Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarot-keskusteluja  (Luettu 158741 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #90 : 11.11.2019 11:59:35 »

Mä kans käytän tätä astron omaa tarot kortti juttua. Viiden kortin pöytää ja on toiminu mulla. Googletan ne kortit jos nyt en sillä hetkellä muista mitä mikäkin kortti tarkottaa. Säästää rahaa ja oon saanu moneen askarruttavaan ongelmaani vastauksen.
Sit Youtubessa on sellasia Pick-A-Card tarot tulkintoja. Niihin en ehkä niin paljoo usko...

Mun sielunkortti on Lovers ja persoonallisuuskortti Strenght.
tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #91 : 05.07.2020 15:42:14 »

Raskaus ja tarotkortit

Ystäväni ja on raskaana ja hän on nostellut paljon tarot-kortteja (RW) ja yllättävän monta kertaa saanut the devilin kortin yhdistettynä maljojen kakkoseen tai maljojen ässään.

Olen miettinyt miten tuon tulkitsisi? Kaveri toki kokee että sieltä on syntymässä joku pikku piru, mutta itse näen, että enemmän kyse siteestä äidin ja lapsen välillä, joka voi olla todella voimakas ja äidille aiheuttaa tiettyä riippuvuutta lapsestaan ilman, että kyse on sen suuremmasta.

Olen tehnyt hänelle myös muutaman raskaustarotin ja nämä ovat olleet suurimmaksi osaksi täynnä "helppoja" kortteja eikä suuria yllätyksiä. Ystäväni kuitenkin pelkää keskenmenoa (varmaan ihan normaalia) ja on muutaman kerran nostanut fiiliskortiksi raskauteen miekkojen kolmosen ja ymmärrettävästi panikoinut. Haluaisin jotenkin rauhoittaa häntä ja kuulla teidän mielipiteitä - eikö tuon voi tulkita myös niin, että hän nostaa pakasta omia pelkojaan, koska ne ovat ajatuksissa päällimäisenä? Stressi varmasti on pahempaa vauvalle kuin jonkun tarot-kortin nostaminen.

Jos täällä on viisampia paikalla, tulkinta-apu olisi paikallaan Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
 
Siirry: