Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jousimies ravun kanssa  (Luettu 10172 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Valon kulkija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 26.10.2006 18:07:03 »

Onko kenelläkään Jousimies naisella kokemusta rapumiehestä? Totuuteen pyrkivänä jousimiehenä olen kokenut ajoittain raskaaksi rapuherran kieroilut. Hän kun ei mukamas edes huomaa flirttailevansa toisten naisten kanssa. Kuitenkin jäi sitten kiinni vähän muustakin kuin flirtistä. Eikä se hänen mielestään ollut mitään.
Jokin käsittämätön kuitenkin pitää minua suhteessa vai eikö jouskari luonne vaan myönnä virhettään knuppel2?
Arvata saattaa, että luottoa ei ole.
Vai ollaanko me liian eripuolilta karttaa, ollaanhan me melkein vastakkain  Cheesy.
 Olisko kenelläkään kommenttia.
 Sateesta huolimatta hyvää syksyä kaikille smitten smitten
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #1 : 26.10.2006 22:59:32 »

Hauskaa   kun niin perhekeskeisenä pidettyä rapua keitetään samojen teemojen parissa useassa topickissa  knuppel2

Tuossa hiukan alenpana on rapumiesten rakkausseikkailuista tarinaa... lukaiseppa sieltä mistä on kysymys  :Smiley

Noin perintreisesti ajatellen rapu ja jouskari ei ainakaan pelkkien aurinkojen valossa ole parhain mahdollinen combinaatio, mutta luulempa, että rapuherrasi on ihastunut sinussa tuohon idealistiseen ja vapaaseen sähäkkyyteen   Kiss Toisaalta sinulla olisi nyt hyvä tilaisuus kehitää itsetuntoasi ja luottanmustasi sillä oletpä oivan vonkaleen napannut kun noin hvin mullekkin näyttää kelpaavan  Wink
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 27.10.2006 13:48:38 »

Joka merkki voi pettää mm joukkari joukkaria.. kyllä minusta raha+koti on mieleen jäänyt ravuista mutta onko teiän yhteiskartassa mitään pitkän tähtäimen sisältöä...kyselehän synt ajat, miehet antaa ne yleensä helposti.. coolsmiley

Jos jaksat yleensä vesimerkkiä, niin ..oma noususi ja miehen?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Valon kulkija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #3 : 27.10.2006 18:24:20 »

Juu, onhan se varsinainen vonkale Smiley. Siksi kait en ole raaskinut luopua moisesta. Vakavasti ottaen, kun hänestäkin löytyy hyviä puolia. Ja nykyään tuntuu yrittävän tosissaan. Ehkä tämä on minun omaa ailahtelevuutta 2funny.
Käväsin lukemassa rapuseikkailuja, huh oli karua luettavaa kun on omia kokemuksia. Mutta ei auta valitus.
Parasta on se kun saa tukea. Kiitos kovasti smitten
Yritän kaivaa kellon ajan, eikä se taida vaikeata edes olla kuten sanottu. Siis kiitos neuvosta jota en itse älynny Cheesy
Sitä jumiutuu eikä älyä mitään. Olen kyllä omaa karttaani tutkinut, mutta ei ole tullut pieneen mieleen katsoa hänen omaansa. Eli  idiot2
Palaan asiaan kun olen tehnyt työtä käskettyä. Nämä on minulle kuitenkin vieras alue.
 smitten smitten
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #4 : 31.10.2006 21:38:31 »

No mun kartan tulkinnassa oli että jousimies usein ajautuu rapujen seuraan vaikka ne tosissaan ärsyttääkin,  kyseessä on joku selvittämätön asia mikä pitää klaarata rapumaisten ihmisten kanssa.  idiot2

Mitäs sitten kun tyttärenä on rapu?!  Elämänikuinen prosessi joka joskus toivottavasti selviää tälle aloittelijalle. Shocked
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
the_planet
Vieras
« Vastaus #5 : 10.11.2006 22:39:43 »

Olen miettinyt tätä yhdistelmää, mutta toisinpäin. Siis rapu-nainen ja jousimies-mies, kun tuttavani tällaisen parin muodostavat. Puhuttiin tämän naisen kanssa vaan siitä, kuinka ylipäätään hän jousimieheen ihastui, kun edelliset miehet ovat olleet suurimmalta osin kaloja. En ole heidän syntymäkarttojaan vielä voinut paremmin katsoa, koska eivät ole saaneet aikaiseksi kiikuttaa syntymäkellonaikojaan minulle.
Mutta anyways...
Tämä rapu-nainen on ajoittain hyvinkin synkkämielinen ja tämä jousimies-mies taas jatkuvasti menossa ja ilopillerinä.
tallennettu
Mimosa83
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #6 : 17.11.2006 20:32:38 »

Olen itse rapu-nainen ja seurustelen jousimies-miehen kanssa. Kiinnostaisi kyllä kuulla muidenkin kokemuksia kun monesti kuulee siitä miten nämä merkit ovat niin erilaisia. Meillä on ainakin hellyyttä riittänyt ja ollaan molemmat aika rauhallisia. Ja kun minulla tunteet nousee pintaan osaa toinen rauhoitella.  Yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmiakin kun molemmat tykätään matkustella.  smitten
tallennettu

Aurinko-rapu
Kuu-jousimies
AC-Skorpioni
Redwolf
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #7 : 27.11.2006 13:07:03 »

Itse olen rapu-nainen ja mieheni (yhdessä 15 vuotta) on jouskari mies. Me jotenkin tasapainotetaan hyvin toisiamme, toinen aina kotona, toinen menossa, toinen masentunut välillä, toinen aina iloinen jne. Kyllä jouskarit ovat välillä raivostuttavan suuria taivaanrannan maalareita....mutta iloisuudellaan valloittavia.

Erimielisyyksiä on ollut paljon, mutta on niistä jotenkin selvitty  knuppel2 jos ei muuten niin sitten on auttanut ravun marttyyrimainen  Cry suhtautuminen. Tsemppiä teille.
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #8 : 27.11.2006 16:15:48 »

Eronneet äitini ja isä ovat just rapu ja jouskari. Naimisissa kestivät reilut 15 vuotta, todennäköisesti minun takia.
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #9 : 28.10.2007 23:00:29 »

mun tähän mennessä pisin seurustelusuhde oli rapumiehen kans. mut se oli aika tylsä suhde. petin kunnes tajusin jättää. tai uskalsin. olin niin nuori. mies oli vähän vanhempi, reissuhommissa.. paljon rahaa ja pihi. asu kotona ja äippä oli maailman tärkein. että aika perusrapu. ei enää ikinä rapua siis Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 29.10.2007 11:13:23 »

Hän kun ei mukamas edes huomaa flirttailevansa toisten naisten kanssa. Kuitenkin jäi sitten kiinni vähän muustakin kuin flirtistä. Eikä se hänen mielestään ollut mitään.

*En tosiaan käsitä miten olen voinut ihastua  rapu (lähellä leijonan rajaa), kait se on se  askendentti vaaka , menneet elämät, hänen Venus tulimerkissä jne exotique. Hän saattaa koettaa tutustua naisiin kuten minä miehiin, mutta toistaiseksi ollaan lähdetty bileistä yhdessä ja juttu meni leikillään vakavaksi (vetovoima). Koen hänet paljon miellyttävämmäksi kuin joukkarin viereiset  skorpioni ja  kauris joita en enää.. tarkastin tosiaan sen asian, EI ole au, nousu, kuu skorpparissa, jos tiesi synt aikansa ok. Tosin olihan niitä rapuja kai pari ennenkin, ja eräs ulkomainen rapuhra taisi olla ihastunut.. mainosmies.

Mutta siis kun hänkin on nousuvaaka varmaan saattaa flirttailla, katsotaan miten vakavaa tästä tulee ja huvittaisko minua pitää suhde esim avoimena. Hän on jotenkin tosi vilpittömän tuntuinen, ja nuo korkeammat pyrkimykset näkyy synt kartalla. Jos petyn, niin petyn, tuntuu ettei välttämättä.  Jos joku pettää eikä olla sovittu mitään avoimia systeemejä, sitten kai on katsottava montako kertaa se saa tapahtua. Heh, luin vanhaa kristillistä opusta jossa toivottiin nuorison odottavan avioliittoon.. se rapumiehesi saattaa halveksiakin niitä helppoja naisia.

Mökötyksestä; jossain luki että rapupojalla on hymy herkässä ja tällä on ainakin, johtuneeko ihastuksesta joka vaan syvenee.

rapu skooppia



October 30, 2007
You'll be considering your romantic path today. Perhaps your current love has been growing apart from you. Or maybe you are in love with someone who doesn't share your feelings. Don't despair! Even if you worry that love will never work out, don't fall into negative thinking. Instead, find a way to make the most of the situation. Perhaps your partner would respond to more communication and affection. Or maybe your "crush" just needs time to get to know you.


Week of October 29, 2007: Mars is still in your sign, filling you with bounce and energy. You know what you want, and you are determined to get it, even if you have to be a bit sneaky in the way you go about it. The Sun in Scorpio, highlights your love and creativity zone. If you are looking for new lover, you may just be lucky. On Monday one meeting may result in a commitment to see each other more often.

*Heh, rapumiehelle tuli tuollaista. Olemme aika tiiviisti yhteydessä ja juuri sunnuntaina ehdotin tapaamista ellei pelaa. Olisi aikaa itsellä nimittäin vaikka kiire vko, myös la.

No siellä se viestiikin minulle jostain paikasta joka nähtiin yhdessä.. en kyl muista osoitetta.  Cool


« Viimeksi muokattu: 07.03.2008 14:01:50 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 05.06.2008 22:31:21 »

Sagittarius with Cancer

You are so unalike that you are fascinated by each other. Fiery Sagittarius, on an endless adventure where the horizon keeps shifting, finds Cancer's anxious emotionality perplexing. Watery Cancer, flowing in a personal world of feelings and imaginings, finds Sagittarius' grand quest for understanding life's bigger questions baffling.

Cancer can help Sagittarius to ground vision and make a commitment to real creative productivity, while Sagittarius can help Cancer to be more confident, open-minded, and optimistic about the future.

But the two of you need to appreciate and respect each other's very different visions of life. Cancer, although imaginative and restless, needs a secure home base and emotional reassurance. Sagittarius, although capable of constancy, needs breathing space and independence. Try not to fall into the archetypal closeness-freedom battle. (ahaa, siis levoton joka tarvii kodin, on kohdannut maailmankiertäjän, joka on pitkäjänteinen)

Cancer needs to avoid becoming possessive, and Sagittarius needs to avoid becoming insensitive to others' feelings. You are both highly imaginative and intuitive; use your intuition to imagine how the other feels. This can help to bring out the best in this intense, lively, and potentially enormous combination.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #12 : 10.06.2008 17:22:56 »

Hee, minäkin olen Rapu-nainen Jouskari-miehen kanssa! Ollaan oltu vasta vajaat 3 kk yhdessä, mutta ainakaan tähän asti ei ole ollut pahempia ongelmia (olemme kyllä tunteneet viime syksystä asti).
Poikaystävässäni on kyllä paljon Ravunkin piirteitä, olen melko varma että se on hänen nouseva merkkinsä, mutta en voi tarkistaa kun hän ei tiedä kellonaikaa. Kuu ja Mars hänellä kuitenkin on Kaloissa ja Venus ja Merkurius Skorpionissa, että ne kyllä tasapainottavat häntä aika paljon ja luulen, että sovimme siksikin paremmin yhteen. Mutta jos meissä onkin eroavaisuuksia luonteessa, niin ainakin tähän asti ne ovat vain täydentäneet toisiaan.

Me kumpikin olemme toisaalta aika jalat maassa-tyyppejä, luotamme toisiimme ja arvostamme läheisyyttä ja vakaita parisuhteita, ja tietenkin rakastamme toisiamme valtavasti - eikö se ole kuitenkin tärkeintä?
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: