Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarotkortit  (Luettu 11079 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
piia72
Vieras
« : 20.11.2005 12:09:47 »

crazy2   Onko kellään kokemusta tarotkorteista? Tilasin opuksen ja tarotkortit.  Onko niillä helppo ennustaa. Kertokaa kokemuksista!  vaaka angel
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #1 : 20.11.2005 12:32:42 »

crazy2   Onko kellään kokemusta tarotkorteista? Tilasin opuksen ja tarotkortit.  Onko niillä helppo ennustaa. Kertokaa kokemuksista!  vaaka angel

Minulla on Crowleyn kortit ja ainakin minä olen nauttinut niiden kanssa touhuilusta ja koska aikaisempaa kokemusta ei ole ollut olen toiminut kirjan ohjeiden mukaan, paitsi kaikki ne pitkät aloitus seremoniat ei ehkä minulle oikein sovi  Smiley.Taror korteista on kirjoitettu forumissa aika paljon joten katseleppas muita kirjoituksia, niin löydät sieltä aika paljon tietoa  Smiley.Hauskoja hetkiä sinulle korttiesi kanssa  Smiley !
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
astrada
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #2 : 21.11.2005 22:00:46 »

On tarotkortit ja kokemusta on kertynyt niitä katsoessa. Smiley

Helppous voi olla ihmisestä kiinni tai siitä miten haluaa oppia. Jos tosissaan ottaa ne kortit ja niillä harjoittelee niin kaikkea oppii. Joillekkin se on helpompaa ja toisilla se kestää kauemmin.
tallennettu

"Ole rakkaudessa totinen, jos todeks` tunnet rakkauden"
selkälokki
Vieras
« Vastaus #3 : 22.11.2005 22:18:15 »

meditointi ennen taroteista katsomista auttaa ainakin minua.
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #4 : 20.01.2006 18:35:48 »

mulla on zen-kortit ja hyvin toimii, ns.tavallisia en ole kokeillutkaan  Smiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #5 : 21.01.2006 14:54:43 »

crazy2   Onko kellään kokemusta tarotkorteista? Tilasin opuksen ja tarotkortit.  Onko niillä helppo ennustaa. Kertokaa kokemuksista!  vaaka angel

Minulla on Crowleyn kortit ja ainakin minä olen nauttinut niiden kanssa touhuilusta...

Mullakin on juuri nuo Crowleyn tarotit ja niihin sopivat kaksi kirjaa (Sielun peili ja sitten se rakastavaisille tarkoitettu). Sain joskus isoäidiltäni ne syntymäpäivälahjaksi, kuten olin toivonut.

Tykkään näistä ihan älyttömästi, vaikka viime aikoina ovat vähän jääneet (niin kuin lähes kaikki tällainen lapsen syntymän jälkeen). Kuvitus on upea ja pakanana Crowleyn tulkinta symboliikasta koskettaa aika hyvin henkilökohtaisesti.

Olen myös vähän malttamaton tyyppi, enkä välttämättä aina jaksa keskittyä ja rauhoittua noita pitkiä seremonioita varten, mutta vaikeissa elämäntilanteissa ja elämän käännekohdissa olen monasti silti saanut lohtua ja tukea näistä.

Suosittelen Wink
tallennettu
Nefertari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #6 : 24.01.2006 07:05:37 »

Minulla on zen-kortit. Mutta olen sitä mieltä, että olivat kortit millaiset hyvänsä, niin tärkeää lienee se, että sinä vain rauhoitut tekemään sitä....meditointi. Ja sitä korostaisin, ettei se ennustaminen ole tärkeintä vaan se että kortit neuvovat sinua nykyisessä ja niiden kautta oivallat asioita. Ensin täytynee olla tasapainossa itsensä ja nykyisýyden kanssa, että on valmis ottamaa vastaan tulevaisuutta....ja muutenkin, ei sitä tulevaisuutta jaksa aina tuijottaa. Syvenny vaan itseesi. Smiley
tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #7 : 24.01.2006 08:26:52 »

Sain Crowleyn tarotit. Sielä pakassa oli kaksi tyhjää korttia, kuuluko ne siihen pakkaan ja mitä ne tarkoittaa vai onko ne vain ylimääräisiä?
tallennettu

taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #8 : 24.01.2006 08:41:39 »

Sain Crowleyn tarotit. Sielä pakassa oli kaksi tyhjää korttia, kuuluko ne siihen pakkaan ja mitä ne tarkoittaa vai onko ne vain ylimääräisiä?
Kyllä ne ainakin minun mielestä on ylimääräisiä kortteja, en itse niitä koskaan käytä ja jos niillä jokin tarkoitus on ei se ainakaan minun tietooni ole tullut  Smiley
« Viimeksi muokattu: 24.01.2006 08:43:16 kirjoittanut taiska » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #9 : 24.01.2006 10:21:10 »

Olettaisin niiden tyhjien korttien olevan varakortteja, kuten tavallisissakin korteissa. Jos vaikka lipsahtaa kynttilänliekin nuolaisu jonkin kortin nurkkaan, niin voi sitten käyttää varakorttia korvaamassa tätä tuhoutunutta.   smiley6600
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #10 : 04.04.2006 07:49:29 »

Itselläni on - Marita Liulian ja Tiina Porthanin Tarot.
Sekä siihen kuuluva kirja jossa on Tarottien Historia ja käsikirja..
Kenelläkään muulla kyseisiä kortteja?

Vasta alkaja olen silläkin saralla mutta on ne mielestäni oikein hienosti toiminut..
Vielä joudun turvautumaan opaskirjaan eli en muista kaikkia tulkintoja...  idiot2
Mutta tästä ei pääse kuin ylöspäin!!!

 Cheesy
tallennettu
Lez
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #11 : 04.04.2006 23:30:27 »

Eräällä kaverillani on Tarot kortit ja hänen kanssaan katsottiin, kun olin menossa erään koulun pääsykokeisiin ja niinhän se kokemus meni kuin ne oli sanonut, mutta ei ehkä niin kuin itse oli toivonut. Mutta jonkin asteinen elämän suunta löytyi vaikken kouluun päässytkään.

Myöhemmin ostin sitten itselleni kalevala aiheiset kortit ja en ole kyllä itse niistä sittemmin mitään irti saanut. Pitäisi ostaa parempi opas josta niitä tarkastella.
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: