Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä tarkoittaa huoneiden koko ja painotus?  (Luettu 9308 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
FatFan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« : 08.12.2006 21:08:59 »

Tervehdys,

Voisiko joku ystävällinen lyhyesti selittää mitä kartalla tarkoittaa huoneen eri koot ja mitä tarkoittaa kartan painotus (esim. huoneissa 5-12)?

Valopää
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #1 : 09.12.2006 15:29:46 »

Minun mielestäni huoneiden koolla ei niinkään ole merkitystä vaan sillä, mihin huoneisiin planeetat ovat sijoittuneet. Esim. valtavan suuri 6.huone tuskin painottaa työn ja terveyden merkitystä, jos se on tyhjä.

Kannattaa siis katsoa, missä huoneessa on eniten planeetoja, tutkia huoneen merkitystä ja miettiä, miten sen teemat korostuvat omassa elämässä. Esim. itselläni on painottunein 5.huone, Leijonan huone, ja vaikka minulla ei ole varsinaisia planeettoja Leijonassa, niin tuo 5.huoneen painotus tuo elämääni seikkailun, urheilun ja viihteen ja luovuuden tarvetta ja kokemuksia.

1-6 huoneiden sanotaan olevan yksilöllisiä huoneita ja 7-12 sosiaalisia, joten jos painotus on huoneissa 5-12, niin ehkäpä ihminen on silloin sosiaalinen enemmän kuin omissa oloissaan viihtyvä. Varsinkin huone 11 viittaa ihmisryhmiin ja joukkoihin, joten huoneen 11 painotuksella voisi kuvitella ihmisen viihtyvän suurissa joukoissa ja omaavan laajan ystäväpiirin.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 09.12.2006 19:22:48 »

Kaurisenergiaa, itse en pidä suurista väkijoukoista. Kammoksun niitä  Smiley
Mutta jos kyse on suuresta joukosta ystäviä ympärillä niin se on eriasia.
Vieraat ihmisjoukot ahdistavat.
Tuttavia minulla on paljon ja hyvin erilaisia ihmisiä, läheisimpiä ystäviä on vain muutama  Smiley
Itselläni tuo 11.huone on eniten täynnä tavaraa.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 09.12.2006 19:24:54 »

Artemis, nyt rupesi kiinnostamaan, että mitä sinulla on siellä 11.huoneessa sitten? Kenties saturnus, onko jossain maan merkissä kenties koko huonekin?  Huh
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4 : 09.12.2006 19:26:51 »

Kaurisenergiaa, itse en pidä suurista väkijoukoista. Kammoksun niitä  Smiley

Nousurapu!  Wink

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #5 : 09.12.2006 19:28:02 »

11.huoneessa on  aurinkokuumarsvenuschiron ja  pallas.
Chiron ja pallas ovat härässä ja nuo muut muodostavat stelliumin oinaassa.
Oinaan stellium on oppositiossa plutoon joka on vitoshuoneessa.
Ja ovat muistaakseni myös oppositiossa saturnukseenkin, jos oikein muistan  Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #6 : 09.12.2006 19:28:27 »

Kaurisenergiaa, itse en pidä suurista väkijoukoista. Kammoksun niitä  Smiley

Nousurapu!  Wink



Niinpä tietysti  Grin
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #7 : 09.12.2006 22:55:48 »

1-6 huoneiden sanotaan olevan yksilöllisiä huoneita ja 7-12 sosiaalisia, joten jos painotus on huoneissa 5-12, niin ehkäpä ihminen on silloin sosiaalinen enemmän kuin omissa oloissaan viihtyvä. Varsinkin huone 11 viittaa ihmisryhmiin ja joukkoihin, joten huoneen 11 painotuksella voisi kuvitella ihmisen viihtyvän suurissa joukoissa ja omaavan laajan ystäväpiirin.


ei kyllä minkin olen enemmän erakko kuin sosiaalinen. Huone 11 myös täynnä tavaraa ja nousu rapu  Wink

Minulla huone 11 viittaa kuulema menneisiin elämiin, joten tässä elämässä saan huomattavaa tukea ihmisiltä joilla on ehkä jopa arvovaltaa. Olen kovasti suuntautunut järjestöduuneihin, joten sillä selittyy tuon huoneen painotus. Ihmisiä on kamalasti ympärillä, mutta ei lähellä niinkään.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #8 : 09.12.2006 23:02:29 »

Minulla on tuo 2.huone ja 1.huone ihan täynnänsä ja hyvänä kolmosena tulee 8.huone. Muissa vain yksi tai kaksi, tai täysin tyhjää täynnä.

Yksilötyyppiä siis  Cheesy  Huh
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #9 : 10.12.2006 00:08:57 »



 Täälläkin eniten tavaraa kakkosessa,
 neptunus aurinko merkurius venus ja  vesta
ja kärki   skorpioni

"Tutkiva terapeutti"  Wink

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
the_planet
Vieras
« Vastaus #10 : 10.12.2006 00:16:39 »

Mulla eniten painottuu 4. huone ja toisena tulee 1. huone.
Olen kyllä huomannut, että elämä kulkee pitkälti yksilöllistä polkua. 11. huoneessa ei ole mitään muuta kuin Juno. 8. huone on ainoa sosiaalinen huone, jossa on jopa 5 erilaista vaikuttajaa  Huh
tallennettu
Alegría
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #11 : 10.12.2006 19:19:33 »

Mulla taas 7. huone pursuilee planeettoja;  mars, aurinko, merkurius, venus, chiron, vesta.
Olen sosiaalinen ja viihdyn ihmisten keskellä. Sepon tulkintaa lainaten "Tulet melko usein joutumaan myös yllättävien ihastumisten kohteeksi, sillä lämminhenkinen jutustelusi koetaan helposti mielenkiinnon ilmaisuksi toista kohtaan."  Grin Pitää kyllä paikkansa!


Toinen planeettarysä on ykköshuone jossa on  neptunus, saturnus, ceres, uranus.

tallennettu

Au rapu
Kuu skorpioni
Asc jousimies
FatFan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #12 : 10.12.2006 19:30:06 »

Kiitos kaikille hyvistä tiedoista. Itsellä on näköjään kovasti tungosta 6. huoneessa (6 kpl) ja 11. ja 1. huoneissa (2 kpl). Mitähän tämä voisi tarkoittaa?
tallennettu
cancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #13 : 12.12.2006 12:46:40 »

Minulla 12. huone vallitsee ja hyvänä kakkosena tulevat 11. ja 5. huone. En koe olevani sosiaalinen, pikemminkin päin vastoin, mutta ns. hyvänpäivän tuttuja on paljon. Yleensä pidän ihmiset käsivarren mitan päässä, mutta autan kyllä mielelläni, jos joku jotain tarvitsee. Ja tuttavat sen tuntuvat tietävänkin  Wink.

Lisäksi saturnus on 11. huoneessa ja  kalat. Huh?
« Viimeksi muokattu: 12.12.2006 13:14:59 kirjoittanut cancer » tallennettu

Aurinko-Rapu
Nousu-Kaksonen
Keltainen galaktinen siemen
Tulihevonen
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #14 : 20.12.2006 21:05:46 »

Kyllä minusta syntymäkartalla isot huoneet merkitsevät laatujen kautta.
 skorpioni
Jos 1 huoneessa on monta laatua sanotaan vaikka  kaksoset  rapu ja  leijona
Ihmisen olisi mielestäni opittava mielen käyttöä, puhumista kanssakäymistä, opiskelua ja lähipiirihän näitä oppimahdollisuuksia antaa.
Veden merkki taas tunteiden oppimista mustasukkaisuutta, omistamista ja irtipäästämistä turvallisesti.
Ja tulimerkki antaa uskallusta toteuttaa itseään näyttää luovuutensa ja taitonsa.
Planeetat 1 huoneessa sitten kertoo miten toteuttaa näitä asioita.

Puhun nyt omasta kokemuksestani ja Ap-kartoissa käytän tasahuonetta koska aikuisena olisi  jo opittu laatujen opetukset, ainakin pitäisi olla niin.

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: