Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 1.huoneen sisältöä ja merkityksiä?!  (Luettu 28087 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Alkmene*
Vieras
« : 11.01.2007 09:31:37 »

Tämä taitaa olla monelle tuttu ja "itsestään selvyyskin", mutta halusin kuitenkin itse opetella ja jopa ehkä oivaltaa tästä jotain uutta. Tällaisia tietoja löysin 1.huoneesta; Mitä kertoisit lisää siitä?

1. Huone  (minäitse -huone) Henkilölle ominainen tapa ilmaista itseään.
 
1. huone on tärkein huone. Se liittyy ihmiseen itseensä ja millaisena muut pitävät kyseistä henkilöä ensi silmäyksellä. Siihen liittyy ulkoinen luonne suhteessa muihin ihmisiin sekä monet henkilökohtaiset intressit. Käytös, ulkonäkö, ruumiinrakenne ja yleinen terveydentila ovat ihmisen ulkoista olemusta. Koska 1.huone vastaa Oinasta ja aloitekykyä, myös elinvoima, elämänasenne, määrätietoisuus ja toiminnallisuus sisältyvät tähän huoneeseen. Se on myös Marsin ja tulen huone, mistä syystä avoimet riidat ja taistelut kuuluvat sen piiriin.
  -------------------------------------------------------------
Persoonani, omat luonteenomaiset käyttäytymisen piirteet, omat, yksilölliset reagointitavat, minän välitön projektio ulkomaailmaan. Ulkoinen minä, persoonallisuuden näkyv kerros, minän naamio, tyypillisyydet ja luontaiset toistuvat maneerit.

Tässä huoneessa kysymys kuuluu: Millaisena näyttäydyn ulkomaailmalle?
http://koti.welho.com/rnikula/12-h.htm
  -----------------------------------------------------------------
 Minä "laskeutuu alas" ruumiistukseen, ottaa energiakehikon, jonka kautta rakentuu totunnaisten käyttäytymismallit, eleet, ilmeet, perusasenne elämään ja ulkoinen persoona, jonka kautta sisäiset voivat ilmenevät. Tässä huoneessa on valmiudet oivaltaa oma elämän persoonallinen merkitys. Huoneen ihmistyyppi on Minä itse, Persoona, jonka kautta elämännäytelmä on määrä esittää.
http://www.horoskooppi.com/astro_huoneet.html
   -----------------------------------------------------------------
1. huone

Tämä huone paljastaa Askendantin eli Nousevan merkin tarkimmassa kohdassaan. Huonejärjestelmästä riippuen AC sijaitsee joko siinä kohdassa mistä huone alkaa tai jossain sen sisäpuolella. Niinpä ensimmäinen huone heijastelee nousevan merkin tärkeää osuutta kartallasi.
Ensimmäinen huone liittyy persoonallisuuteesi ja siihen tapaa millä onnistut elämässä. Elinvoima ja tietoisuus omista päämääristä kuuluvat myös ensimmäisen huoneen alueeseen. Tapa millä toimit aktiivisesti tai reagoit muiden toimiin sekä keinot ilmaista aggressioita liittyvät niinikään tähän huoneeseen. Muiden silmissä voit näyttää tähän huoneeseen osuvan merkin edustajalta - ainakin ensisilmäyksellä.
Lyhyesti: persoonallisuus, fyysinen rakenne, vitaalisuus.
http://astro.saaganet.org/?s=19
   ----------------------------------------------------------------

Itselläni 1.huoneessa on  aurinko vesimies :ssä,  merkurius vesimies :ssä, ceres kauris :ssa .
( askendentti :ni on  jousimies :ssa)
Ykköshuoneeni on melkoisen laaja (kuten 7.huonekin, joka on siis tyhjä)
Huone ulottuu siis  kaksoset :iin,  vesimies :een,  kauris :seen ja   jousimies :een.

Olen vain pohtinut, johtuuko juuri tästä aurinko :ni sijainnista
1.huoneessa, että paljolti juuri koen itseni kautta kaiken ? Minun vaikeaa esim pohtia toisten "sielunelämää", jos en ole vastaavaa ensin kokenut ensin tai kaivellut itsestäni esiin ensin? Aiheuttaako tämä ehkä jonkinlaista itsekkyyttä?
Ceres Huoneissa
Ja kun minulla on tuo  ceres :kin, josta sanotaan näin;
I Ensimmäisen huoneen Ceres viittaa yksilön henkilökohtaiseen kykyyn hoivata, osoittaa sympatiaa ja saada yhteyttä toisiin. Yksilö voi samaistua perheeseen tai työhön menettäen otteen itseensä. Heidän kasvatuksessaan tai terapiassa on tärkeää ohjata heitä kiinnittämään huomio myös itseensä.
Niin voisko tuo olla toisaalta toisiaan tukeva juttu?

Vesimiehessä Merkurius on omassa elementissään visuaalisuuden suhteen, sähköinen puoli korostuu Vaaán hallitsijan Uranuksen mukaisesti mentaalitasolle. Kyky älykkääseen tulevaisuuden visiointii voi olla suuri, kunhan vastamerkin Leijonan symboloima Ego on tasapainoittunut ja oman itsen korostus häipynyt. Emotiot ja arvosteleva kriittisyys ja turha pikkutarkkuus on saatavakin tasapainoon, ennenkuin tämä Merkuriuksen asema pääsee näyttämään todelliset voimansa universaalina visioijana, joka kykenee hahmottamaan laajoja älyllisiä kokonaisuuksia.

Itseasiassa näyttää, että tässä on jopa jotain "logiikkaa"  laugh
Mitenkäs teillä muilla?
tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #1 : 11.01.2007 12:05:02 »

Mulla on neptunus jousimies 1. huoneessa. Eniten mua onkin arvailtu jouskariksi ulkonäön ja luonteen perusteella. Olen myös muutenkin jousimiesmäinen, levoton paikasta toiseen pinkoja ja vähän  crazy2....Nyttemmin vähän rauhoittunut mutta aina valmis seikkailuun! Tuo nouseva skorpioni vissiin pistänyt iän myötä vähän varautuneemmaksi..
Tosin edelleen syyllistyn mm. paasaamiseen (kun asia on niin kovin tärkeä eikä muut ymmärrä..), impulsiivisuuteen (kun sitä juuri ei tarvittaisi..)jne.
« Viimeksi muokattu: 11.01.2007 12:13:53 kirjoittanut Silver Pearl » tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #2 : 12.01.2007 13:32:47 »

Olen vain pohtinut, johtuuko juuri tästä aurinko :ni sijainnista 1.huoneessa, että paljolti juuri koen itseni kautta kaiken ? Minun vaikeaa esim pohtia toisten "sielunelämää", jos en ole vastaavaa ensin kokenut ensin tai kaivellut itsestäni esiin ensin? Aiheuttaako tämä ehkä jonkinlaista itsekkyyttä?

No, mullahan ovat siellä ykköshuoneessa kaikki persoonalliset planeetat ja Jupiter, jos Placiduksella katsotaan. Wink Allekirjoitan kyllä tuon, että asiat täytyy aina pyörittää oman itsen kautta - miten minä tekisin, miten minä toimisin tuossa tilanteessa jne. Toistenkin sielunelämän pohtiminen tosin kyllä kiinnostaa sikäli, että Pluto on minulla seiskassa, mutta kyllä introspektio on ehkä sittenkin läheisempi menetelmä. Smiley Ykköshuone on minän ja persoonan huone, joten kyllä niihin liittyvät asiat kiinnostavat ihan yleisestikin, ei "itsekkäältä" kannalta - tosin tämän ehkä selittävät myös ykköshuoneen planeettojen merkit, jotka minun tapauksessani (ja sinunkin) kallistuvat sinne zodiakin loppupäähän eli enemmän sosiaalisiin kuin persoonallisiin. Koen, että tämä tasapainottaa asiaa hyvin.

Itsekkyys on minusta vain toinen (negatiivinen) käsite itsellisyydelle. Ehkä olen jäävi sanomaan tällä kartalla, mutta en koe sitä itsekkyytenä, jos haluan tutkia omaa persoonaani, noudattaa omia tarpeitani ja toiveitani ja sitä kautta ymmärtää paremmin myös toisia ihmisiä. Elämä on heittänyt myös jatkuvasti eteeni sen toisen johon itseäni peilata, eli vaikka viihdynkin yksin, niin aika vähän olen elänyt ilman kumppania. Lapsuudenkodissakin riitti ihmisiä ja sosiaalista kanssakäymistä. Tämä on varmasti ihan tarpeen ja synkassa karttani kanssa, etten pääsisi liikaa pyörimään vain oman napani ympärillä. Toisaalta koen, että koska karttani on tällainen, voi itsenäisyys/itsekkyys/itsepäisyys olla tavallaan myös tehtäväni: toimin esimerkkinä tyypistä, joka ei mene esim. sosiaalisiin kuviohin (naimisiin-lapset-omakotitalo yms.) mukaan, ainakaan ennen kuin on pyörittänyt kaikki juuri oman itsen kautta ja perin pohjin miettinyt, haluanko tuohon kuvioon vai en. Grin Ei perinteisissä malleissa mielestäni mitään vikaa välttämättä ole, mutta täytyy hyväksyä myös se, että kaikkien ei tarvitse niitä noudattaa, tai ainakaan niellä pureksimatta.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Irish
Vieras
« Vastaus #3 : 12.01.2007 17:23:25 »

No, minulla on 1. huoneessa  uranus jousimies ja  neptunus kauris...
Koen kyllä juuri tuota uranusmaista yksilöllisyyden tarvetta, jota sitten ehkä toisinaan toteutan jouskarimaisen yli-innokkaasti ja aiheutan toisissa ihmisissä kummastusta.
Kun taas sitten olen myös hyvin herkkä ja intuitiivinen ja pyrin käyttämään herkkyyttäni kaurismaisen tehokkaasti (sopii hyvin ammattiini muuten!)... Olen ihan tyytyväinen näihin ja näin se menee..  Smiley

Eikös myös puhuta että ykköshuoneen kalusteet kertoisivat myös ulkonäöstä? Ainakin silmäni ovat neptunusmaisen lempeät ja usein vetiset.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #4 : 12.01.2007 18:57:01 »

Mulla ykkönen humisee vaan....tyhjyyttä.

Kyllähän toisten eteen on tullut tehtyä monesti itsensä unohtaen. Saa kertoa, jos jollain tulee näkemystä tilanteesta.

Tästä tuli heti sellainen ajatus, että onko sitten niin, että ainakin jos aurinko on ykkösessä, henkilö taas ei todellakaan unohda itseään. Joka asiassa on tietoinen itsestään, niin hyvässä kuin pahassa. Esimerkiksi jos itsetunto ei vielä ole kovin hyvä, niin sosiaalisissa tilanteissa jatkuvasti tarkkailee itseään ja vertailee muihin - toisessa ääritapauksessa taas itsekkäästi jättäisi muut kokonaan huomioimatta.

Samoin ajatus, että "ykköshuoneen ihminen" voisi mondon mainitsemalla tavalla uhrata itsensä toisten eteen itsensä täysin unohtaen, kuulostaa vieraalta. Esim. itse autan kyllä mielelläni muita ja joudun aika useinkin siihen rooliin, mutta uhrautujaksi minusta ei ole, ainakaan enää, jos nuorempana olisi voinut ollakin. Kalat merkkinä liittyy kylläkin uhrautumiseen ja oman egonsa unohtamiseen, joten sen vuoksi pystyn toisaalta kyllä ymmärtämään  miksi jotkut ihmiset sellaiseen ajautuvat.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5 : 12.01.2007 21:32:57 »

Lainattu Topicista;

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=11438.msg115842#msg115842
7.huoneen merkityksiä ja sisältöä?

minusta kannattaisi useinkin käsitellä näitä huoneita pareittain,
niillä kaikilla on niin vahvana se polariteetti,
niinkuin tässäkin:1-7,minä ja sinä,
2-8,oma pääoma-yhteinen varallisuus,3-9,lähikoulu-elämänkoulu jne..,
ja varsinkin jos sieltä yhestä huoneesta ei kummosempaa löydy,voipi
selitystä löytyä vastapäätä,
"peilitalo" karttapuoliskon yläpuolella omalle itsetutkiskelulle

Hei Ystäväin

7.  Huone= ihmissuhteet, parisuhteet, rakkaus
Minulla on AP-kartalla 2007-2008 tosi iso 7-huone


- merkurius   skorpioni
- aurinko   vaaka
venus   neitsyt  DC

1.  Huone= persoonalliset valmiudet ja minäkuva
Minulla on nyt 1-huoneessa, joka myös iso huone:


- askendentti   vesimies
- kuunsolmu   kalat
- uranus   kalat
- oinas
- harka



Mitä tämä tarkoittanee
- ei meinaa oikein ymmärtää


 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Tony
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #6 : 12.01.2007 21:42:13 »

Heips Inanna

Tästä saaganetin linkistäsi löytyikin oikein mielenkiintoisia kuvauksia. Many thanks  Cheesy


Minulta löytyy ainoastaan 1. huoneesta  vesta jousimies ja tietenkin askendentti skorpioni eli näistä yhdistettynä tietynlaista kiihkoa löytyy.
Tässä alkaa mennä onnellisesti pieni pää sekaisin kun vesta hallitsee skorpionia ja neitsyttä ja niitä kumpaakin löytyy minulta ihan riittävästi. Välillä ei oikein tiedä mitä uskois, kun kaikkea kivaa löytyy ja kaikki hallitsee toinen toisiaan. Smiley

Jos siteeraankin ylempää tahoa eli hieman Sepon kuvausta jousimiehestä;

"Seksuaalisesti Jousimies on myös ikuinen etsijä ja seikkailija, jonka mielenkiinnon ja eroottisen latauksen ylläpitäminen ei ole yksinkertainen tehtävä. Jousimiehen kumppanin on uskallettava elää riittävän vahvasti omaa elämäänsä ja tultava toimeen omillaan, sillä mikään ei ole Jousimiehelle vastenmielisempää kuin sitoutua täyttämään toisen odotuksia. Jousimies ei voi olla onnellinen ellei hänen parisuhteessaan tapahdu jatkuvaa kehitystä. Jotain pitää olla koko ajan vireillä tai rakenteilla, jotta Jousimies voisi kokea elämänsä mielekkääksi. "
 


Vestasta taas vastaavasti seuraavaa;
Vesta merkeissä:
Vesta merkeissä kuvaa kahtatoista keskittämisen ja sitoutumisen tapaa. Myös sitä, mitä midän täytyy jättää pois elämästämme saavuttaaksemme sen tarkoituksen. Kuvaa myös tapaa jolla me suhtaudumme seksuaaliseen energiaamme joko vapaasti ilmaisemalla, sosiaalisesti hyväksyttävällä tavalla tai estämällä.



 askendentti skorpioni :sta olis paljonkin sanottavaa, mutta osu nyt vaan toi vesta ekana silmään ja tutkiva mieli kääntyi siihen suuntaan.




tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #7 : 12.01.2007 21:51:15 »

Elämä on heittänyt myös jatkuvasti eteeni sen toisen johon itseäni peilata, eli vaikka viihdynkin yksin, niin aika vähän olen elänyt ilman kumppania. Lapsuudenkodissakin riitti ihmisiä ja sosiaalista kanssakäymistä. Tämä on varmasti ihan tarpeen ja synkassa karttani kanssa, etten pääsisi liikaa pyörimään vain oman napani ympärillä. Toisaalta koen, että koska karttani on tällainen, voi itsenäisyys/itsekkyys/itsepäisyys olla tavallaan myös tehtäväni: toimin esimerkkinä tyypistä, joka ei mene esim. sosiaalisiin kuviohin (naimisiin-lapset-omakotitalo yms.) mukaan, ainakaan ennen kuin on pyörittänyt kaikki juuri oman itsen kautta ja perin pohjin miettinyt, haluanko tuohon kuvioon vai en. Grin Ei perinteisissä malleissa mielestäni mitään vikaa välttämättä ole, mutta täytyy hyväksyä myös se, että kaikkien ei tarvitse niitä noudattaa, tai ainakaan niellä pureksimatta.

Siis kuulostipas tutulle.  Smiley
Varsin tutulle.
En minäkään pohjimmiltani usko, että kyse on mistään narsismiin viittaavasta itsekkyydestä, jos tuo  aurinko on ykköshuoneessa.
Nyt opiskeluni tiimoilta törmään myös tähän asiaan tietyllä tapaa. Tapani käsitellä asioita on nostanut pintaan monenmoisia ajatuksia. Koska tieto tosiaan kulkee suodimen läpi; "minun sisäisyyteni", niin johan siellä kolisee ja raksuttaa ja loksahtelee tai pistää hanttiin ja kritisioi.
Toisaalta se on raskasta ja toisaalta huvittavaa.

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 12.01.2007 22:07:47 »

Mulla on neptunus jousimies 1. huoneessa. Eniten mua onkin arvailtu jouskariksi ulkonäön ja luonteen perusteella. Olen myös muutenkin jousimiesmäinen, levoton paikasta toiseen pinkoja ja vähän  crazy2....Nyttemmin vähän rauhoittunut mutta aina valmis seikkailuun! Tuo nouseva skorpioni vissiin pistänyt iän myötä vähän varautuneemmaksi..
Tosin edelleen syyllistyn mm. paasaamiseen (kun asia on niin kovin tärkeä eikä muut ymmärrä..), impulsiivisuuteen (kun sitä juuri ei tarvittaisi..)jne.


Viitteen kanssa! Kolahti niin yhteen, paljon samaa. Jousimies 1. huoneessa jupiterin kanssa ja samoiten noususkorpioni. Minuakin on aina luultu jousimieheksi. Olen pitkä, hoikka, matkustavainan ja 'seikkailevakin'. Nuoruus oli sellainen, sitten vakaa pitkä aika, kunnes taas alkaa veri olemaan levoton. Luulinkin ennen että olen nouseva jousimies enkä skorpioni.

Muitakin, joilla jousimies 1.huoneessa: Irish, Ajatus ja Toni.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #9 : 12.01.2007 22:13:56 »

Tony, oletko katsonut täältä  vesta :ta tietoa?
Löytyy aika paljon...  Smiley

http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/
tallennettu
Tony
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #10 : 12.01.2007 23:46:57 »

Kiitti jälleen I

Lisäsin suosikkeihin ja tutkin koko sivustoa kun ehdin (sitten joskus).

Tämä astroilu on ihan mukavaa, mutta aika iso kokonaisuus ja vie älyttömästi aikaa.
Nyt on parempi kun ottaa knoppeja sieltä täältä ja toivottavasti sitten joskus saa koottua palaset edes jonkinlaiseen järjestykseen.

Määräänsä enempää kun ei kerralla kuitenkaan uppoa tajuntaan, muuten  crazy2
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #11 : 13.01.2007 00:08:17 »

Liityn kerhoon  askendentti jousimies 1. huone.

Makaileepa tuolla neptunuskin, ei tosin härregud askendentilla sentään.

 smitten
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #12 : 13.01.2007 00:43:05 »

Mulla aikas paljon tavaraa 1. huoneessa eli
 askendentti jousimies
 kuu jousimies
 kuunsolmu kauris
 mars kauris
 jupiter vesimies

Olen seikkailijaluonne ja pidän matkustamisesta tosi paljon.
Elämässä pitää tapahtua koko ajan jotakin, tylsistyn muuten helposti.
Teen aina niinkuin itse haluan eli itsepäisyyttä löytyy vaikka muille jakaa.
Ajatuksen kirjoitus kuulosti kovin tutulta.
Mun kuvioihin ei mitenkään sovi toi omakotitalo-avioliitto-lapset-systeemi, hirvittää koko ajatus  Shocked Vaikka parisuhteessa olenkin elänyt kauan ja yksin en viihtyisi. Mä taidan olla perheen musta lammas   Huh
       
              Cheesy    Oinas73

                       
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #13 : 13.01.2007 00:58:18 »

Mulla ykkönen humisee vaan....tyhjyyttä. Vastaparinsa seiskan kokoinen. Kyllähän toisten eteen on tullut tehtyä monesti itsensä unohtaen.

No empä vois paremmin sanoa  Grin . 1. huone on Leijonassa .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #14 : 13.01.2007 13:53:59 »


Tästä tuli heti sellainen ajatus, että onko sitten niin, että ainakin jos aurinko on ykkösessä, henkilö taas ei todellakaan unohda itseään. Joka asiassa on tietoinen itsestään, niin hyvässä kuin pahassa.


En minäkään pohjimmiltani usko, että kyse on mistään narsismiin viittaavasta itsekkyydestä, jos tuo  aurinko on ykköshuoneessa.

Jotenkin mielestäni niin tosia nuo yllä olevat lainaukset.

Itselläni siis ykköseen siunaantunut tuo  aurinko pluto mars -stellium vaakaan. Seppo näyttää laskevan vielä auringon yhtymän ascille, mutta orbi on kyllä silloin jo 10o.
Oikeastaan kaikki nuo planeetat sekä erikseen että yhdessä vahvistavat ensimmäisen huoneen minäkeskeisyyttä.

Koen miltei kaiken itseni kautta. (7.huone ja 11. ammottavat vielä tyhjyyttään) En kuitenkaan koe olevani narsistinen ja itsekäs. Nuorena itseasiassa annoin polkea itseäni, kun aina asetin muiden edun oman etuni edelle. (5 x vaaka)
Terve itsekkyys on pitänyt opetella kantapään kautta, ja itselläni on nykyisin paljon parempi olo, kun arvostan myös omia tarpeitani.

Analysoin jatkuvasti kaikkea mitä teen, ajattelen tai sanon. ( askendentti neitsyt)
Tuo jatkuva itsen analysointi minut tietysti on astrologiankin pariin johdattanut.
Joskus hävettää kun täällä astrossakin huomaan aina vain jaarittelevani itsestäni.

Voisi ehkä sanoa, että olen ihminen, joka unohtaa aina kysyä ystäviltään mitä näille kuuluu. Sen sijaan kerron kyllä kaikille, mitä minulle kuuluu. Embarrassed
Jos ystäväni kuitenkin uskoutuvat minulle ja kertovat kysymättäkin huolensa (Luojalle kiitos hyvistä ja ymmärtäväisitä ystävistä!), kuuntelen varmasti ja autan parhaani mukaan.

Olen siis tavallaan omassa kuplassani, enkä kiinnostu sen ulkopuolisista, muiden henkilökohtaisista asioista. (Tätä varmaan Pluto edesauttaa. Sekä sen huonesijainti, että yhtymä aurinkoon lisäävät jonkinlaista sisäistä yksinäisyyttä ja ulkopuolisuutta)  Jos kuitenkin joku (kuten läheisimmät ystäväni ja perheeni) koputtavat ja astuvat kuplaani seurakseni, annan heille kyllä jakamattoman huomioni.

Kaikkien näiden itseanalysointivuosien jälkeenkin on kamalan vaikea tähän tehdä joku yhteenveto itsekkyyden ja epäitsekkyyden tasapainosta. Tämä nousuneitsyt jatkaa vielä monta vuotta itseanalyysejaan...   buck2
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: