Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkaba - Elämän kukka vai kuoleman kukka?  (Luettu 21003 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lake
Vieras
« : 27.10.2006 08:56:19 »

Mielenkiintoisia kertomuksia Merkabaa kokeilleilta.
Pari kuukautta harjoittelun alkamisen jälkeen alkaa ilmestyä kummia sairauksia ja uupumusta.
Huhujen mukaan on ollut myös harjoittajien äkkikuolemia.

http://grillflame.com/forums/viewtopic.php?t=1477&highlight=merkaba
http://grillflame.com/forums/viewtopic.php?t=1368&highlight=merkaba
http://grillflame.com/forums/viewtopic.php?t=1402&highlight=merkaba

Lainaus
I have practiced Merkaba 2 months.After I decided to end-up with it,I felt very exhgausted.It will take a lot of time to tell you how I felt.But I felt deenergized,
depressed and all my psychic and energy protection crushed.Many people,who
worked with it felt so.

Lainaus
About the consequences from merkaba working.At the
beginning I felt strange,but full of some kind of
power,similar to psychostimulants.I was full of
energy,but I could not perform nothing real with it.
Many other friends,who had worked with merkaba,share
the same thing.

After one month,I felt exhausted(as I said,the
experience is similar to intoxication with
amphetamine),weak,full of anger(because merkaba makes
suppression over it),hate,fear.I lost my natural
energy shields.Most of the negative energies,present
around me,got in my energy field.I was
dualized,finding no ballance between right and left
brain hemisphere,light and dark...And totally empty.
Many people say,that before they felt my energy warm,
magnetic,but after merkaba it became cold and they saw
me as great energy black hole.Now I seem to be back to
my normal state.I still feel disbalances in me,but
everything is going back to light.

Lainaus
But actually,there is no merkaba.That,what Drunvalo Melchizedec and other like him offer is just an energy implant,that becomes "invoked" after the meditation,you make.They build something like energy net of
all merkaba practitioners.And drain energy from them-Drunvalo and Gary Smith.And not only they-I discovered another "tradition",called Vortexajah by Ananda-Emanuel.

Lainaus
Also, There have been several merkaba unexplained sudden deaths by practicioners...did you know this?.....the impressions many of your emails put off is that any revelations or beliefs against preachers of love & light and lightworkers etc...are automatically valid and shouldn't be checked. I think nothing further from the truth. we must be Very CARE FULL to not fall into the 'sticky love' wagon and automatically fall into many traps that sell love for purposes of extacting our sentient beings' real, compassioned and BEingness , free & freedom of Love, for such quick fixes.
« Viimeksi muokattu: 27.10.2006 09:31:04 kirjoittanut Lake » tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #1 : 27.10.2006 20:21:05 »

Minä en niin hyvin tuota englantia ymmärrä,että olisi selvinnyt mitä siin puhuttiin. Sad
Itse olen käynyt merkaba ykkösen ja kakkosen Veronica Witikan kurssilla.
Sitä ennen olin jo lukenut elämänkukkasarjan kirjat.
Oikein olen hyvin voinut,ei sairauksia tai mitään muutakaan,päinvastoin,elämä on hymyillyt!Energiaa riittää,sekä runsautta kaikilla tahoilla(,vaikken rikkaaksi rahoilla ole tullut). Kakkoskurssista on jo toista vuotta. Wink

Muistuu vain sellainen mieleen,joka on kirjassakin mainittu,että on tärkeää laittaa merkaban osat pyörimään oikeisiin suuntiin,oikeilla nopeuksilla.

Mutta luulen, ettei tätä merkabaa enää kenenkään tarvitse aktivoida siten kuin se on ennen tehty,sillä valokeho on jo kaikille aktivoitu  Grin
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
astraali
Vieras
« Vastaus #2 : 27.10.2006 20:35:38 »

Mikä tämä merkaba nyt oikein on...?
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #3 : 27.10.2006 21:23:57 »

Näitä on tullut pohdittua, että mitä tämän 'uuden ajan' humppatahtien orkesterinjohtajien pillit loppujen lopuksi puhisevat.. että minkä tahdissa näitä juttuja oikein tanssitaan.. jännää puuhailua näyttävät tekevän ja menee helposti jakeluun nämä nykyiset ohjelmoinnit.. Mestarit on kovaa kamaa ja myyvät kuin häkä.. niin ylhäällä kuin alhaalla.. energia tuntuu olevan huitsin haluttua tavaraa.. 'rajan' takaahan kun sitä on helppo imuroida jos on mieli täynnä valokuplia.. kantsii pitää maalaisjärki takataskussa vaikka pää olisikin eetteripilvissä.. luoda vaikka p****a niin pysyy todellisuuden suhde reaalisena.. siitähän ne kasvitkin tykkää.. kunnon lannoituksesta jotta voivat kasvaa ja tuottaa uutta hedelmäsatoa kun on aluksi kasvatusalusta pesty sekä huuhdeltu ja valmiina ikuiseen valoon.. Tietoisuus jyrää meidät!  buck2
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
kooky
Vieras
« Vastaus #4 : 27.10.2006 21:37:19 »

  Wink 2funny  asiaa...
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #5 : 27.10.2006 22:11:32 »

 Smiley
Ehken näissä jutuissa on sellainen piirre, että meillä on niin innokas halu lapseksi jälleen, joten avaamme sitä valtavan ihanaa elämysmaailmaa sitten tällaisten 'henkisten' asioiden välityksellä.. kun lapsillehan mielikuvitus on täyttä todellisuutta.. ja niinhän se on, että luovuus siellä piilee..

Mut sitten aiheesta, että tämä merkaba ynnämuut aktivaatioit tarvitsevat pitkälleviritettyä hermostoratojen balanssia, sillä muuten voi säikeet mennä ihan sekaisin.. ei niitä noin vaan kannata ampaista ilmoille vaan harjoituttaa ja kehittää mieltä ja kehoa pikkuhiljaa olemaan vastaanottavaisempia sille valorakkaudelle jota elämä on..

Pitäs ollakin sellaset selvät opukset tai ohjaajat näille asioille kuten entisajan mysteeriokouluissa oli, että valvotaan tarkasti oppilaitten tilaa miten heillä kokonaisvaltaisesti menee.. mut niinhän sieltä henkimaailmasta meitä kyllä tarkkaillaan.. mutta miten ne sit ulottuvat 'tänne' (onhan kaikki tässä ympärillä} onkin sit mutkikkaampaa.. ah mutta niinhän se olikin että nythän tämä on tätä itseyden puhkeamista kukkaan ja se on enemmissämäärin tullut maailman kehiin, jotta voimme ymmärtää ja tietää itsessämme niin paljon niin paljon..! ja tahti eikun kiihtyy vaan..

slow it down & keep it simple  knuppel2
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Aion
Vieras
« Vastaus #6 : 28.10.2006 11:30:33 »

Minä uskon ja koen
että Merkaba käynnistyy
spontaanisti, itsekseen
sitten kun siihen on valmis,
kun omat värähtelyt kestävät
vahvempia energioita.
ja kun vilpittömin sydämin sitä pyytää.

Hoppuileminen
tekee usein matkasta pitemmän.

Tasapainoinen eteneminen
omaan tahtiin
tuo aktivaatiot
oikeassa ajassa ja paikassa
turvallisesti ja oikein. smitten
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #7 : 28.10.2006 21:46:22 »

Olen myös sitä mieltä, että kun kehitys meissä on synkronissa, niin ylhäältä meille annetaan siinä suhteessa kun kehityksemme antaa mahdollisuuden  smitten

Itse yrittämällä lisäämme vaan sitä halua, josta päinvastoin pitää pyrkiä irti Shocked

 Wink Mateve
tallennettu

mateve
kooky
Vieras
« Vastaus #8 : 28.10.2006 23:21:36 »

jep, en todellakaan halua mitään minulle kuulumattomia ja sopimattomia energioita, olivatpa sitten kuinka hienoja ja loisteliaita tahansa.

 smitten

mulle riittää ihan nää omat pikku energiani...en edes halua mitään boosteja ja vihkimyksiä.

noh, kuten edelläolevat on sanoneet, yhdyn siihen: kaikki tapahtukoon ajallaan. Ja olen samaa mieltä Lumorin kanssa siitä, että olisi hyvä saada kunnon opetusta joihinkin asioihin, ja omaa henkilökohtaista tasoaan vastaavassa tahdissa.

se, että sorkitaan ja sotketaan ja ylikiihdytetään energioita yhtä-äkkiä on kerrassaan vastuutonta.varsinkin, jos näin tehdään ihmiselle ilman että hän tietää mitä hänelle on tapahtumassa ja että hän itse ei ole valmis siihen (tosin kai se on niin, että oma moka jos menee tekemään jotain mihin ei ole valmis... :Smiley hmm...ei aina...joskus voidaan tyrkyttää toiselle jotain)

onneksi en tiedä mitään tästä Merkabasta.

vaikka orvokki on enemmän mun juttu.

Mutta kun maailmassa on kaikenlaista asiaa, ja tämä Merkaba ilmeisesti yksi niistä, niin kaikin mokomin sen tulee sitten olla olemassa, vaikka juuri minä en siitä olisikaan tietoinen ja hyvä niin. Smiley


 elämä jo itsessään on elämän ja kuoleman juttu, luulisin.


Lainaus
Pitäs ollakin sellaset selvät opukset tai ohjaajat näille asioille kuten entisajan mysteeriokouluissa oli, että valvotaan tarkasti oppilaitten tilaa miten heillä kokonaisvaltaisesti menee..


luulisin että tää Lumorin tekemä huomio on aika tärkeä.
« Viimeksi muokattu: 29.10.2006 01:45:50 kirjoittanut sign9 » tallennettu
Nelida
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #9 : 29.10.2006 00:29:36 »

Hei sign9!

Vaikka et ole elämän kukkaan tutustunutkaan, suosittelen sinulle silti samaa Drunvalon kirjaa, tai siis molempia, Elämän kukan salaisuus !:stä ja 2:sta. Kirjoissa on paljon asioita maailmanhistoriasta yli 100 000 vuoden takaa, Lemurian ja Atlantiksen ajoista. Mielestäni on hyvä tietää mahdollisimman monia kuvauksia totuudesta ja energiasta, oma tie löytyy kuitenkin oman näkemyksen ja maailmankuvan mukaan. Itse harjoitan taas pitkästä aikaa unennäköä viiden vuoden jälkeen ja toivon saavani energiani puhtaammaksi vaikka merkaba-hengityksen ja muiden hiljaisuushetkien (jooga, meditaatio, tensegrity, tiibetiläiset, jne.) avulla. Suojausta tarvitaan, sen saa kun pyytää..! Smiley
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #10 : 29.10.2006 00:37:12 »

kiitos vinkistä Wink

Ei tieto ole pahitteeksi...onneksi olen tajunnut vihdoinkin sen, että minä päätän itse sen rytmin miten nopeasti tietoa omaksun. liikaa kertarysäyksellä ei tee oikeen hyvää...kokeiltu on Smiley

Mutta olen iloinen kun kerroit asiasta lisää Smiley


jokainen ajallaan Wink kaikesta on hyvä voida puhua avoimesti, sitä arvostan suuresti  Smiley
« Viimeksi muokattu: 29.10.2006 00:39:02 kirjoittanut sign9 » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #11 : 29.10.2006 00:40:52 »

siis sen vaan sanon omakohtaisella kokemuksella, että ihmismieli voi olla typerä ja ahne, kun alkaa uhmakkaana ahnehtimaan sellaista tietoa mihin ei ole valmis ja käyttää tapoja mitkä ei sovi. Ja parhaassa tapauksessa ihan omin päin ja eristyneenä muista asiansa kanssa...Lumorin sanomaan viitaten, vailla asiantuntevaa ohjausta.

itsellä ainakin oli aikoinaan hillitön ahneus, uhma ja typeryys, jonka voimalla etenin  Grin

siinäpä sitten olin ihan sekaisin energioideni kanssa...olipa pakko ahnehtia kerralla liikaa, oma moka. turha sitten oli minun itkeä sitä, kun järki meinaa lähteä.

 crazy2 Wink
« Viimeksi muokattu: 29.10.2006 00:46:10 kirjoittanut sign9 » tallennettu
Nelida
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #12 : 29.10.2006 00:48:53 »

Joo, taitaa liika kerralla sitten olla liikaa, itsekin joskus näin koin.. Tongue  Tahdoin avata kaikki kanavat kerralla ja sieltä tuli sitten epäsuotuisiakin vaikutuksia.. tännekaikkihetinyt... sittemmin osasin rauhoittaa asioita tilanteen mukaan  ...(jossain sanotaan, että naisten täytyy tehdä asioita kahteen kertaan..)



joka tapauksessa jotain "riittejä" voisi varmaan hyvä olla, ihan oman katsomuksen mukaan, ja ottaa sitä oppia vastaan mitä tulee..!  smitten
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #13 : 29.10.2006 00:58:37 »

Lainaus
...(jossain sanotaan, että naisten täytyy tehdä asioita kahteen kertaan..)

hih, mielenkiintoista  Smiley ihankuin ois jotain perää  :Smiley

uusi, järkevämpi kierros menossa  Smiley
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #14 : 29.10.2006 09:51:46 »




                          :Smiley  :Smiley  :Smiley

             Riippuliitäminenkin tarvitsee harjoitusta,

             saatikka HORNETIN puikkoihin hyppääminen!


                                 smitten



tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: