Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Faktapaketti Auroista  (Luettu 322829 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astroilija
Vieras
« Vastaus #30 : 10.11.2007 01:06:20 »



Hei, siis mä luulin että Magenta liittyy kehoon ja koin siitä sen  ahaa-elämykseni! Meni siis aika metsään...  Cheesy   Grin

Öö, eikö nää värien  terapia ja lääke suositukset ole eri asia  kuin mitä tässä ajoin takaa? - ELi nämä selitykset mihin spektrin värit auttaa ja mihin niitä kannattaa käyttää ole kuitenkin useinkin muuta kuin mitä ne ihmisen aurassa tulkittua on???!!!

Esim. jos punaista käytetään maadoittamiseen, niin punainen väri aurassa merkitsee suuttumusta tms... Eli aikalailla eri asiasta on kyse.  Wink



tallennettu
Laila sisko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


olen kanava ja kiitos siitä,asiakkan sielu loistee


Profiili
« Vastaus #31 : 10.11.2007 12:41:32 »

ompa hyvä että joku on vastanut, mie en edes tiä noin hienoja nimiä väreille...

sen voin kertoa kun n.s. autamme jotakuta energiallamme on kaksi vaihto ehtoa joko annamme omistamme tai kanavoimme...
ensimmäinen on juuri energian sieppareiden käyttämä malli he ottaa toisten bioenergiasta eli aurastosta... ja meidän aurat automaattisesti tasapainottaa ympäristöämme...

jos vierailette sairaiden luona n.20 min maksimi aika, sinä aikana annatte sen mitä voitte ja se ei vielä vaikuta teidän aurastoon heikentävästi... jos ihminen on erittäin sairas ja ette osaa olla kanavana tehkää vain lyhytä vierailuita...

mutta kanavana oleminenkin on helppoa ja kanavaksi tuleminen kans, tarvitsee vain sen vapaasta tahdosta tehdä...

eli kun olet menossa sairaan ,masentuneen, tai muuten vain...
kerrotte omalle egollenne ja korkeammalle tietoisuudellenne halunne olla kananava...
ja kun se energia jota kanavoidaan on universaaliaenergiaa, meidän ei edes tarvitse tietää mitä sieltä tulee kyllä ne tietää mitä kukin tarvitsee...
mutta kanavalle voidaan näyttää väreinä, kuvina, tai tuntemuksina tai tuoksuina kylmyytenä tai lämpönä...ja kanavoitava saa itselle sopivana tuntemuksena...

kun energia kevenee eli n.s. paranee se tuntuu minulla ainakin viimana eli niinkuin tuulisi sillä kohdalla...

jos jollakin on tulehtunut paikka käteni menee kylmäksi ja taas jos paikat on jäässä ne menee kuumaksi... joskus en saa koskea ihmiseen vaan minua ohjataan olemaan 5cm-5m etäisyydellä ... ja kun ihminen ei tarvise enää energiaa käteni menee selän taakse kuin ne joku vääntäisi sinne...

en huolehdi koskaan siitä mitä he saa enkä sitä millä tavoin... enkä myöskään lopputuloksesta... kylläne tuolla yläkerrassa tietää... ei minun tarvitse tietää...

kun olette kanavana kuunelkaa ohjaustanne ja antakaa virtauksen tulla... heti kun epäilettä annatte omastanne olkaa vain se tunneli... kanava... teette juuri oikeat asiat juuri oikeaan aikaan, oikealla tavalla ... niin että se palvelee universaalia ihmistä ja uuden taajuuden alkua...
asioita ei välttämättä tarvitse nimittää miksikään... aina kun alamme jäsentelemään ja pilkkomaan ja kuvaamaan ... luomme jotain mitä se ei välttämättä ole ja energia muuntuu taajudelta yksi taajuiseksi... kun se voisi samalla olla kaikkea sitä mitä seon... eli kaikkeutta....kaikkea joka menee sinne mihin maailman kaikkeus katsoo sitä tarvittavan, ei meidän mielen pidä sitä muuntaa vaan olla tulla ja kulkea niinkuin se on...

puhdaskanava on sellainen kananava joka ei mielellään manipuloi energiaa vaan on sen väylä... eli aseta energialle ja virtaavuudelle tavoitteita...

eli on olemassa ...

niin ja kanavana voi olla se josta tuntuu niin... kyllä ne yläkerrassa tietää ,mitä tuota murehtimaan olenko minä ... johonkin muottiin sopiva... jokainen kuitenkin kanavoi jotain... ja jon juuri sellainen kuin pitää siihen tarpeeseen mitä siinä ympäristössä tarvitaan ...
tallennettu

Jumalallinen olemus säihkyy timanttina sisällämme
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #32 : 10.11.2007 17:18:29 »




Näen KAIKKEN elollisten AURAT,

ei tarvita kuin KATSE ja teidän mitä Hän
ajattelee???

Kasvinkin eli kukkasen+

Koiraa = helpoin "lueskella"

Hevonen myös helpohko,
siksi olen menilla talleilla "piileskelyt"






t.timo

 angel smitten
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #33 : 10.11.2007 18:34:43 »

Helleste,   MUTTAKUN  Shocked Embarrassed Huh :Smiley Huh    MIKSI tarvitaan IHMISTÄ kanavana, MIKSI ei se kaikkeuden energia osaa mennä sinne minne sitä tarvitaan ILMAN ihmiskanavaa  Huh
 :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
astroilija
Vieras
« Vastaus #34 : 25.11.2007 12:26:01 »



tais nyt mennä vähän off topic...   :Smiley




tallennettu
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #35 : 27.11.2007 01:01:40 »

Helleste,   MUTTAKUN  Shocked Embarrassed Huh :Smiley Huh    MIKSI tarvitaan IHMISTÄ kanavana, MIKSI ei se kaikkeuden energia osaa mennä sinne minne sitä tarvitaan ILMAN ihmiskanavaa  Huh
 :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley
No se varmaan johtuu ihmisen egosta - eli siitä, että ihminen ei halua ottaa vastaan rakkautta, pelkää ja uskoo itse keksimiinsä epätodellisiin asioihin.
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
astroilija
Vieras
« Vastaus #36 : 28.11.2007 14:15:54 »


Helleste, kiitos että jaot kokemuksesi. Mielenkiintoista luettavaa.

Jos energia voisi mennä mihin vaan, sittenhän ei kai olisi mitään muotoja. Me emme tarvitsisi fyysistä kehoa, ruokaa, unta... eikä meidän tarvitsis kirjoitella astrofoorumille.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #37 : 28.11.2007 16:10:02 »

Lainaus
Jos energia voisi mennä mihin vaan, sittenhän ei kai olisi mitään muotoja. Me emme tarvitsisi fyysistä kehoa, ruokaa, unta... eikä meidän tarvitsis kirjoitella astrofoorumille.

Mutta näinhän se onkin. Tämä fyysinen olomuoto sen kaikilla tasoilla on hitaasti värähtelev'ää energiaa ja siksi se on nähtävissä ja kosketettavissa. Korkeammin värähtelevät energiat eivät enää näy fyysisesti paljaalle silmälle tuosta noin vaan. Niiden näkeminen ja tunteminen vaatii harjoittelua ja kehitystä, joskin joillakin ihmisillä on tämä kyky jo syntymästä asti (ovat ehtineet opetella sitä jo edellisessä elämässään).

Sielu on energiaa. Sille ominaista on, ettei sillä varsinaisesti ole muotoa - yleensä tosin ilmennämme itseämme ihmishahmoina, jos meillä on paljos ihmiselämiä takana. Sielu ei myöskään tarvitse ruokaa tai unta. Jos sielu on kokenut raskaan elämän tai äkkisen, rajun kuoleman, sielu viedään kuoleman jälkeen lepäämään, jossa se saa nukkua ja kerätä energiaansa takaisin. Olen kuullut, että jotkut sielut haluavat nukkua, koska ovat tehneet sitä fyysisessä ruumiissa ollessaan, mutta aika myöten sekin jää pois. Tarvetta nukkumiselle ei siis ole, mutta jos sielu haluaa, se saa nukkua.
Sama juttu on ruokailun kanssa. Fyysinen keho tarvitsee kiinteää ruokaa, ei sielu. Sielun voisi sanoa saavan eräänlaista ravinnetta tai pikemminkin energiaa erilaisista korkeimmista värähtelyistä. Tätä tapahtuu myös fyysisessä kehossa ollessamme, kun teemme jotain, joka virkistää mieltämme ja saa meidät oikein puhisemaan intoa, luottamusta ja positiivisuutta! Omista kokemuksistani tosin voin sanoa, etttä sielut saavat ruokaillakin, jos he niin haluavat. Omista oppaistani yksi sekä jumaloppaistani toinen tarjoavat minulle yleensä eräänlaista teetä, kun vieralen heidän luonaan meditoidessa. Wink

Sielut myös kommunikoivat telepatialle, eli kirjoituksia ei varsinaisesti tarvita. Ihmiset, joilla on läheinen side tai jotka värähtelevät auransa puolesta samansuuruisella tasolla/lähellä toistensa tasoja huomaavat pystyvänsä telepatiaan ihan tahtomattaankin:
"Onpa kaunis kukka"
"No just ajattelin IHAN samaa, sinä vain sanoit sen ääneen!"
tallennettu
Terhi35
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Minä ja koiruus


Profiili WWW
« Vastaus #38 : 21.12.2007 10:43:12 »

Osaisiko joku tulkita auraani?

Ohessa linkki kuvaa:

http://soley.suntuubi.com/

Olen kiitollinen tulkitsijalle.. smitten
tallennettu

Elämme tässä hetkessä,
Muistelemme menneitä,
haaveilemme tulevasta!

Elämä on lahjaksi saatu!

Seikkaileppa issikkasivuillani:
http://www.issikkakamut.suntuubi.com/
sekä rajatiedon(kesken vielä):
http://www.paranormaalia.suntuubi.com/
susannainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #39 : 07.02.2008 06:50:03 »

oh, miten ihanaa että ihmiset ovat kiinnostuneet aiheesta. itse en testannut mutta koetan heti kun saan kohteen jokon testata. itsekkin olisin kiinnostunut tietämään mitä muut näkevät.  Smiley
tallennettu
sunangel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #40 : 18.03.2008 14:02:16 »

Kysyisin auroista: tyttäreni näkin lapsena ihmiset väreinä. Nykyään ei enää näe, mutta mietin,olisiko hänen näkemänsä värit ihmisten auroja?
Minä olin keltainen, isi sininen ym. Kiinnostavaa on, että odottaessani vauvaa olin yhtäkkiä keltainen ja valkoinen ja pikkuveljen syntyessä olin taas keltainen ja vauva valkoinen... Smiley
tallennettu

Better to regret the things you do than the things you don´t do.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #41 : 18.03.2008 16:06:18 »

Jos ei ihan suoraan ole nähnyt fyysisesti auroja, niin ainakin on aistinut ne väreinä. Minäkin aistin ihmiset tietyn värisinä. En näe auroja, mutta heistä tulee tietynlainen väri, jonka olen ottanut sitten kuvaamaan henkilön auranväriä minun näkemykseni mukaan. Värihän voi todellisuudessa olla toinen, mutta minulle se auran tunne välittyy tiettynä värinä.
tallennettu
Anamarie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #42 : 29.05.2008 14:27:44 »

Smiley

Muistan lapsena (ei kovin montaa vuotta sitten  :Smiley ) nähneeni auroja. Tosin silloin en tietenkään tiennyt mitä ne olivat ja luulin että mulla oli silmissä vikaa. Nyt tuntuu että alan löytää taas sitä kykyä, ja pystyn näkemään aurat kokoajan selvempinä Smiley
tallennettu
leana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #43 : 25.03.2009 18:21:01 »

Minua todella ärsyttää, että vaikka kuinka olen opetellut ja harjoittanut silmieni näkökykyä, en vain näe auroja! Eivätkö kaikki ihmiset pysty niitä näkemäänkään? minä niin kovasti haluaisin!  Sad
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #44 : 25.03.2009 19:14:32 »

Älä mitään, en minäkään näe fyysisesti auroja, vaikka kaiken muun henkisen selväkykyisyyden nimissä minun kai PITÄISI osata Grin Sen oppii ajallaan, jos sille on tarvetta Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: