Äänestys
Kysymys: Eli missä huoneessa sijaitsee eniten planeettoja ja asteroideja kartallasi?
I - 39 (8.2%)
II - 30 (6.3%)
III - 31 (6.5%)
IV - 29 (6.1%)
V - 46 (9.6%)
VI - 63 (13.2%)
VII - 44 (9.2%)
VIII - 56 (11.7%)
IX - 35 (7.3%)
X - 34 (7.1%)
XI - 28 (5.9%)
XII - 42 (8.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 422

Sivuja: [1] 2 3 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä huone on kartallasi voimakkaimmin esillä?  (Luettu 124174 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« : 18.11.2005 22:21:11 »

Tuleeko tuon "hallitsevimman" huoneen teemat voimakkaimmin sinussa esiin? Huomaatko itsessäsi tuon huoneen vaikutuksen?
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1058


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 18.11.2005 22:42:45 »

Joo-o.
Ensimmäisessä huoneessa  aurinko  vesta  venus  jupiter
Kaipa se ilmenee jonain luontaisena luovuutena
tilanteissa jossa pitää esiintyä ja luovia eteenpäin.
Myös jonain itseni kehittämisessä posiitivisessa suunnassa
sekä siinä etten anna periksi jos on joku tavoite mihin pitää mennä. Auktoritäärisyyden olen myös huomannut liittyvän tähän vaikka en itse sitä vältämättä edes
huomaa. Itsekeskeisyyskin on ominaisuus jonka tunnistan
ja välillä tulee tuijotettua pärstäänsä peilistä kuin
hevoskisan primadonna  buck2

Omin keinon harvemmin tunnen pääseväni selville ulkoisista asioista
itsestäni ja keskus vain enimmäkseen loistaa esille.

Esiintymisen/näyttelemisen ja viihdyttämisen halua, ei ole monta
niin hienoa tunnetta olemassa jonka voi jakaa toisille, kuin huumori
ja saada masentunut ihminen hymyilemään.  angel
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #2 : 19.11.2005 21:02:29 »

Hmm, minulla ei kait ole mitään selkeää "ykköshuonetta".  Undecided Mitäköhän tässä äänestäisi...

Venus 12.
Mars 12.
Ceres 12.
Toisaalta Mars on aivan askendentin päällä, ja periaatteessa voisi olla 1.huoneen puolelle tulkittavakin.

Saturnus 3.
Pluto 3.
Juno 3.
Vesta on 3. ja 4.huoneen rajalla.

Uranus 4.
Neptunus 4.
Vesta edelleen siinä rajalla (osa ohjelmista laskee sen 3. ja osa 4.puolelle, myös merkki vaihtuu siinä välissä joten en ole edes varma missä merkissä se sijaitsee).

Noh...? angel
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Cleo
Vieras
« Vastaus #3 : 19.11.2005 22:30:01 »

Tuotaa..ennen kuin voin vastata, pitäisi määritellä, mitkä asteroidit otetaan tässä kyselyssä mukaan.

Planeettojen osalta huoneet 9 ja 11 on vahvat, samoin kyseisten huoneiden planeetat on eniten aspektoituneet.

Ja kyllä se mielestäni näkyy. Ceres ja Juno löytyy Saturnuksen lisäksi 7. huoneesta, joten sekin on melko vahva ja näkyy tarpeena pitkiin ja syvällisiin parisuhteisiin- pintaromanssit ja "väliaikaiset" tai " laastarisuhteet" ei ole minun heiniä.
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #4 : 19.11.2005 22:39:00 »

Hei,
helpoin äänestys tähän mennessä. 6. huone dominoi karttaa. Olen niitä "kasikakkosia" joilla on sumppukartta.
6. huoneen kärki on Skorpionissa, joka varmaan selittää kiinnostukseni psykologiaan.

Terveys on elämän aikana aiheuttanut ongelmia. Njaa sekä henkisessä että fyysisessä mielessä.

Työelämä on yksi niitä erittäin harvoja alueita elämässä johon minulla on tervehenkinen suhtautuminen. Olen myös elämässäni työn kautta oppinut paljon. Toisaalta kyllä tuntuu, että se joskus vie hieman liikaa huomiota muilta elämänalueilta.  Undecided
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #5 : 20.11.2005 10:36:09 »

Smiley Smiley

Sanoittasko että 2 ja 3 ? Ne ovat eniten painottuneet, jos ajattelee planeettojen sijaintia.

No, joo, jos 2 huoneeseen liitetään varallisuus, niin kyllä se meikä haikailee sen manin perään Tongue Tongue Undecided. Tai sitten se esiintyy elämässäni niin, että turvallisuutta taloudellisesti pitäisi olla buck2, tiedä tuota.

3.huoneeseen kun liitetään kommunikointi, niin kyllä mulla sana hallussa on Cool Cool.... 2funny
Mikä on aikas voimakas aspekti on tuo NA- kuu  aspect_opp NA- jupiter
Nyt ymmärrän miksi olen sellainen, "pahoinvoiva" toisten laiminlyönneistä ja julmuuksista. Tiedän, että tuota on, mutta suljen sen pois koska ymmärrykseni ei riitä siihen, miksi ihmiset haluavat kohdella toisiaan julmasti Cry Cry....

Ken tämän selittää tyhjentävästi?
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #6 : 20.11.2005 12:23:46 »

3.huoneessa on yhtymäjono  kuu neptunus jupiter mars. Saman verran kappaleita olisi myös kakkosessa mutta ne eivät muodosta vastaavaa yhtenäistä komentojonoa kuin 3.huoneen kappaleet. Huh
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #7 : 20.11.2005 13:10:18 »

Okei, ysihuoneessa oli neljä taivaankappaletta stelliumissa. Kuu, merkurius, juno ja vesta + tietysti MC yhtymässä merkuriukseen. Ysihuoneen kärki on leijonassa.

Myös 2. ja 11. huoneet ovat korostuneita (mars, neptunus, jupiter, venus, pluto). 7. huoneessa on ceres, noususolmu ja kheiron
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #8 : 20.11.2005 13:44:35 »

Huone 6. Siellä on venus-plutoyhtymä vaa'assa, uranus, yläsolmu ja merkurius. En ole mielestäni urasuuntautunut tyyppi, ja minulla ei ole vielä ole tähänastisen elämäni aikana ollut pysyvää työpaikkaa. Olen kovin taiteellinen(huoneen kärki leijonassa & tuo venus vaaka) ja pidän myös luonnosta ja eläimistä, joten nämä kyllä sopisivat tuohon 6.huoneen teemaan.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #9 : 20.11.2005 20:28:01 »

Minulla taitaa neljäs huone olla hallitsevin, koska siellä on (yhtymässä) Aurinko ja Kuu. Toisaalta ne eivät ole kovin aspektoituneita toisin kuin kolmannen huoneen persoonalliset planeetat Mars ja Merkurius (myöskin yhtymässä). Siinä mielessä "tough call".

Molemmat kyllä mielestäni kuvaavat minua. Neljäs huone siksi, että olen hyvin perhekeskeinen ja kotirakas. Lisäksi huoneen kärki on Vesimiehessä, joka on nousevan planeettani (siis Uranuksen) takia läheinen. Ja sitten siellä on tietenkin Kalat, joka on Aurinko- ja Kuumerkkini. Kolmannen huoneen kärki on Kauriissa, mutta en yleensä edes muista sitä, koska tulkitsen huonetta lähinnä siellä Vesimiehen puolella sijaitsevien Marsin ja Merkuriuksen kautta. Huoneen teemat ovat hyvin läheisiä.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 21.11.2005 12:31:46 »

Moi,

itse on vaikea vastata yksiselitteisesti.

Hallitsevimmat huoneet ovat 5, 11 ja 12. Kussakin on jokseenkin yhtä paljon tavaraa. Vitosessa ei ole kuitenkaan muita henkilökohtaisia planeettoja kuin Mars. Aurinko on huoneessa 12, kartan hallitsija Kuu huoneessa 11. Huoneesta 12 löytyy myös Pallas Athene, onnenpiste ja Merkurius, huoneesta 11 Kuun yläsolmu, Lilith ja Saturnus.

Köh, köh, vastaan kuitenkin huone 12, koska se kuvastaa minua erittäin hyvin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Urkki
Vieras
« Vastaus #11 : 21.11.2005 13:45:10 »

Cheesy
Kuu-Mars-Saturnus ja Pholus-Aurinko-Venus-Amor-Merkurius-Jupiter -stelliumit kolmosessa, Vesimiehessä. Niin, ja IC. Alan olla astrologinen kreosootti, kun olen syönyt niin paljon sanojani. Röyh. Tuokaa ämpäri.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #12 : 21.11.2005 21:29:50 »

6.huone on todella laaja..
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Miljoonakala
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #13 : 22.11.2005 12:26:50 »

Kakkoshuone dominoi siten, että sieltä löytyy Aurinko, Merkurius, Mars, Saturnus, Kuu ja Khiron, sekä asteroideista Pallas Athene, Juno, Sapfo ja Hera. Arabialaisista pisteistä kakkoshuoneessa ovat lasten ja eron pisteet.

Olen ollut aika "pettynyt" että juuri toinen huone olisi se minun oma juttuni, koska en välitä maallisesta mammonasta. Turvallisuus on vähän niin ja näin, ei niin selkeästi päällimmäinen asia (nousujouskari kun olen). Ehkä ne ovat sitten nuo henkiset resurssit, jotka rulettaa - vai tulisiko teiltä taas kivoja, avartavia mielipiteitä?

~Miljoonakala
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #14 : 22.11.2005 17:19:28 »

Itselläni eniten planeettoja 11.huoneessa. Olen sellainen rauhaa rakastava tyyppi  Smiley
Minulle on hyvin tärkeää oikeudenmukaisuus kaikessa ja olen kiihkeä tasa-arvon ja oikeuksien puolustaja. Eikös se liitykkin tuohon huoneeseen?
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: