Äänestys
Kysymys: Kuka oli/on Jeesuksen kaksoisliekki/parisielu?
Maria Magdalena
Jokin toinen
En osaa sanoa
Hänellä ei ole kaksoisliekkiä

Sivuja: [1] 2 3 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka on Jeesuksen kaksoisliekki?  (Luettu 88579 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« : 17.12.2005 15:13:26 »

Minua on syystä taikka toisesta viime päivinä kovasti askarruttanut, että kukahan mahtoi olla Jeesuksen ns. kaksoisliekki/parisielu, eli henkisessä mielessä SE OIKEA, joka oli aikojen alussa hänen kanssaan luotu. Sillä olihan Jeesuskin kuitenkin maan päällä ihmisenä ja silloin mielestäni maailmankaikkeuden "lakien" mukaan hänellä kaksoisliekki olisi.  :Smiley

Itse olen aika vakuuttunut siitä "tuntemusteni" mukaan, että Maria Magdalena oli hänen kaksoisliekkinsä. Olen myös miettinyt sitä, että mahtaakohan hän olla "ylösnoussut" Jeesuksen kanssa, vai vieläkö hän kenties mahdollisesti inkarnoituu, tai on parasta aikaa täällä maan päällä tallailemassa.  :SmileyMitä mieltä te olette?

Itse koen taas "tuntemusteni" mukaan, että hän täällä maankamaralla juuri parasta aikaa elelisi.  Wink Koska hänellä on vielä jotain opittavaa ja myös opetettavaa muille ihmisille, ennenkuin pääsee lopullisesti "kotiin" Jeesuksen luo.Tästäkin kysymyksestä saisi vaikka uuden äänestyksen...


KOMMENTOIKAA JA LAITTAKAA MIELIPITEITÄNNE AIHEESTA.
« Viimeksi muokattu: 17.12.2005 15:19:34 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222



Profiili
« Vastaus #1 : 17.12.2005 18:05:17 »

Tälläistä tietoa oli viimeisessä Minä Olen lehdessä...
Stonen mukaan Neitsyt Maria on Mestari Jeesuksen kaksoisliekki ja hänen hänen ensimmäinen inkarnoitumisensa maan päälle oli Eevana. :Smiley
On myös näkemyksiä, jonka mukaan hänellä olisi ollut vain yksi inkarnoituminen, joka oli Jeesuksen äitinä.
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 17.12.2005 20:37:59 »

Tälläistä tietoa oli viimeisessä Minä Olen lehdessä...
Stonen mukaan Neitsyt Maria on Mestari Jeesuksen kaksoisliekki ja hänen hänen ensimmäinen inkarnoitumisensa maan päälle oli Eevana. :Smiley

Tuosta minäkin olen lukenut, mutta sisimpäni mukaan en usko tuon olevan oikeata tietoa. Itse tosiaan koen, että Maria Magdalena olisi tuo kaksoisliekki. Mutta mene ja tiedä...  :Smiley Maria kuin Maria.  2funny

On myös näkemyksiä, jonka mukaan hänellä olisi ollut vain yksi inkarnoituminen, joka oli Jeesuksen äitinä.
Tuo on minunkin näkemykseni....
« Viimeksi muokattu: 17.12.2005 20:41:14 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #3 : 18.12.2005 13:19:00 »

Noh, entäs sitten Arkkienkeli Rafael? Kukas hänen kaksoisliekkinsä on jos N. Maria oliskin poikansa kaksoisliekki?  Smiley Grin smitten
tallennettu

Ivan
Vieras
« Vastaus #4 : 18.12.2005 13:23:12 »

Kukahan on Buddhan ja Krishnan kaksoisliekki?
Tai Richard Dean Andersonin??

Onko mitään keinoa jolla sen voisi varmuudella tietää?
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #5 : 18.12.2005 13:29:34 »

Ihmemies on varmaan kyllä itsensä kaksoisliekki, tai ehkä jopa kolmoisliekkikin jos vaan mahdollista. On se sellainen ihmemies!  angel
 2funny 2funny 2funny
 smitten
tallennettu

faust
Vieras
« Vastaus #6 : 18.12.2005 13:48:13 »

Minä.
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #7 : 18.12.2005 14:19:00 »

Vastasin en osaa sanoa, koska en osaa... Vaikea kysymys. Ja sallikaa mahd. typeryyteni, kun kysyn, onko kaksoisliekki sama kuin sielunsisko tai sielunveli ? Eli jokin ihminen tms. , joka on jollain tapaa tarkoitettu juuri sinun elämääsi ?  idiot2
tallennettu
Ivan
Vieras
« Vastaus #8 : 18.12.2005 15:24:51 »

Vastasin en osaa sanoa, koska en osaa... Vaikea kysymys. Ja sallikaa mahd. typeryyteni, kun kysyn, onko kaksoisliekki sama kuin sielunsisko tai sielunveli ? Eli jokin ihminen tms. , joka on jollain tapaa tarkoitettu juuri sinun elämääsi ?  idiot2

Et ole laisinkaan tyhmä.
Ja kun olet nuo asiat itsellesi selvittänyt on edessäsi lisää selvitettävää.
Nimittäin se, että kutka tai ketkä eivät olekaan tarkoittettuja juuri sinun ja minun elämään.

Motoksi: luokiteltavaa löytyy.
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 18.12.2005 23:01:14 »

Vastasin en osaa sanoa, koska en osaa... Vaikea kysymys. Ja sallikaa mahd. typeryyteni, kun kysyn, onko kaksoisliekki sama kuin sielunsisko tai sielunveli ? Eli jokin ihminen tms. , joka on jollain tapaa tarkoitettu juuri sinun elämääsi ?  idiot2
Et ole typerä ja ei tarkoita samaa. Aiheesta oli toisaalla enemmänkin tietoa täällä astrosivuilla otsikolla: Kaksoisliekkinsä löytäneille.
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Aniara
Vieras
« Vastaus #10 : 20.12.2005 00:27:12 »

Tässä yksi näkemys asiasta.
Ottakaa tai jättäkää. Smiley



Maria Magdalena
Kanavointi Celia Fenn
 
Minä olen Maria Magdalena. Saatat tuntea minut, mutta harvat teistä tietävät kuka minä todella olen, tai kuka olin. Sillä kyllä, minä olin hänen puolisonsa, jota kutsuttiin Jeesukseksi, Joosefin pojaksi. Ja kyllä, on monia kertomuksia meistä ja elämästämme. Olemme kumpikin uuden Kristus-tietoisuuden ajan avataaroja, mutta niihin jotka kirjoittivat historioita, vaikutti usko että vain miehiset kokemukset ovat merkittäviä, ja niin naisavataaran, Maria Magdalenan, elämä unohdettiin ja vaiettiin. 

Mutta, se oli välttämätöntä, sillä tulevan kultaisen ajan tasapainottamiseksi oli synnyttävä kummankin sukupuolen avataara, ja heidän oli liityttävä kumppaneiksi luomaan  tulevaisuuden kultaisen ajan täydelliset roolimallit!

Synnyin tavalliseen perheeseen Israelissa, mutta en itse koskaan ollut "tavallinen". Kannoin itsessäni jumalallisen naisellisuuden pyhää liekkiä ihmiseksi syntymisestäni saakka. Synnyin täydellisenä Kristus-tyttölapsena. Olin jumalallisen äidin inkarnoitunut "tytär".

Kuten Jeesuksen, naiset harjoittivat minut essealaisten salaisiin opetuksiin. Samoin kuin hän olin suuri ihme, koska viisauteni ja tietoni ikivanhasta naisten viisaudesta ylittivät sen mitä ikävuoteni sallivat.

Kyllä, rakkaimmat, minut kasvatettiin jumalallisen naisellisen voiman, naisten viisauden pyhän liekin vartijaksi. Ja se on edelleen roolini ja tehtäväni tässä ajassa. Olen nyt tullut luoksenne koska ylösnoussut maa on jälleen kerran valmis toivottamaan tervetulleeksi naispuolisen avataaran - jumalallisen äidin tyttäret.

Joukossanne on monia jotka ovat valmiit ottamaan vastaan hengen koulutuksen, koska te olette saavuttaneet tietoisuuden tason, joka sallii teidän olla sellaisia kuin minä olin - jumalallisen äidin liekin kantajia.

Ja miten voimakas tämä liekki onkaan - se on puhdasta ehdotonta rakkautta, ja se ilmentää itseään kaikilla tasoilla, fyysinen ja seksuaalinen mukaan luettuina.

Kyllä, rakastetut sisaret, kun jumalallisen rakkauden oranssin vaaleanpunainen säde tulvi olemuksesi läpi puhdistaen ja vapauttaen tuhansien vuosien älyllisen ja tunnetason sekä seksuaalisen alistamisen ja väärinkäytön, te olette nyt puhtaat ja vapaat ilmaisemaan jumalallista liekkiä kehojenne kautta.

Jumalallisen naisellisuuden opetukset ovat ekstaasi ja ykseys - jokaisen naisen syntymäoikeudet. Ja oikeus taitoihin ja viisauteen jotka sallivat jokaisen naisen ilmaista hurmiotaan ja iloaan sellaisen ihmissuhteen kautta, joka on pyhä liitto, henkisen viisauden ja ehdottoman rakkauden ilmaisu.

Juuri tämä seksuaalisuuden ja hengen intohimoinen liitto johti siihen, että kertomus Maria Magdalenasta ja hänen pyhästä liitostaan Jeesus Joosefinpojan kanssa poistettiin tiedoista, joita on jäljellä Jeesuksen elämästä. Ja kyllä, minä oli "prostituoitu" ja "epäpuhdas" sen tietoni vuoksi joka minulla oli seksuaalisen ekstaasin lahjoista. Miten surullista oli, että jumalallisen naisellisuuden tietä ei kunnioitettu Jeesuksen edustaman jumalallisen miehisyyden tien rinnalla.

Tämä poisjättäminen tosiasiassa johti meidän elämäämme koskevat totuuden hämärtymiseen. Sillä avataaran todellinen tie ei ole kärsimys ja marttyyrius. Tuo on ollut niiden myöhempi tulkinta, joilla on ollut muita pyrkimyksiä. Avataaran todellinen tie on tuo tie ekstaasiin ja ykseyteen ehdottoman rakkauden kautta. Ja sen me saavutimme! Juuri tuo saavutus sallii meidän nyt tuoda teille pyhän liiton ja jumalallisen naisellisuuden ja jumalallisen miehisyyden opetukset. Tämä oli elämämme kruunaava saavutus, ja tämän ilon ja rakkauden me toivomme voivamme välittää, ei kärsimystä eikä niiden lukemattomien sotien ja ristiretkien verilöylyjä, jotka perustuvat Jeesuksen tien jumalallisen miehisyyden väärinymmärrykseen!

Rakkaat sisaret, kun tietoisuus planeetallanne laski, teidät johdettiin uskomaan että oli hyvä irtautua kehoistanne ja tukahduttaa seksuaalisuutenne ja toiveenne. Teitä opetettiin erottamaan henkinen ja seksuaalinen, ja te kadotitte liiton ilon ja hurmion. Teille opetettiin että tämä tukahduttaminen oli "palvelusta" ja että jumala hyväksyi sen. Ja niin te kärsitte ja tulitte vihaisiksi ja voimattomiksi, ja niin monet ovat edelleen.

Rakkaimmat sisaret, on aika jälleen kohottaa tietoisuutenne ja nähdä että kehonne ovat sielun ja hengen temppeleitä. Ne ovat naisellisia kehoja, naisten kehoja, ja ne ovat jumalallisen naisellisuuden temppeleitä. Tämä on voimakasta ja pyhää energiaa, auringon naisellisuuden energiaa, joka antaa teille mahdollisuuden kokea lähteen energian suurena äitinä. Mutta se antaa myös mahdollisuuden  kokea kaksoisliekkisuhteen ekstaasin, jossa jumalallinen naisellisuus ja jumalallinen miehisyys liittyvät lähteen ja sen kaikkea olevaisuutta kohtaan vallitsevan rakkauden palvelukseen.

On niin paljon kerrottavaa tästä jumalallisen naisellisuuden tien tiedosta, ja me suuntaamme katseemme eteenpäin voidaksemme jakaa sitä tulevina kuukausina. Mutta sallikaa minun päätyä siihen mistä aloitimme. Sillä kun te opitte kuka minä olen, te opitte että minä olen osa sinua - osa uuden maan Kristus- tai kristallinaista.

(lähde: Hopeasulkaviesti)
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #11 : 20.12.2005 07:13:25 »

coolsmiley
Nasaretin jeesus, puuseppä, antoi aikanaan kehonsa KRISTUKSEN käyttöön niinä viimeisinä päivinä!

Se oli silloin.
Miksi?      Tarvittiin VALOA pahimpaan pimeyteen sinä aikana!!

NYT kuulemma! Nasaretin jeesus on inkarnoitunut jälleen sinne PIMEÄÄN paikkaan, eli lähi-itään. Siellä tarvitaan edelleen VALOA.      Hah, eikö ne koskaan opi!!

TÄNNE POHJOLAAN KAIVATAAN  "  VALOA " ..

Miksi? ? ?               Koska täällä on henkisesti niin PIMEÄÄ!!


               
« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 14:36:53 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1058


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 20.12.2005 12:15:24 »

Kuvitelleenpa että Maria Magdalena olisi jatkanut maan
päällä uraansa jälleensyntymällä/uudestisyntymällä niin millaiseksi
vaihtoehdoksi se jättäisi kanavoinni sekä sitä että mitä se on...?

Onpa ihmeellinen sattuma kun tälläisiä Magdalena kanavointeja pomppaa ilmaan
samoihin aikoihin kun Da Vinci koodin fiktiosta on kauhea haloo.
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 20.12.2005 12:24:56 »

Hetkonen.. siitä koodista kai mun pitäis tietää.. joka tapauksessa.. eikös Maria ole voinut rakastaa poikaansa ja olla silti enkelin Twin flame.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 20.12.2005 12:35:30 »

Kuulehan nyt, kohta sanot että se on se mun kaksoisliekki  Grin Cheesy Mä voisin olla jakautunut vaikka Jeesukseen, ja pariin muuhun vetävään mieheen? Eikö vaikka? Tämä oli joulun kevennys.

Kuka olikaan Pyhän Hengen kaksoisliekki (ts äiti Amman). Onko Krishna sama kuin Pyhä Henki? Vai oliko Isä Jumala se kaksoisliekki? Hetkonen, ei kun ne oli Niitä Luojia, ja sen jälkeen tuli pienempiä jumaluuksia, ja siitä lähti kaksoisliekit ja sen jälkeen me täällä..mutta siinä välissä Jehova loi maapallon ja muut loivat muut pallot.  Grin
« Viimeksi muokattu: 20.12.2005 12:43:26 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: