with god or a fairy-tale relationship with the feminine embodiment of Venus.


Kaiken kaikkiaan Sullivan ottaa 12. huoneen esiin samassa yhteydessä kuin muutkin vesihuoneet (4., 8., 12.) eli kuvatessaan perintöämme - ei pelkästään sukuamme, vaan myös "kollektiivista sukua", koko ihmiskunnan juuria. 12. huone on se, joka yhdistää meidät kaikki toisiimme kosmisella tasolla. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #13 : 29.07.2007 20:45:28 »

Minulla on 12.huoneessa (jonka kärki  jousimies :ssa)

juno
Kreikkalaisessa mytologiassa Junoa vastaa Hera Zeuksen puoliso. Myyttien mukaan Zeus havitteli Heraa rakastajattarekseen. Hera ei kuitenkaan välittänyt lainkaan kosijoiden innokkaista yrityksistä, sillä hän oli taivaan ja maan kuningatar. Kerran kun Hera oli kävelyllä Argoliksen Thornaksvuorella, Zeus nostatti valtaisan ukkosmyrskyn ja muutti itsensä käenpojaksi. Hera sääli värisevää pikku linnunpoikaa ja lämmitti tätä rinnoillaan. Silloin Zeus paljasti todellisen olemuksensa ja yritti raiskata jumalattaren. Seurauksena häpeällisestä teostaan Zeus joutui lupaamaan, että ottaisi Heran aviopuolisokseen. Astrologisesti Juno kuvaa parisielun löytymistä ja parisielun kanssa elämistä, varauksetonta sitoutumista toiseen ihmiseen.

Jousimies
Jousimiehen aika johdattaa meidät vuodenaikojen pimeimpään kauteen, jolloin vallitsee vähintään jatkuva hämärä. Ulkoinen pimeys lisääntyy koko ajan. Luonnon kasvien ja eläinten on vain luotettava tulevaisuuteen pimeyden ja kylmyyden keskellä. Epätoivolle ei ole varaa antaa minkäänlaista jalansijaa. Niinpä Jousimiehessä vaikuttava planeettaenergiasi on optimismin värittämää, ja olet valmis tekemään paljon töitä tulevaisuudessa häämöttävien mahdollisuuksien ja menestyksesi eteen. Jokaisella Jousimiehessä olevalla planeetalla on oma vahva filosofiansa elämässäsi ja vankkumaton luottamus tulevaisuuden tuomaan menestykseen.

12 .huone

ITSENSÄ VOITTAMISEN HUONE kertoo kyvystäsi auttaa muita ihmisiä ottamatta heidän elämäänsä omille harteillesi. Planeetat tässä huoneessa ovat se osa sinua, joka helpoimmin uhrautuu muiden puolesta ja äityy sitten marttyyriksi.

Hmm...
Sielunkumppanit ja luottamus ja optimismi... uhrautuvuus....

 pallas

Viisauden neitsytjumalatar.Athenen nimi annettiin Ateenan kaupungille, joka oli Kreikkalaisen sivilisaation älyllinen keskus. Sodan ja voiton jumalattarena Pallas, taktiikan ja strategian mestari oli taistelussa voittamaton. Ateenan suojelijana ja vartijana Pallas käytti viisauttaan opettaakseen kansaa rauhanomaisesti sopimaan erimielisyydet ja säilyttämään laki rauhanomaisin keinoin. Astrologisesti Pallas hallitsee ne parantamistekniikat jotka yhdistävät mielen ja ruumiin. Erityisesti Pallas hallitsee kaikkia mentaalisia itsensä parantamisen tekniikoita visualisointi, vahvistus, meditaatio, mielenhallinta, ohjattu mielikuvitus ja hypnoosi.

Tjaa... pitääpä oikein miettiä miten tämä voisi vaikuttaa minussa....  idiot2
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #14 : 29.07.2007 20:53:24 »

 Minulta ei löydy kuin merkurius
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: