Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viides huone kiinnostaa  (Luettu 4243 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« : 26.11.2005 17:47:47 »

Oliko viides huone tärkeä parisuhteen kannalta? Itselläni 5.huoneessa hengailee pluto ja uranus, pluto vaa´assa ja uranus skorpionissa. Mitenkäs nuo vaikuttavat huoneen teemaan? Kellään kokemusta taikka tietoa?

 Smiley
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #1 : 27.11.2005 10:32:45 »

Viidennen huoneen saturnus?? Shocked
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #2 : 27.11.2005 23:49:07 »

Kai se viides huone liittyy enemmän flirttailuihin ja ihastuksiin kuin pysyvään parisuhteeseen. Ja lapsiin sekä harrastuksiin ja luovuuteen.

Mutta viidennen huoneen kärjen on sanottu merkkaavan myös mies- tai naisihannetta - miksei siellä olevilla planeetoilla olisi samaa vaikutusta. Minulla kärki on täpärästi Kaloissa, mutta lähes kokonaan huone koostuu Oinaasta. Oinastyyppisiin miehiin olen varsinkin ihastunut usein. Huoneessa minulla on Venus, jonka olen katsonut liittyvän seurallisuuteen ja flirttailunhaluun. Se voisi liittyä myös luoviin harrastuksiin, mutta niitä minulla ei kyllä hirveästi ole. Toivoisin sen merkitsevän myös tyttölapsia.  Smiley Mieheni on Aurinko-Härkä ja härkävaikutus on muutenkin vahva hänen kartallaan, joten ehkä tuo Venus liittyy siihenkin.

Suosittelen astro.comin interaktiivista Astro Click Portraitia, jos haluatte katsoa, mitä tietty planeetta jossakin huoneessa voisi merkitä. Minulle se antoi seuraavat tulkinnat viidennen huoneen Venuksesta:

"You enjoy amusements and pleasant times, especially if you don't have to use a lot of physical energy. You like activities in which you can indulge your senses and feel good. As you get older, you will be unusually attracted to potential love partners. If you have artistic ability, this placement can help you express yourself artistically."

"Venus was found in the fifth house at the time of your birth. At first glance this denotes rich, intense, and pleasant emotional events that will enhance your psychic nature. You are a person who could be regarded as fortunate in love and very successful. Whereas Venus grants the basic capability to reach full enjoyment from love and emotional involvements, it also indicates a tendency to be somewhat inconsistent, volatile, and changeable in romance. Although you are capable of loving intensely and with devotion, the tendencies are to lose interest after a certain time. You would be in a better position if you could exert some control over your span of interest."

Allekirjoitan hyvin pitkälti molemmat pätkät.

Tässä vielä saman palvelun kuvaus viidennestä huoneesta:

"Sexuality and eroticism are at home here, along with play in general and all types of creative expression. This house also describes how we relate to children, pleasure and simple fun."

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: